Mercedesov Mike Elliott: Znamo što za iduću sezonu moramo ispraviti

Tehnički direktor Mercedesa Mike Elliott kaže da njegova momčad zna što treba napraviti kako bi se u idućoj sezoni vratila u borbu za sam vrh.

Nakon osam uzastopnih sezona u kojima je osvajala konstruktorski naslov, momčad Mercedes u sezonu s novim tehničkim pravilnikom ušla je s problematičnim W13 bolidom. Bolid nije mogao pratiti tempo Ferrarija i Red Bulla, no zbog pouzdanosti bolida, momčad je bilježila stabilan napredak.

George Russell je svoju sjajnu formu u rekordnoj sezoni ukrasio s čak sedam postolja, dok je Lewis Hamilton ostvario šest postolja. Njihova je forma, međutim, varirala od staze do staze, a u finale sezone momčad ulazi bez ostvarene pobjede.

Upitan o najnovijim informacijama o razvoju Mercedesovog bolida za sezonu 2023. i koliko performansi Mercedes mora nadoknaditi kako bi sustigao suparnike, tehnički direktor momčadi Mike Elliott prokomentirao je formu Mercedesa u ovoj sezoni te rekao da njegova momčad zna što treba ispraviti.

„Jasno je da je u ovom trenutku naš fokus na bolidu za iduću godinu.“

„Mislim da je tijekom ove sezone svakako bilo utrka u kojima smo bili vrlo blizu vodećim pozicijama. Zapravo, naš ovosezonski učinak u utrkama bio je prilično pristojan na brojnim utrkama.
S druge strane, bilo je i takvih utrka gdje smo bili daleko, daleko od vodećih.“

„Pokušavali smo razumjeti gdje smo ove godine zakazali i mislim da smo sada to spoznali. Stoga, znamo što moramo ispraviti za iduću sezonu“, izjavio je Elliott.

Elliott je izrazio i nadu da, usprkos njihovim trenutnom deficitu u odnosu na Red Bull i Ferrari, svojim marljivim radom mogu smanjiti razlike za vodećima te takvim pristupom od sada, pa kroz 2023. godinu, preokrenuti stanje.

„Želite znati koliko performansi trebamo pronaći u odnosu na druge? Jasno da vam neću dati broj za to, jer bih time odao mnogo, no to je unutar granica onoga što zaista možemo ostvariti.“

„Mislim da moramo marljivo raditi; naporno raditi preko zime. Nadamo se da ćemo se moći vratiti u poziciju u kojoj se borimo na vrhu poretka“, dodaje Mike Elliott.

Mercedes je četiri utrke prije kraja ove sezone na trećem mjestu poretka konstruktora, a čini se da će tamo i ostati.

Njemačka je momčad do sada prikupila 387 bodova. Za drugoplasiranim Ferrarijem kaskaju 67 bodova, dok je ispred četvrtoplasiranog Alpinea ostvario veliku prednost od 244 boda.

Pretplati se
Obavijesti o
11 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Baba_Vanga

Pa čak i ako zamijene hemiltona sa Norrisom ili sl, cak i uz desetogodisnji brak sa FIA, mislim da je Max prebrz da ga uhvate..

ZMija

prijatelju ti kao i ostali iznosite pausalne izjave nema se tu sta biti puno pametan nema ti to bas prevelike veze sa samim vozacem ko je nabrijao bolid taj ce biti prvi tako je biloi dosada tako ce biti i od sada a to sto jedna grupa preferira luisa druga maxa treca leklera cetvrta nosisa peta rasela itd nema nikakvog ucinka ako neko obezbjedi jak bolid sa kojim pomocu desne papucice lagano preskocis ostatak grida jos ovi glupavi sc pa dok ociste stazu pa dok sve provjere prodje i po 10 krugova izbrisu dotadasnju razliku i op eto opet onih… Read more »

Pratiteljcro

ko je nabrijao bolid taj ce biti prvi tako je biloi dosada tako ce biti”

Ima i perez isti bolid pa nema pojma. Isti su imali i patrese i barichelo i masa i weber i raikkonen i botas… Svi su imali istu opremu ali nisu mogli nista boljem vozacu od sebe uvijek bilo i biti ce!

Lewis8

Ajde da i ti pohvališ Hamiltona. Mislim, ovo se odnosi i na 4 gpdine Hamilton vs Bottas?

Pratiteljcro

Pa “hvalim”/hvalio sam lewisa kada je to bilo realno tipa u vremenima kada se borio protiv vetela jer je radio bolji posao. Lewis je bio pravi as ali od 2019. posebno od madarske moze staviti soli na rep maxu

Pratiteljcro

…i da , dobro si nastancao Zmiji 20 lajkova

ZMija

mada ti tako mislis ako dogodine neko drugi necemo predskazivati ko bude imao jaci bolid od red bula mislis da ce najbolji od najboljih max biti prvi i drugo tim uvijek ima svog favorita i on ima specijalni status a drugi vozac podredjeni opet po mom misljenju nekad se desavalo da neki timovi nemaju takav stav nego izjednacuju vozace medjutim tada dolazi do njihovog rivalstva i oni prave probleme timu jer se onda trkaju jedan sa drugim ali kad tim preuzme stvar u svoje ruke direktno i indirektno onda svako zna svoje mjesto sjecam se baricela kako je morao da… Read more »

Pratiteljcro

nema ti to bas prevelike veze sa samim vozacem”

Na nacin kako pricas tebi su svi vozaci JEDNAKI i samo je bitno da taj X vozac dobije “specijalni” status u momcadi i spreman je za naslove. Tako nekako. Tebi je 20 vozaca na gridu jednako, pa jel ti nije neugodno to sto izjednacavas recimo lewisa sa latifijem? Jel moze SVAKI nogometas biti Ronaldinho ili nesretnici nisu dobili “specijalni” status?

ZMija

moj prijatelju zar ti stvarno mislis da u bilo kom sportu osim talenta i mukotrpnog rada ne treba i faktor srece gdje podrazunijevam da nisi sklon povredama , da te neko sve vrijeme drzi povlasteno, da te sudije gledaju blagonaklono, da ti se ne desavaju maleri itd a ja nigdje nisam rekao da je latifi isti ili bolji od luisa ti si sam izvukao takav zakljucak ja sam rekao da tim koji ima najdominantniji bolid ce osvojiti prvenstvo bez obzira koji od boljih vozaca vozi za njih i ja mislim da latifi nije taj kalibar ali barem 10 vozaca jeste… Read more »

Pratiteljcro

Jel kuzis da je brzina jedino mjerilo koliko vrijedis u f1? Stoperica nelaze. Nemozes se vaditi na nesrecu dovjeka. Max svaku kisnu utrku odveze fenomenalno i tu nema srece ili nesrece povreda i nebitnih faktora.

Posto mislis da bi 10 vozaca osvojilo prvenstvo sa najboljim autom onda sigurno mislis da bi i lewis pobjedio maxa da sutra potpise za RB?

ZMija

ne kazem da bi ga pobijedio ali bi sigurno bio konkurentan ko i on

Related Posts
11
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x