Dobitnici i gubitnici VN SAD-a

Nema smisla više Maxa stavljati pod dobitnike, dečko je jednostavno “spam” za tu kategoriju i niti trunke nije popustio tempom nakon osvajanja naslova prvaka. On svakako hvata rekord (i uhvatio ga je) Michaela Schumachera i Sebastiana Vettela od 13 pobjeda u sezoni, a to će vrlo vjerojatno još i povećati do kraja sezone.

DOBITNICI

Sebastian Vettel – Iako kvalifikacije nisu bile na razini, u nedjeljnoj utrci Seb nas je lijepo počastio (časti) za kraj svoje karijere. Nakon odličnog starta i probijanja kroz poredak, čak je i vodio utrku. Nažalost, njegova momčad je ferrarijevski odradila izmjenu guma kada je takvo nešto bilo najmanje potrebno. Ali, Seb nije izgubio motivaciju i pružio nam je fenomenalnu završnicu s Kevinom Magnussenom u posljednjim metrima utrke. Na kraju utrke je i opravdao svoj ‘prvak od naroda’ status ne zamjerivši momčadi ništa na pogreški, te bio oduševljen lovom bodova s 12. mjesta.

Kevin Magnussen – Kao i Vettel, bile su to loše kvalifikacije, ali KMag je za razliku od Vettela imao i loš start zapevši iza Leclercovog anti-stall programa uzrokovanog jakim usporavanjem radi nereda u prvom zavoju koji se desio ispred njih. Ono što su potajno sve momčadi nekako planirale napraviti, Magnussen je to sam odlučio – i svakako odradio. Radi se naravno o taktici sa samo jednim ulaskom u boks. Bilo je to junačkih 38 krugova na mediumu i važni bodovi za domaći Haas koji vodi mrtvu bitku s AlphaTaurijem u poretku konstruktora. Nema veze za izgubljenu poziciju od Vettela u posljednjem krugu, posljedice takve taktike uvijek su rizične.

Izvor: Alpine Media Center

Fernando Alonso – Poput lava, jednostavno. Profitirao je izlaskom sigurnosnog automobila s jeftinim ulaskom u boks. Nažalost, slijedi preskok otkucaja srca nakon teškog sudara sa Strollom, ali Nando izlazi pribran iz cijele situacije te je njegov ‘renol’ još uvijek imao kapaciteta za nastavak utrke. Španjolac se odlično vratio u utrku i šteta što nismo vidjeli potencijal na medium komponenti guma. Kazna koja mu je dodijeljena nakon utrke nikako nije njegova krivica, ide to prvo na suce, a zatim i samu momčad.

Mercedes – Lijepe bodove su skupili u borbi za drugo mjesto s Ferrarijem u poretku konstruktora. No, ipak treba odijeliti odličnog Lewisa i novog crashstappena ili kako god davali nadimke nestrpljivim mladcima koji nemaju hladnu glavu u borbama. Da, Max to odavno više nije, ali Russell ove sezone pokazuje kao da je tek zagrebao u tu kategoriju, iako se uopće nije činio takav. U redu, Russell svakako izlazi kao pobjednik u ovoj utrci. Izbacio si je Carlosa Sainza kao glavnog konkurenta za 4. mjesto u poretku vozača, odslužio mizernu kaznu za to i još uzeo bod za najbrži krug. Hamilton je s druge strane bio jedina realna prijetnja Maxu i maksimalno mu je otežao proboj prema pobjedi, tj. maksimalno se borio za svoju prvu pobjedu ove sezone.

Lando Norris, McLaren MCL36, izvor: McLaren Media Center

Lando Norris – Slično poput Alonsa, sa svom silom nedaća i nevolja, pružio nam je za gledanje odlična pretjecanja tijekom probijanja do odličnog 6. mjesta na kraju utrke. Uglavnom su to bili potezi u prvom zavoju, a bila je i odlična borba i proboj pored Alonsa u završnici utrke.

GUBITNICI

Sergio Perez – Iako je startao iz sredine poretka zbog promjene komponenata pogonske jedinice, u samim kvalifikacijama moglo je biti i bržih krugova. Nepotrebno je oštetio bolid kod napada na Valtterija Bottasa jer je i sam potez bio previše ambiciozan. Nije bilo potrebe za siljenjem proboja pošto u rukama ipak ima najmoćniji bolid na gridu, a i utrka je tek počela. Kasnije gubi borbu od direktnog konkurenta za drugo mjesto u poretku vozača i upravo Leclerc nakon ove utrke ponovo drži to drugo mjesto s 2 boda prednosti.

Alfa Romeo – Švicarska momčad nastavlja bodovni štrajk. VN SAD-a je sada već treća utrka bez bodova, a Aston Martin je više nego spreman za preuzimanje dragocjenog šestog mjesta u poretku konstruktora. Bottas se odlično probio do Q3, ali greška radi koje je nepovratno odletio u šljunak upropastila je inače dobar vikend za momčad pošto su donijeli dosta nadogradnji. Guanyu Zhou radi kazni zbog promjene komponenata pogonske jedinice nije uspio uhvatiti bodove, a obrisan mu je i ključni krug za probijanje u daljnju fazu kvalifikacija zbog prekoračenja granica staze.

Pierre Gasly – Kao da se nešto promijenilo nakon potpisivanja s Alpineom. Posljednje utrke su uglavnom nervozne i Francuz još uvijek vuče probleme s kočnicama. Zaradio je kaznu za vrijeme sigurnosnog automobila radi ostavljanja prevelikog razmaka od bolida ispred sebe, a zatim i još jednu kaznu jer ova prva nije bila pravilno odrađena. Šteta, izgledalo je to kao lagani Top 10.

Carlos Sainz – U vodu su pale odlične kvalifikacije odmah s gašenjem svjetala na semaforu. Ferrari jednostavno loše starta i na kočenju u prvi zavoj vodstvo je bilo već izgubljeno. Slijedi odustajanje iz utrke nakon kontakta s direktnim konkurentom u poretku vozača i prijetnja od Lewisa Hamiltona u borbi za slabašno 5. mjesto. U posljednje dvije utrke to je jedva kompletiran jedan trkaći krug.

Pretplati se
Obavijesti o
7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
mody

Ovakvu f1 nitko ne voli nema borbi različitih pobjednika ubuduce tko.dobije 3 zaredom osvoji pp starta zadnji i da max starta 20 opet je na postolju

North33

Sainz je najveći gubitnik u ovoj utrci i sezoni, nekako je bilo očekivano da će izletjeti sa staze ili učestvovati u incidentu.

theKing

“No, ipak treba odijeliti odličnog Lewisa i novog crashstappena ili kako god davali nadimke nestrpljivim mladcima koji nemaju hladnu glavu u borbama. Da, Max to odavno više nije”
Cekaj,cekaj da r.bull bude manje konkurentan pa ces vidjeti

ZMija

prijatelju logicno je kad imas dominantan bolid da nema potrebe za voznjom na noz
ove godine max lagano prestize ostale kao da se ovi odmaraju pored staze
mogao bi cak da krene i poslednji opet bi stigao prvi
prosla su vremena kad je on morao da izvlaci 120% iz bolida sad i sa 90 % pravi dar mar

ZMija

ali ne nije to do maxa to je do bolida
haahahah

theKing

Da,zato sam se i osvrnuo na onaj dio testa: Da, Max to odavno više nije

ZMija

ma naravno lako je biti hladne glave kad na pravcu prestizes bez problema
glava se malo ugrije kad ukrivini moras ici preko limita

Related Posts
7
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x