Ferrari je za treći slobodni trening u Montrealu dodao još novih komponenata pogonske jedinice u bolid Charlesa Leclerca, tako da će monegaški vozač u nedjelju startati sa začelja.
U petak smo doznali da će Yuki Tsunoda na Velikoj nagradi Kanade startati iz posljednjeg reda, budući da je dobio novu pogonsku jedinicu u svoj AlphaTauri, a već je ranije koristio dopušteni broj komponenata. Sada znamo i tko će mu praviti društvo na začelju poretka, Charles Leclerc u Ferrariju.
Leclerc je već u petak dobio nove segmente pogonske jedinice, no aktivirana je samo jedna kazna od deset startnih mjesta jer je prekoračio dopušteni broj isključivo u slučaju kontrolne elektronike. Međutim, Ferrari je u subotu odlučio staviti u bolid još jedan novi motor s unutarnjim izgaranjem, MGU-H, MGU-K i turbo punjač, tako da je Charlesova sudbina sad identična Yukijevoj.
Na trećem slobodnom treningu Leclerc nije postavio vrijeme, a vjerojatno neće nastupiti niti u kvalifikacijama. Razlog više su kišni uvjeti na stazi, tako da Ferrarijev vozač nema potrebe bilo što riskirati, već se može u miru pripremati za utrku, koja bi trebala biti vožena po suhom.
U talijanskoj momčadi procijenili su da je utrka u Kanadi pogodna za aktivaciju ovih neizbježnih kazni te da bi Leclerc, usprkos startu sa začelja, mogao doći do pristojnog rezultata i reducirati štetu. Pretjecanja na stazi Gilles Villeneuve nisu neizvediva, samo ako će Charlesov F1-75 konačno funkcionirati kako treba.
Neka.. tamo.mu je i mjesto
Hahaha…pati,pati…hahaha.
Baš uživam haha