Tko se još uopće sjeća teškog starta sezone momčadi iz Milton Keynesa? Bahrein je tada bio zaista vikend za zaborav, ali je ubrzo na glavne konkurente iz Maranella pala karta iz Unoja za promjenu smjera kretanja loših vikenda. Uzevši u obzir Red Bullovu ionako strašnu učinkovitost, sezona će vjerojatno biti gotova prije zadnje utrke.
RED BULL RACING
Pobjede: 9 (Verstappen 8, Perez 1)
Postolja: 16 (Verstappen 10, Perez 6)
Bodovi: 431 (Verstappen 258, Perez 173)
Najbolji rezultat u kvalifikacijama: 1. mjesto (Verstappen 3x, Perez 1x)
Najbolji rezultat u utrkama: 1. mjesto (Verstappen 8x, Perez 1x)
Osvojeni bodovi prošle godine nakon 13 utrka: 332.5

Spomenuti Bahrein krenuo je, a možda pomalo i razočaravajuće za samu momčad. Nadali su se zasigurno prvoj startnoj poziciji, pa i redu, ali bilo je to drugo i četvrto startno mjesto. Kraj utrke donio je ipak dvostruko odustajanje, prvo još od Bakua 2018. No, već u Saudijskoj Arabiji se vikend odradio kao da se u Bahreinu ništa nije dogodilo. Perez je po prvi puta u karijeri došao do svoje prve startne pozicije, ali Max je taj koji je pobijedio. Checo nije imao sreće ni s izlaskom sigurnosnog automobila, ali je završio na solidnoj četvrtoj poziciji.
Treća utrka, ona u Australiji, donijela je na neki način kombinaciju Bahreina i Saudijske Arabije. Perez napokon dolazi na postolje s drugim mjestom u utrci, a Max ponovo odustaje radi mehaničkog problema. Momčad je tada bila treća u poretku konstruktora, a Max je imao veliki zaostatak za vodećim Charlesom Leclercom u Ferrariju. Dolazak u Europu na upravo Ferrarijevo tlo je opet vratio momčad na pobjedničke staze i to u velikom stilu.

U Imoli momčad osvaja dvostruku pobjedu, a dodatni dojam pojačao je i Maxov drugi grand slam u karijeri te problemi glavnih konkurenata koji su se u nastavku sezone sve češće pojavljivali. U Miamiju je momčad bila neuhvatljiva na ravnim dijelovima, a Ferrarijeva brzina po zavojima na takvoj konfiguraciji staze se lako kontrolirala. Max opet uzima pobjedu!
U slavnom Monaku napokon pobjeda i za Pereza, a sljedeći Azerbajdžan donosi novu dvostruku pobjedu. U Kanadi se Perez šetao kroz šumu nakon odustajanja iz utrke, ali se zato momčadski kolega pobrinuo za pobjedu ispred silovitog Carlosa Sainza u Ferrariju. Ipak, Sainz uspijeva na sljedećoj utrci u Silverstoneu biti brži od oba Red Bulla, ali Perez je taj koji je obilježio vikend s odličnim probijanjem sa začelja poretka prema samom vrhu. Max je imao oštećenje na stražnjem dijelu bolida te nije mogao voziti punim kapacitetom.

Domaća Austrija nije donijela baš očekivane rezultate. Checo odustaje iz utrke, a Max završava kao drugi iza Leclerca. U Francuskoj, Max to ponovo vraća na pobjedničke staze. Mađarska je bila dodatna potvrda odlične forme svjetskog prvaka koji s desete startne pozicije uzima pobjedu. Naravno, na istoj razini je bila i cijela momčad s odličnim taktičkim odlukama.
Max je definitivno na višoj razini u odnosu na prošlu sezonu. Lukavo zaobilazi nepotrebne rizike i skoro u 100% slučajeva uzima ono što mu se ponudi. Njemu možda pored svega najbitnije, vidno uživa u dvobojima s Leclercom, posebice usporedivši prošlogodišnje duele s Lewisom Hamiltonom.
Checo se još uvijek nada naslovu prvaka. Teoretski se i može, samo je 3 boda iza Leclerca koji je drugi u poretku vozača. Ipak, Pereza još uvijek prati nedovoljno jaka konzistentnost, a i pitanje je koliko smije (ako uopće) ugrožavati momčadskog kolegu na putu do osvajanja novog naslova prvaka. Uglavnom, bit će to lagano osvajanje konstruktorskog naslova.

Do kraja sezone slijede, rekli bismo lijepe utrke za ovu momčad. To su Maxu domaća VN Nizozemske i Checova VN Meksika. Od težih zadataka tu su VN Japana i VN Singapura koje se nisu vozile od 2019. te kao takve donose neke nepoznanice.
Ipak, Red Bull s 97 bodova prednosti ispred Ferrarija ima više prostora za pokoji rizik koji uglavnom ionako pretvore u solidan rezultat, te im ovu sezonu može upropastiti samo neka teža katastrofa.
Da, da. Ako pozornost mjerimo minutama, disciplinu satima, a nepopustljivost godinama, postizanje premoći na trkalištu mjeri se trenutkom. U svim ovim vrlinama Red Bull je nadmašio Ferrari.
vidno uživa u dvobojima s Leclercom, posebice usporedivši prošlogodišnje duele s Lewisom Hamiltonom.Pa i ja bi uzivao kad mi leclerk i ferari vise ne pretstavljaju prepreku u pohodu na titulu hehe dok je prosle godine bilo na noz do zadnjeg metra staze ove godine je vec rijeseno tako da moze uzivat i dugo i dugo ce proc dok se opet onakva sezona ne ponovi
Bio je 20kmh brži na pravcu od Leclerca. Neki bi rekli lako tako, ali nije. Treba znati obuzdati tako nadmoćan bolid. Bravo Max.
lazes
13 utrka 9 pobjeda za RB plus 2 u kojima su imali kvar. To je 11 utrka nadmoći. Nije lako voziti takav bolid kao što rekoh treba to obuzdati. Mađarska sa 10. mjesta razbiju Ferrari i Merc 10 sekundi. Priče da je to radi genijalne taktike su samo priče. Kakvu god taktiku da je izabrao opet bi bio prvi. Mogao je još jednom u box.