Ipak su se Ferrariji i Red Bulli izdvojili na vrhu unatoč nekim naznakama da bi im se mogao pridružiti i Mercedes. Nažalost, radi težeg oštećenja zbog udarca u zid na nedavno završenom trećem slobodnom treningu, Alpineov Esteban Ocon nije nastupao na današnjim kvalifikacijama.
Bio je to očekivano dvoboj spomenutog vodećeg dvojca. S prve startne pozicije sutra će startati Ferrarijev dvojac, Charles Leclerc i Carlos Sainz, a iza njih Red Bullov dvojac Max Verstappen i Sergio Perez.
Q1 – ispali: Magnussen, Zhou, Albon, Latifi, Ocon
Na stazu je prvi izašao Haasov dvojac koji se solidno drži ovog vikenda, Kevin Magnussen vozio se ispred Micka Schumachera i prvi postavio neko vrijeme sesije od 1:33.148, ali Albon, Vettel, Tsunoda pa i Stroll to ubrzo skidaju na 1:31.789. Od vodećih u prvenstvu, solidno vrijeme postavio je Max Verstappen u Red Bullu s 1:30.858, a Charles Leclerc je zaostajao tada preko sekunde. Mercedesi su koliko-toliko solidno otvorili kvalifikacije, George Russell bio je treći s 10 minuta do kraja Q1, Lewis Hamilton se ipak više mučio u sredini poretka.
Borili su se Mercedesi s mnogo proklizavanja, kao i na trećem slobodnom treningu. U međuvremenu McLareni su zauzeli drugo i treće vrijeme sesije, ali ubrzo nastupaju Ferrariji i uzimaju vodeće pozicije. Ipak, Max ih razdvaja s 0.362 sekunde zaostatka za Leclercom. S 5 minuta do kraja sesije u zoni ispadanja bili su: Hamilton, Gasly, Latifi, Albon i Ocon koji nije vozio kvalifikacije.
Za Latifija je već bilo jasno da neće uspjeti uhvatiti Q2, ali najviše se ipak mučio Hamilton koji je s minutom do kraja sesije uspio popraviti vrijeme dovoljno za tada 5. mjesto u poretku sesije. Albon nažalost nije uspio proći dalje iako vozi odlično u zadnje vrijeme, kao ni Magnussen. Alonso je također bio pred ispadanjem, ali na kraju prolazi dalje s vremenom za tada šesto mjesto. Guanyu Zhou je zapao u veliki promet, te nije uspio napraviti solidno vrijeme za prolazak u Q2 poput momčadskog kolege.
Q2 – ispali: Alonso, Russell, Vettel, Ricciardo, Schumacher
U drugi kvalifikacijski krug požurio je Ferrari Charlesa Leclerca, ali prvi u brzom krugu je ponovo bio Haas, ovog puta Micka Schumachera. Njegovo vrijeme je ubrzo “skinuo” Ferrarijev dvojac, prvo Leclerc, zatim i Sainz. Njih pak ubrzo zamjenjuje Red Bullov dvojac s pola sekunde bržim vremenom Maxa Verstappena. Najbrži od ostatka u tom trenutku bio je Hamilton u Mercedesu, a na Russellovo vrijeme se sa šest minuta do kraja sesije još uvijek čekalo. Ušao je George u brzi krug, ali radi potrebnih korekcija u zavojima, napustio je krug.
S 5 minuta do kraja sesije u zoni ispadanja bili su: Stroll, Schumacher, Vettel, Ricciardo i Russell. Leclerc je napravio tada najbrže vrijeme od 1:29.130. Russell ipak radi vrijeme za koliko-toliko komforno sedmo mjesto, ali to na kraju nije bilo dovoljno. Norris je pao na eliminacijsko 11. mjesto s dvije minute do kraja sesije, ali Lando to ipak na kraju spašava s odličnim trećim vremenom sesije! Njegov momčadski kolega Daniel Ricciardo ostao je tek 14.
Q3 – najbrži: Leclerc
U posljednji kvalifikacijski krug prvi je na stazu izašao Charles Leclerc te prvi postavio vrijeme od 1:29.055. Sainz dolazi nešto sporiji, a Max prvi ispod 1:29 zauzima vodeću poziciju s 1:28.991. Checo to nije otpratio u prvom izlasku i kasnio je preko pola sekunde za vodećim momčadskim kolegom. Bottas je kasnio skoro sekundu na tada petom mjestu, a Pierre Gasly skoro dvije. Čekali su se drugi izlasci u brze krugove koji su počeli s tri minute do kraja sesije.
Ferrariji ponovo među prvima u izlasku, ali ipak iza Lancea Strolla u Aston Martinu. Ferrariju su bili odlični u prvom sektoru, Sainz brži od Leclerca, ali Max je bio još brži. Leclerc je s dolaskom na cilj zauzeo prvo startno mjesto s 1:28.796, Sainz ipak nije bio dovoljno brz. Max radi grešku, sječe zavoj i ne uspijeva poboljšati vrijeme. Checo zauzima četvrto mjesto.
Prva 4, 2 ferrarija i 2 red bulla…
Bit ce sve samo ne dosadno….
Nek bolji pobjedi…
Naprijed Red Bull…
Čestitke će opet otići u Red Bull koliko god to trulovišnjaši htjeli. Nije ovo još Fićina godina, ne, ne.
