Ferrari: Razočarani smo različitim ponašanjem sudaca

Max Verstappen osvojio je svoju drugu titulu svjetskog prvaka na bizaran način u nedjelju na Velikoj nagradi Japana, saznavši to tek za vrijeme intervjua nakon što su suci Leclercu dodijelili vremensku kaznu jer je nepravedno stekao  prednost u borbi sa Sergiom Perezom u zadnjem krugu.

Leclerc je pod kočenjem uletio duboko u Casio Triangle u posljednjem krugu, koristeći područje za izlijetanje da bi prošao kroz zavoj. Ostao je ispred Pereza dok su prelazili ciljnu liniju, ali incident je brzo istražen.

Odluka redara da Leclercu dodijele kaznu od pet sekundi spustila je Leclerca na treće mjesto, što je značilo da je Verstappen osigurao prvenstvo, s punim bodovima koji su dodijeljeni unatoč tome što je utrka jedva završila 50% udaljenosti u skladu s propisima.

Šef momčadi Ferrari Mattia Binotto rekao je da je vrlo iznenađen i jako razočaran presudom, ističući da je FIA-i trebalo dugo da donese odluku o sankciji Sergia Pereza pošto je ostavljao razmak za više od 10 duljina bolida iza sigurnosnog automobila u Singapuru prije tjedan dana.

“Prije svega, čestitke Maxu na tituli.”

“Sedam dana nakon Singapura, gdje je Perezov prekršaj trajao i po nekoliko zavoja kroz više krugova, sucima je trebalo toliko dugo da se odluče i onda još nakon utrke, morali smo čuti od vozača opravdanja kako bi se donesla jednostavna odluku koja je u biti bila odmah jasna. Danas su to isto odradili u nekoliko sekundi.”

“Iznenađen sam tako različitim ponašanjem između Singapura i ovdje, nakon samo nekoliko dana razlike. Po našem mišljenju, Charles nije stekao prednost. Bio je ispred, ostao je ispred, ima zaostatak, zadržao je isti zaostatak. Dakle, još uvijek je sporno, ali tako su oni odlučili, što ćemo prihvatiti”, rekao je Binotto.

Binotto je rekao da je razlika u postupanju od strane FIA-e bila vrlo frustrirajuća za vidjeti u razmaku od samo sedam dana, posebno jer nije bilo šanse razgovarati s Leclercom u Japanu prije donošenja odluke:

“Ako idete izravno prema odluci jer su one očite, kao što bi trebale biti, tada je najmanje pet sekundi kazne u Singapuru trebalo dati odmah. To bi nam dalo priliku da tada upravljamo puno drugačije situacijom, i to je mogla biti potencijalna pobjeda. Dakle, frustriran sam i razočaran time.”

Suci su u svom izvješću naveli da, iako Leclerc nije stekao poziciju, i dalje se smatra da je stekao trajnu prednost. Ova odluka uzima u obzir brojne sastanke vozača na kojima su direktori utrka savjetovali da bi se prednost smatrala stečenom ako siđete sa staze i vratite se na istu poziciju dok je branite.

Pretplati se
Obavijesti o
20 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Max i Red Bull odlično funkcioniraju, a i Checo je tu uvijek spreman da iznenadi..ništa nebi može promijenloi situaciju i ne znam koja je potreba bila da se FIA i suci opet blamiraju kako bi ugodili domaćinu, čitaj Hondi i Red Bullu..kontraproduktivno i sasvim nepotrtebno.

theKing

Pitanje je i koliko je regularan bolid

Pratiteljcro

Binoto je u pravu.
Mali bljesak u proslost u 2016:

https://www.youtube.com/watch?v=xCvyhkyinQs&ab_channel=F1CRASHESANDOVERTAKES

Pratiteljcro

Ipak je Max tada dobio kaznu od 5 sekundi. Moj bed

MCLfan

Ma nikakav problem za Ferrari nije kazna,nego brzina koju je kazna došla,jer da je u singapuru kazna došla na vrijeme možda bi Leclerc pobijedio a onako je sve bezveze.Sad rade (fia) strategiju kako da ne kazne red Bull za prošlu godinu,a možda su stekli prednost za prošlu,ovu i možda i sljedeću godinu i to nije u redu

nazareth

Misliš kao McLaren 2007 i 2008? S time da ti samo nagađaš…

theKing

A i ti nagadas da je sve ok

Gigi

Vidi kako se lopta okrenula, sad suci ne valjaju odjednom. I kako sad FIA ne pogoduje mercu vise nego RB? Sto se dogodilo?

nazareth

Prvo, Leclerc je opet pukao pod pritiskom ovaj puta od Pereza… Drugo Perez bi ga prošao da ga nije išao onako agresivno zatvoriti i ima sreće da se nisu skucali. Treće možete tražiti krivca negdje drugdje ali prvo krenite majstore od sebe jer ste bili očajni ove sezone a imate bolid za naslov…

Webmaster

Točno, Charles nije stekao prednost, bio je ispred cijelo vrijeme, ali ovo je Japan, pa ajmo se uvući Hondi i Red Bullu. Da su bili tako brzi na prošloj utrci… Ali kad je egomanijak u pitanju sve je moguče.

nazareth

Egomanijak na 5. mjestu.

Webmaster

Mislim na Maxa.

nazareth

Onda bolje da ne misliš.

Webmaster

Samo je njegov ego veči od njega.

Ferrari kralj f1

Binotto je u pravu iako ga ne volim. F1 je postala nakaradna sa svim glupim pravilima,sucima,kaznama Itd. Da je comendatore živ letio bi ti Binotto istog dana. Stari se okreće u grobu što radite od Ferrarija!

Race Engineer

Ferrari treba napraviti ono sta je vec nekoliko puta…zaprijetiti odlasku iz F1. Kad god su to napravili stvari bi se shvatile ozbiljno. Ovako ce se i dalje namjestavati prvenstva red bullu. Ali za početak dovesti čvrstog vođu.

amadeus2022

FIA već godinama namješta prvenstva to im je i posao!

TORPEDO

E da je Enzo živ,letjelo bi perje…ovako,samo kukanje.
Pod hitno dovesti pravog vođu i lidera!!

robif

Ima Binotto i pravo

North33

Binotu je nabolje da se poklopi i šuti, ali očito mu ovo treba da bi skrenuo pozornost sa sebe i katastrofalnih odluka tokom sezone.

Related Posts
20
0
Would love your thoughts, please comment.x