Charles Leclerc smatra da Ferrari nije trebao reagirati na drugo zaustavljanje Maxa Verstappena u boksu, za koje vjeruje da je bilo tempirano kako bi se Charles stavio pod pritisak.
U 39. krugu utrke Ferrari je svog vozača stavio na tvrdu komponentu guma. Izašao je Leclerc na stazu ispred Verstappena koji je vozio na srednjoj komponenti, ali je Max bez većih poteškoća napao Leclerca, prestigao ga i pobijedio.
Leclerc je rekao da je momčadi jasno dao do znanja da želi nastaviti svoju vožnju na tada na srednjoj komponenti guma, unatoč dugom periodu.
“Rekao sam da želim medium što je dulje moguće. Moramo shvatiti zašto smo prešli na hard jer sam jasno dao do znanja da želim ostati na mediumu što je duže moguće, ali smo ušli po hard vrlo rano”, objasnio je Leclerc.
Ferrari je bio konkurentan u utrci, rekao je Leclerc, ali njegovo je poslijepodne bilo ugroženo tim ranim prelaskom na tvrdu komponentu guma:
“Tempo je danas bio vrlo dobar na mediumu, Ali na tvrđoj komponenti smo očito izgubili svu brzinu. Zaustavili smo se jednom više od svih ostalih, izgubili smo 20 sekundi, a također smo izgubili i sekundu po krugu u tih pet ili šest krugova na tvrdoj gumi, tako da je to puno vremena utrke.”
Leclerc vjeruje da je utrka pošla po zlu upravo zbog vremena drugog zaustavljanja u boksu. On vjeruje da ga je Ferrari pozvao kako bi pokrili Verstappena, koji je upravo bio u boksu iza njega.
“Mislim da je drugo zaustavljanje trebalo biti kasnije. Prvo zaustavljanje je bilo pravi trenutak za zaustavljanje i tu smo donijeli pravu odluku. Ali za drugo zaustavljanje, ne znam točno zašto smo ga skratili i krenuli na hard komponentu.”
“Siguran sam da je Maxov poziv bio da nas stavi pod pritisak, ali mislim da se možda nismo trebali odazvati na njega jer je tada za nas sve pošlo po zlu i izgubili smo puno više nego što smo trebali”, zaključio je Leclerc.
A da li mozda znas zasto ti je auto u Francuskoj ubrzavao kada ti noga nije bila na papucici gasa?
Šteta…tim nažalost iz greške u grešku
Svakako bi više volia Ferrari na prvom mistu ako mogu birati između njih i redbulla
Što sad oni mogu napravit nisam pametan,ali sam uvjeren da tamo ima kvalitetnih ljudi,jako kvalitetnih..samo bez veze se griješi
Još nista nije gotovo,ako se tko moze izvući iz ovoga onda je to FERRARI
Samo zamjeniti glavnog stratega Ruedu i sve bi bilo bolje.
Ne znam kako vec nisu do sad dobili otkaz. Bilo je jos utka gdije su zabrljali.
Znamo mi Charles, jer netko tko odlučuje o taktici nije tome dorastao. Ferrari napokon ima auto za pobjede, ima i vozače, ali za kompletan paket im fali jedna Hannah Schmitz u timu. Bez toga se neće moći ozbiljno borit za prvenstvo.
Sa ovakvim bolidom završiti 6! Stvarno umjetnost!
jer ti je tim pun debila
RB je ušao tako rano jer nisu imali šta izgubiti i to im je upalilo, Ferrariu nije odgovarala niska temperatura. Leclerc ne bi pobijedio ali ne bi ni bio 6 već ispred Sainza a vjerovatno i ispred Russella.
Ferrari pred utrku nađe par talijana na ulici i pita ih da li bi vodili ferrari na slijedećoj utrci F1. Uvet je da nikada nisu pogledali niti jednu utrku. Ako slučajno pogode taktiku odmah ih se smjeni i traži nova grupa diletanata.
To im je Borat dofurao one Kazahstance
Stavili ste tvrdu komponentu jer imate neznalice na zidu. Ponekad pomislim da je Binotto plaćen od Mercedesa i Red Bulla da uništi Ferrari,jer ovakve odluke može donositi početnik,ali nikako netko tko je već 3 godine vodi ekipu. Bolje da ekipa sa zida Ferrarija preuzme garažu i izmjenu guma,a mehaničari da preuzmu zid. Siguran sam da bi bolje funkcionirali.
Enzo Ferrari se okreće u grobu kao ventilator,kada vidi kakvi genijalci vode ekipu sa ovakvim bolidom.
Kako sam plakao kada je Komentadore umro.Danas jmalo isto.