Cestitke FERRARIJU I LECLERCU
Biti če veselo ako se Latifi slupa…………
Botas ispred hamiltona iha
Bottasa moraš proć Ham a teško da će ti pustiti nema više naredbi iz centra….
Ovo sam našao na Twiteru, prevodim….
Iskreni obožavatelj Sir Lewisa Hamiltona https://s.w.org/images/core/emoji/13.1.0/svg/1f1ec-1f1e7.svg https://s.w.org/images/core/emoji/13.1.0/svg/1f1ec-1f1e7.svg
@Hilbertspace3
·
12 sati
Odgovor korisniku/ci
@F1 Karthikeyan
To je ono što zaključuje dogovor. Više nisam navijač Hamiltona. On je bio moj idol i mislio sam da je on jarac. Ali shvatio sam da je on samo gotovi varalica, počet ću idolizirati Verstappena, nacionalnog heroja sa zasluženom svjetskom titulom. Vrijeme je da konačno uživate u veličini!
Poznavajuči Maxa opet ćemo danas imati vrhunsku utrku u kojoj je zbog konfiguracije staze svašta moguće! I naravno taktika pojedinih momčadi a tu je RB malo bolji, a opet bilo bi vrijeme da i Sainz uradi nešto za ekipu.
0.376
????
Samo za probranu ekipu, Znaju koji su 😉
Biti ce tesko pobijedit ferrari jako su brzi
Znalac, haha. RB je brži. Maxić je kiksao u zadnjem krugu.
Pametniji si kad sutis, dok si sutio svo ovo vrijeme zbog buthurta ovaj portal je napredovao za 3%.
Lets go
C’mon
Forza Ferrari!
Ferrari je fuking jebena ZVIJER od bolida!
Bilo bi dobro da pobjedi max cisto da se leclerc ne odvoji u prvenstvu (bilo bi zanimljivije).
Ali bit ce zanimljivo sutra.svatko moze pobjediti jer ova staza ne prasta greske.
Ocekujem bar dva izlaska sc
I ovdje je “zid prvaka” kao u Kanadi – već je “pobrao” prve žrtve. Potpisujem 300% tvoju tvrdnju da je staza “paklena” i ne prašta greške.
Zato sutra neka najbolji pobijedi, ali FORZA FERRARI (to su ipak moji!)
SC – neki 2 a mogli bi neki i 1 zaustavljanje odabrati…..”Kocka”….je bačena…
Skazem se staza je brza i ne prasta greske
Max ce morat danas biti jako brz da ih pobijedi ni ja ne bi volio da se odvoji 80 bodova gust je gledat borbu do zadnje utrke no ove sezone mislik da ce samo ferrari i red bull pobjedivat mercedes i mclaren losi alpine i willams katastrofa
RB je brži. Max je kiksao u zadnjem krugu. Točnije, Leclerc i Sainz su pobijedili Maxa.
To budemo vidjeli danas kako pripreme bolid za utrku.
Vidjet ćemo kako će utrka ići. Ja sam rekao za quale.
Znalac da je RB brzi onda bi perez skinio carlosa ako vec nebi leclerca!
I dalje fer ima MINIMALNU prednost a RB puse za vratom. To je realno stanje medu timovima. Na pocetku godine je razmak bio veci no vec nakon nekoliko utrka RB se jos priblizio i dns smo tu di jesmo. Fer i dalje ima prednost u gripu a RB na pravcu.
ovo ima smisla
Haha a čemu su se nadali navijači Mercedesa? Kako su nađe potonule😆😆 Bravo za Ferrari i napokon Sainz.
Pa nadali su se što boljem rezultatu svoje ekipe za koju navijaju,kao sto si se i ti nadao sto boljem rezultatu svoje ekipe i tvoje su se želje ostvarile
Ja se veselim takvoj provokaciji jer znam što znači kad te netko provocira i to s pravom. E sad ću ja malo guštat pa nek pate malo😆
Nemoj se radovati ako susjedu crkne krava… nadam se da znaš šta to znači.
Uuuuuuu radovali su se neki u zadnjih nekoliko godina ali kako sam rekao svakoj dominaciji dođe kraj. Sad si doli pa si gori….
Da pogodim. Zadnjih 6 godina pratiš F1 i navijao si protiv Hama. Prošlu si navijao za Maxa. Ovu si počeo za Ferrari. Blizu?
Hočeš reći navijao je za Botasa hahaha
Ferari opako dobar… Max.. vrhunski uz sve probleme.. Perez sutra pravi zbrku na stazi.. Botas👍…
Maxi boy je kiksao. RB je bio spreman za pole.
Bravo Drageci 🙂 ! P1 & P2
Drugi red za Bikove.
Odličan Bottas P5
& Hamilton koji je očajno počeo Q2, ali ipak se sabrao prošao u Q3 i tu dograbio P6.
Forza sutra !!!
Jucer George/merc stabilan po zavojima a dns leluja. Svasta…
I ja se isto začudio – al popravit će se on sutra.
Forza Ferrari – 1/2 prvi red, sce crveno!
Bottas ispred Hama, sutra će biti obračun kod O.K. Korala!
Forza Ferrari..bravo
Ferrari ,ferrari,rb,rb,BOTTAS…pa ostatak svijeta 🙂
Bottas 👍👍👍
meni je ove godine dobra i ova borba za 5 mjesto u poretku vozaca
vrlo zanimljive ekipe i imena
tako da ne bi bas otpisivao ove ostale koji mogu jos vise doprinjeti zanimljivosti trke