Leclerc: Teško mogu do naslova

Charles Leclerc priznao je da ima male šanse za osvajanje prvog naslova svjetskog prvaka, nakon što ga je Max Verstappen pobijedio na Velikoj nagradi Nizozemske.

Vozač Ferrarija startao je drugi i iako je zadržao kontakt s domaćim favoritom Verstappenom u prvom dijelu utrke na mekim gumama, pao je prema kraju utrke na četvrto mjesto. Ipak, s novim gumama je prestigao Mercedesovog Lewisa Hamiltona za posljednje mjesto podija.

Ali, s Verstappenovom pobjedom, njegovom desetom u 15 utrka ove sezone, Leclerc sada zaostaje za vozačem Red Bulla 109 bodova sa samo sedam utrka do kraja sezone. Verstappen može i matematički obraniti naslov već u Japanu, ako i u Italiji rezultati budu u njegovu korist.

“Red Bull je brži auto u ovom trenutku, posebno u tempu utrke. Mislim da smo vrlo bliski samo u kvalifikacijama. Čini se da je Mercedes dobio neke performanse i u tempu utrke, tako da naslov sada izgleda teško osvojiv”, rekao je Leclerc.

Mercedesov tempo na tvrdoj komponenti guma – za koju se predviđalo da će biti više od sekunde sporija od mekših komponenata – bio je brz, što ih je dovelo do toga da su nadmašili Ferrari u Zandvoortu po čistim performansama.

Bez sigurnosnog automobila prema kraju utrke, Ferrari bi završio bez automobila na postolju, unatoč startu s drugog i trećeg mjesta na gridu.

“Mislim da smo razočarani kao momčad. Bili smo jaki na mekim gumama jer smo bili relativno brzi s obzirom na to da smo imali rabljene gume u usporedbi s Maxovim nekorištenim.”

“Ali, tada se iz nekog razloga nisam osjećao tako dobro na mediumu, a ne baš niti na tvrdoj komponenti. Ali, iznenađenje je Mercedes na tvrdim gumama jer su danas bili iznimno brzi. Možda možemo nešto naučiti iz ovoga”, dodao je Charles.

Sljedeća utrka je Monza, zadnja utrka trostrukog trkaćeg vikenda i Ferrarijeva domaća utrka. Leclerc je tamo pobjeđivao u prošlosti, ali je svjestan da staza, poznata kao “Hram brzine”, vjerojatno neće baš odgovarati bolidu F1-75.

“Nažalost, to nije baš naša najbolja staza na papiru, ali veselim se što ću je voziti”, rekao je Leclerc.

Pretplati se
Obavijesti o
6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
papaya

Mislim da bi 4 pobjede za redom tribale da poraste moral i da krenes u napad…tesko da se to može desiti…ali sve je moguće

F1 fan

Seb je bio bliže naslovu nego ti, velika nada

Webmaster

Nikako ne možeš ne naslova,jer je teško za vjerovati da če Max i Checo odustati u ostalim utrkama a Ferrari sve pobjediti,imao is šansu,nisi uspio…više sreče drugi put.

BMWjac

Uz dužno poštovanje Leclercu i njegovom vozačkom umijeću, Verstappen je bolji vozač, što se najbolje vidi sada kad voze izjednačene bolide i Max dominira. Istina je, Maxu posao olakšava profesionalnost Red Bull momčadi, dok Leclercu ne pomaže šlampavost Ferrarija, ali i bez toga Max je bolji vozač.

Mali Mujo

Malo objektivnosti ne bi škodilo… Koliko god Max bio ili ne bio bolji vozač, ovakvo stanje je prvenstveno zasluga tima, organiziranosti RB-a, odnosno Ferrarijeve šlampavosti, zatim pouzdanosti bolida, a tek onda vozača…

BMWjac

Ove su sezone Ferrari i Red Bull tu negdje, Ferrari je malo brži po zavojitim sporijim stazama, dok je Red Bull malčice brži po brzim stazama sa dužim pravcima. Recimo da su otprilike podjednaki. Međutim, nakon kvalifikacija u kojima Leclerc osvoji početnu poziciju Max ga stiska i redovito uspijeva preteći, dok u obratnom slučaju Leclerc ne uspijeva ugroziti Maxovo vodstvo. Po tome zaključujem da je Max bolji vozač, bez obzira što iza sebe ima uigrani i dobro ustrojeni njemački stroj u momčadi Red Bulla, dok Charles nema ni blizu takvu podršku, što svakako utječe i na njegovo samopouzdanje. Tako gledam… Read more »

Related Posts
6
0
Would love your thoughts, please comment.x