Ferrari je u svakoj od zadnje dvije utrke prošao put od sreće i gotovo sigurne dvostruke pobjede do razočaranja i strepnje te “samo“ pobjede u obje utrke. U prvom dijelu utrke na Silverstoneu Verstappen je imao problema s podnicom zbog čega nije mogao parirati Leclercu i Sainzu, a Perez je rano pao na začelje. Ono što je izgledalo kao sjajna prilika za Ferrari da ulovi Red Bull u bodovnom smislu upropašteno je, u najmanju ruku rečeno, lošim vođenjem utrke Ferrarijevog pitwalla.
Za razliku od VN Velike Britanije, na Red Bull Ringu u Austriji odluke su bile dobre i pravovremene. U trenucima kada je Leclerc pobjegao Verstappenu, a Sainz se taman spremao za napad na Nizozemca i laganu dvostruku pobjedu za Ferrari, eksplodirao je motor u Španjolčevom bolidu. Za pravu dramu u posljednjih desetak krugova pobrinula se papučica gasa u Leclercovom bolidu. Naime, nakon što su suci sklonili Sainzov bolid, Leclerc je javio kako se papučica gasa ne vraća u prirodan položaj kada je pusti. Ipak, izgradio je dovoljnu prednost ispred Maxa i sjajnom vožnjom došao do pobjede nakon osam utrka.
U razgovoru za Motorsport.com Binotto je priznao kako nije mogao gledati samu završnicu utrke: „Moram priznati da sam bio jako nervozan. Također, i razočaran zbog onog što se dogodilo Carlosu. Ali toliko nervozan da sam prestao gledati utrku tri kruga prije kraja.“
Gubitak pobjeda i bodova zbog i strateških odluka i mehaničkih kvarova nisu nepoznanica za Ferrari ove sezone. Jedino zbog čega mogu žaliti je katastrofalan tajming loših odluka i kvarova jer su uvijek bile kada su imali vodstvo u utrci, npr. Monako, Španjolska i Azerbajdžan uz, naravno, posljednje dvije utrke
Leclercov problem će biti detaljnije istražen kasnije ovaj tjedan kada se vrate u Maranello, ali za Sainzov motor sumnja se na isti problem koji je imao Leclerc u Bakuu.
„Očito moramo provjeriti što se dogodilo danas. Je li isti problem kao onaj koji smo imali s Charlesom u Bakuu? Vrlo vjerojatno. To je sigurno razlog za brigu, ali ljudi u Maranellu rade jako puno kako bi pokušali riješiti probleme. Očito ono što se dogodilo Carlosu nije još riješeno. Ali imamo nove elemente i znam koliko naporno rade i koliko su dobri. Mogu računati na njih da će se uskoro pozabaviti time, a nadam se što je prije moguće“, poručio je Binotto.
I ne gledaj ni prve krugove, bolje odrađuj svoj posao i napravite više taj bolid da bude IZDRŽLJIV!!!!!
Jer, po meni odavno bi ti već gledao trke pred televizorom kao “obični građanin”…..
Samo mrvica još samopouzdanja fali…mrvica i obrisat cete pod redbullom
Ferrari prvo mora riješiti pouzdanost, kad to riješi onda se tek može baciti na druge probleme. Više bodova su izgubili zbog DNF nego zbog drugih problema.