I dok se sezona Formule 1 polako bliži kraju, mnogi od konstruktora još uvijek se bave vozačkom postavom za nadolazeću sezonu. Jedna od tih ekipa je i Haas, koji već ima potpisanog Kevina Magnussena za 2023. godinu.
Međutim, sjedalo Micka Schumachera i više je nego otvoreno, što je potvrdio i šef ekipe Gunther Steiner. Mladi Nijemac je kroz čitavu sezonu vidljivo sporiji od iskusnijeg mu kolege, a nedavno je prekinuo sve poveznice s Ferrarijevim programom mladih vozača.
I dok je budućnost Schumachera u Haasu, ali i u Formuli 1 neizvjesna, Haas razmatra sve mogućnosti kako bi u iduću sezonu ušli s najboljom mogućom kombinacijom vozača. Jedno ime koje je iskočilo u razgovorima za Schumacherovu zamjenu je Nico Hulkenberg, njegov sunarodnjak i vozač s ogromnim iskustvom u Formuli 1.
Steiner je potvrdio interes ekipe za Hulkenbergom, ali ističe kako rezervnog vozača Aston Martina ništa ne ističe u odnosu na druge kandidate.
“Svatko sa superlicencom je na listi. Vjerujem da je on [Hulkenberg] kandidat kao i svi ostali. Ima superlicencu, već je bio u F1 i ima iskustvo.”
“Mislim, moramo vidjeti što je najbolja odluka.”
Gunther Steiner
Hulkenberg uz svoje ime ima 184 utrke u Formuli 1, jednu pole poziciju s VN Brazila 2010. godine i dva najbrža kruga. Posljednji put je sjeo u bolid F1 na VN Saudijske Arabije ranije ove godine, kada je mijenjao Sebastiana Vettela.
Giovinazzi također opcija?
Osim Hulkenberga, u F1 bi se putem Haasa mogao vratiti i Antonio Giovinazzi, koji je proveo nekoliko godina u sportu vozeći za Alfu Romeo. Talijan je ostao bez mjesta u ovogodišnjoj sezoni nakon što je Alfa dovela Zhoua Guanya, a u petak je vozio i prvi slobodni trening za Haas.
Međutim, ističe Steiner, Giovinazzi je taj trening vozio na zahtjev Ferrarija, a ne kako bi ekipa izvukla neke zaključke kako bi im odluka o novom vozaču bila olakšana.
“Ljudi previše razmišljaju o tome. Više se radi o tome da nas je Ferrari tražio da pustimo njihovog rezervnog vozača na stazu. Nije do toga da smo mi imali potrebu testirati ga kako bi izvukli neke zaključke iz toga.”
“Obavio je veoma dobar posao. Nikad nije vozio bolid pod ovim regulacijama. Odmah je bio na razini, bio je stvarno dobar.”
“Dobro je vidjeti da je bolid dobar, jer bolid ne može biti jako loš ako netko tko nije bio u bolidu jednu godinu ima tako dobra vremena.”
Moš mislit, pored Giovinazzia ili nekog isto tako mlađeg … može samo biti rezervni vozač.
Po osobnom mišljenju Mick je bolji od većine vozača donjeg dijela ljestvice, mislim da su prerano doneseni negativni zaključci, prva sezona u kojoj je nastupao ne može biti mjerodavna za ocjenu kvalitete, kako Hass uopće nije bio konkurentan u bilo kojem smislu, u ovoj sezoni čak nije ni loš, osvajao je i bodove, a sigurno bi osvojio još bodova da nije bilo grešaka tima, primjer predzadnja utrka, mijenjanje guma 10 s i više, što je uništilo utrku, Micku očigledno treba više slobode tako da se nadam da će naći ekipu u kojoj će pokazati šta umije,i da se oslobodi stege… Read more »
Sličnog sam mišljenja, možda nije neki extra talenat ali nekog potencijala ima. Na početku sezone je bio lošiji od Magnussena ali nakon svih udesa i kritika se malo stabilizirao i od Kanade vozi sve bolje, sada je s Magnussenom u egalu ako ne i mrvu bolji od njega, ako uzmemo u obzir Magnussenovo iskustvo i greške pita na štetu Micka Magnussen bi trebao biti puno bolje plasiran od Micka a to nije, ovu utrku prije izlaska SC je bio oko 2.5 sec iza 10 mjesta s obzirom da je on imao soft od 6-7 krugova dok su 10 i 11… Read more »
A šta mali Šumi pedala?
E baš su našli pravog…..