Novinarski putopis iz Italije: Krenula akcija u hramu brzine

Drugi dio novinarskog putopisa prolazi kroz petak na uzbudljivoj stazi u Monzi. Prvi dan akcije na stazi je kao i obično bio rezerviran za dva slobodna treninga i pregršt akcije na stazi od svih pratećih serija – Formule 2, Formule 3 i Porsche Supercup.

Organizacija zakazala, očekujemo još veće probleme u ostatku vikenda

Jutro je kao i obično počelo odlaskom na stazu te bi svakako istaknuo totalnu neorganiziranost ljudi koji su zaduženi za osiguranje prolaza do same staze. Naime, 2019. je sve bilo vrlo dobro organizirano te smo unatoč manjim kolonama ljudi prolazili kroz ulice koje vode do same staze.

Ipak, danas su odlučili promijeniti smjer prolaza ljudi i automobila te se nije znalo ‘tko pije, a tko plaća’. Na kraju smo iz shuttle prijevoza izašli na drugoj strani staze i prohodali do paddocka, što samo po sebi nije neki problem, ali je zanimljivo kako su u ovom segmentu zakazali – ono što valja, ne mijenjaj!

Dobro, nakon manjih komplikacija sam došao na stazu te, iako sam došao prilično rano oko 10, u paddocku je vladala već prilična gužva. Puno ljudi s pozivnicama je bilo prisutno te je paddock definitivno živnuo. Slično je bilo i u pitlaneu gdje je bilo više ljudi u ‘šetnji’ nego jučer.

Na prilazima stazi su već danas bile kolone ljudi zbog temeljitih provjera prilikom ulaska (ne dozvoljavaju unošenje vanjskih baterija za punjenje). Izvan paddocka, u okolici staze, je bilo jako puno ljudi, a mogu samo zamisliti što će biti u subotu i nedjelju. Kratkim krugom po pitlaneu sam završio prvi dio dana te sam u media centru ispratio prvi slobodni trening.

Za dodati je kako je Formula 1 vrlo brzo reagirala i odlučila u čast preminule kraljice Elizabete II. napraviti minutu šutnje deset minuta prije početka prvog slobodnog treninga, čemu su se pridružile sve momčadi u pitlaneu.

Izvještaje s treninga možete pogledati na našem portalu (FP1 i FP2), a Ferrariji su u oba navrata bili najbrži. Ipak, i tifosi na stazi nisu bili previše optimistični te su s dozom sumnje gledali na tablicu vremena zbog toga što je Verstappen veliki favorit u nedjeljnoj utrci unatoč promjeni motora.

Pauza između treninga je bila idealna za prigrist nešto u media centru, a potom sam pogledao i dio kvalifikacija Formule 3. Drugi trening je krenuo u 17 sati te je bez većih problema, osim za Micka Schumachera, završio po planu u 18h. Slijedili su kratki intervjui vozača i šefova momčadi u paddocku.

Zbog ‘gustog’ rasporeda intervjua svih vozača bilo je nemoguće odraditi sve, ali dobar dio je uspješno odrađen. Potom je bilo vrijeme za odlazak u media centar kako bi se napisala koja izjava vozača s netom završenog treninga te ovaj dio putopisa. U paddocku je bilo puno poznatih lica i bivših vozača poput Felipea Masse i Daniila Kvjata.

Čak na odlasku sa staze oko 20h je bila prilična gužva u paddocku i izvan njega, oko staze. Puno ljubitelja Formule 1 je iščekivalo dolazak ponajboljih vozača današnjice kako bi ugrabili mogućnost da se poslikaju ili uzmu potpis svojeg najdražeg vozača.

Umorni i spremni za odmor uputili smo se u hotel na zasluženi odmor prije sutrašnjeg dana u kojem ćemo imati kvalifikacije koje neće dati konačne rezultate zbog jako puno kazni na gridu zbog promjena dijelova pogonske jedinice na raznim bolidima. No, pričekajmo sutra i rasplet kvalifikacija u kojima Ferrari ima priliku doći na pole poziciju ispred svojih navijača – hoće li do toga doći, znat ćemo oko 17 sati u subotu.

Pretplati se
Obavijesti o
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments
Race Engineer

Poštovani, cijenim vaš trud i volju za pisanje ovog teksta, ali u doba interneta, expresnog širenja informacija, videa, slika i ostalog, ovo mi je napisano u stilu novinara koji je krajem 70-tih godina prošlog stoljeća šetao po novom zrakoplovu DC-10 aviokompanije JAT, i opisivao svoje doživljaje običnim smrtnicima u lokalni tiskani medij. Za 2022 godinu ipak malo pre šturo.

Related Posts
1
0
Would love your thoughts, please comment.x