Sainz najbrži na drugom slobodnom treningu u Silverstoneu

Nakon kišom upropaštenog prvog slobodnog treninga, popodneva sesija ipak je odvožena u normalnim uvjetima i bilo je više akcije na stazi. Oči su naravno većinom bile uprte u nadogradnje Mercedesa i Williamsove “nekakve” kopije Red Bulla.

Odmah od početka sesije nastala je gužva na stazi, a vozilo se na svim dostupnim komponentama guma za suho. Prvi je nekakvo konkretno vrijeme postavio Max Verstappen – 1:31.438. Ferrarijevci ubrzo nakon toga to spuštaju za preko pola sekunde, Charles Leclerc i Carlos Sainz. Leclercov bolid koristio je flowviz boju na stražnjem krilu. Spomenuti trojac vremena je tada napravio na medium komponenti guma.

Max se momčadi požalio na podupravljanje i jaki vjetar u pojedinim sektorima staze, a George Russell imao je problema s prometom. Prvi ispod 1:30 vozi Sainz s 1:29.962. Russell je za početak vozio na najtvrđoj komponenti guma, te su mu krugovi bili oko sekunde i pol iza vodećih. Lewis Hamilton je na mediumu vozio nešto brže od sekunde zaostatka za vodećima. Ipak, Lewis se i dalje žali na poskakivanje.

Nakon 20 minuta treninga, akcija na stazi se vidno smanjila, a Sergio Perez je napokon napravio konkretnije vrijeme sesije s 0.633 sekunde zaostatka za Leclercom. Manju gužvu iskoristio je Russell, ali je to na mekoj komponenti bilo još uvijek preko sekunde sporije od vodećih. Na polovici sesije, napokon netko novi na vrhu poretka vremena krugova – Lando Norris u McLarenu s 1:29.118 na soft komponenti guma. Ubrzo to Sainz spušta na 1:29.014, unatoč “prljavom” krugu (izašao široko u Copseu).

Solidan tempo pokazuje i Alpine, Fernando Alonso radio je vremena sporija malo više od pola sekunde za vodećima, ali Esteban Ocon imao je mnogo problema. Počeli su izlasci na stazu s najmekšom komponentom guma, ali Red Bulli su s 25 minuta do kraja treninga još uvijek bili u boksevima. Alex Albon je s novim nadogradnjama izgledao solidno kroz dva sektora, ali onda pogriješio kroz Magotts i odustao od brzog kruga, tako da se još čekalo na prve pokazatelje učinka novih dijelova.

Pierre Gasly javio je momčadi da jednostavno nema gripa, to se vidjelo i po vremenima krugova, tek 18. vrijeme u poretku. Max je i dalje imao neki čudni zvuk u bolidu, te napravio treće vrijeme sesije, još uvijek iza Norrisa u McLarenu koji je imao problema u boksevima sa stražnjim podizačem bolida s kojeg je bolid jednostavno pao direktno na pod. Hamilton je sa 16 minuta do kraja sesije napravio odlično vrijeme, samo jedna i pol desetinka zaostatka za vodećim Sainzom. Čekalo se solidno vrijeme kruga na softu i Georgea Russella.

S 11 minuta do kraja sesije Sebastianu Vettelu su iz momčadi javili kako ima oštećenu podnicu, te da odmah vrati bolid u garažu, iako je Vettel rekao kako nigdje nije išao široko i agresivno preko rubnjaka. Spomenuto očekivanje Russellovog dobrog kruga nije se ostvarilo, George je javio momčadi da nema gripa, iako je dobio odobrenje da može voziti na maksimumu. Do kraja sesije više nije bilo napada na najbrže vrijeme Carlosa Sainza, Mercedesi su vježbali bokseve i blisku vožnju, a nešto je palo s podnice Lewisovog bolida. Na kraju je to prilično raznolik poredak sesije, posebice prvih deset.

Rezultati drugog slobodnog treninga:

Pretplati se
Obavijesti o
5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Pratiteljcro

Moze li dobar vozac pobijediti traction control?
https://www.youtube.com/watch?v=mRazMnZluNI&ab_channel=DrivenMedia

moze

Pratiteljcro

moze

Pratiteljcro

aaaafck 😀

Spoiler

robif

Za to ne dijele bodove?

Mike-ferrari

Kada bi znao nesto o F1 i ovom natjecanju
Nebi se tako prosipao
U slucaju recimo otkazivanja kvala ili neke vrste ne predvidjenih okolnosti rezultati slobodnih treninga se uzimaju u obzir
Jesi se zapito ikad zasto im brisu vremena ako prekrse i na treningu granice staze

Related Posts
5
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x