Nakon što je Charles Leclerc osvojio pole position za Veliku nagradu Francuske uz malu pomoć vožnje iza momčadskog kolege Carlosa Sainza, šef Red Bulla Christian Horner smatra kako bi njegov Max Verstappen bio brži da nije bilo te pomoći.
Tijekom odlučujućih vožnji u Q3, u Ferrariju su uputili Sainza da pomogne Leclercu s vožnjom ispred njega, što je Charlesu pomoglo da odgovori Verstappenovoj većoj brzini na ravnom dijelu staze. Sainz će ionako startati utrku iz posljednjeg reda zbog kazne povezane s izmjenom dijelova.
Verstappenovo posljednje vrijeme kruga bilo je 0,304 sekunde sporije od Leclercovog, koji će startati s pole positiona, a Max će biti uz njega u prvom redu.
Leclerc je kasnije priznao da bi borba s Red Bullom bila teža bez Sainzove pomoći, dok Horner smatra da bi Verstappen možda bio malo bliži s vremenom kruga, iako priznaje da je Scuderia bila u maloj prednosti tijekom sesije:
“Mislim da smo mogli biti desetinku, možda desetinku i pol bliže, ali Ferrari je danas imao prednost nad nama samo za taj jedan krug.”
“Ovog vikenda imamo dva vrlo različita koncepta za napad na ovu stazu. Ferrari ima malo više downforcea, a mi nešto manje, tako da sve ovisi o sutra.”
Horner priznaje da bi to moglo biti vrlo zanimljivo:
“Dobro je da su oba automobila tu. Imamo dva protiv jednog, što je uvijek zanimljiva strateška dinamika.”
Sigurno se sad Horner pita zašto je taktika Ferrarija – biti prvi na gridu pod mus? Voditi 5 ili 10 krugova pa pasti u tempu ili tiskati dok motor ne eksplodira ili je nešto treće? Šta se to događa? Kidaju mu se živci.
Samo se ti nadaj konzervo!
Ako ovi moji papani ne za..bu zbog pogrešnih strateških odluka sutra će skalp RB-a visjeti na našem najljpšem bolidu na gridu!!
Neka VAM JE SA SREĆOM… 👍
ALI IMA JEDAN PROBLEM U KONZERVI SE VRTI VETC..I NAJ BOLJI TURBO PUNJAĆ U HIBRID ERI… BUMO VIDJELI