Ferrari uvjerljivo najbrži na drugom treningu u Monaku, Leclerc ispred Sainza

Prvi dan Velike nagrade Monaka najbržim je krugom zaključio Charles Leclerc. Ferrarijev vozač postavio je vrijeme 1:12,656 i može s optimizmom gledati prema nastavku trkaćeg vikenda na domaćem terenu.

Drugo vrijeme imao je njegov momčadski kolega Carlos Sainz, koji je zaostao tek 44 tisućinke. Pozitiva u Ferrariju, dok će se u Red Bullu večeras malo češati po glavama. Treće vrijeme imao je Sergio Perez, no s velikim zaostatkom od 0,379. Max Verstappen završio je četvrti (+0,447), ispred Landa Norrisa u McLarenu.

I dok mladi Britanac može biti zadovoljan statusom best of the rest, na drugom treningu najlošije se proveo Daniel Ricciardo, koji je ostao bez mjerenog kruga jer je svoj McLaren vrlo brzo po izlasku iz boksa zakucao u zaštitnu ogradu u kompleksu bazena.

Nakon što je na prvom slobodnom treningu najbolje vrijeme postavio Charles Leclerc u Ferrariju, drugi slobodni trening na Velikoj nagradi Monaka startao je u 17 sati. Najpotrebniji je sigurno bio Valtteriju Bottasu i Micku Schumacheru, koji su na FP1 odvozili najmanje krugova zbog tehničkih poteškoća na bolidima, a manjak vožnje može biti veliki minus na teškoj uličnoj stazi.

Drugi trening na najkraćoj stazi u F1 kalendaru krenuo je po sunčanom i vrlo toplom vremenu. Temperatura zraka bila je blizu 31°, dok je asfalt bio na vruća 53° Celzija. Za većinu vozača prvi su izbor bile srednje tvrde gume, a iznimka su bili Leclerc i Sainz, koji su na svojim Ferrarijima imali tvrđu komponentu.

Na stazi je vrlo brzo zavladala gužva, a kao i obično, na uskim ulicama Monte Carla bilo je teško pronaći željeni prostor za “čiste” krugove. Prvi brzi krug odrađen za manje od 75 sekundi odvozio je Max Verstappen u Red Bullu. Njegovo vrijeme bilo je 1:14,915 i na početku treninga dovoljno za prvo mjesto, ispred Landa Norrisa u McLarenu (1:14,970).

Vozači su se postepeno ubrzavali, a granicu je značajno pomaknuo Sergio Perez rezultatom 1:14,001. Verstappen je popravio svoje vrijeme, no bio je dvije i pol desetinke sporiji od momčadskog kolege. Vrijeme identično Maxovom postavio je i Leclerc u Ferrariju, a Sainz je bio još dvije desetinke sporiji.

Yuki Tsunoda žalio se na velike vibracije u svom AlphaTauriju i rekao svojoj momčadi da ne može voziti. Bottas je konačno odvozio svoj prvi mjereni krug, a nakon prve četvrtine treninga bez postavljenog vremena bili su Ricciardo i Zhou. Sebastian Vettel imao je jedno veliko proklizavanje u svom Aston Martinu, no nekim je čudom izbjegao udarac u zaštitnu ogradu.

Kad je konačno osvanuo na stazi, Ricciardo je izazvao prvi prekid treninga. Prolazeći kraj kompleksa bazena Australac je izgubio kontrolu nad svojim McLarenom i zabio se u ogradu. Daniel je odšetao s mjesta nesreće i požurio svojim inženjerima ispričati što se točno dogodilo.

Osim što je upropastio svoj trening, Ricciardo je dosta poremetio planove i ostalima jer prekid je potrajao desetak minuta i izgubilo se dosta dragocjenog vremena za vožnju i isprobavanje određenih postavki bolida. Kad je pit lane ponovno otvoren, ostalo je 37 minuta za vožnju. Dobra vijest za Alfa Romeo – nakon prekida oba su bolida izašla na stazu. Samo se Norris još zadržao u garaži McLarena, dok je ostalih 18 bolida odmah krenulo u akciju.

Počelo se s korištenjem mekših guma, tako da se jako brzo promijenilo i stanje u poretku. Perez je opet bio jako brz i odvozio krug za 1:13,324 i držao prvo mjesto za 31 tisućinku sekunde ispred Verstappena. Meksikanac se momčadi požalio da je izgubio lijevi retrovizor. Na treće mjesto skočio je Russell u Mercedesu, četvrti je bio Alonso u Alpineu.

Onda je točno na polovici treninga svoje rekao i Leclerc, postavivši vrijeme 1:13,125 za skok na vrh poretka. Nastavilo se to nadmetanje Red Bullovih i Ferrarijevih vozača – Verstappen je išao 1:13,101 pa onda Leclerc opet uzvraća rezultatom 1:12,764. Uključio se i Sainz skokom na drugo mjesto (1:13,066). Domaći vozač ipak još nije rekao zadnju riječ, 25 minuta prije kraja popravio je svoj rezultat za desetinku – 1:12,656 bio je novi najbrži krug Charlesa Leclerca.

Uključio se u borbu pri vrhu Lando Norris, dobrim krugom za uspon na četvrtu poziciju, ali ipak je kratko boravio na njoj. Perez je popravio svoje vrijeme i smjestio se na drugo mjesto, između dva Ferrarija. Lewis Hamilton imao je u tim trenucima tek 12. vrijeme, a koliko problema ima u kontroli svog Mercedesa sugerirala je činjenica da se više puta prekočio. Russell i Norris prijavili su svojim momčadima bliske susrete s ogradama, tako da su ušli u boks na provjeru.

Dvadeset minuta do kraja Ferrari je opet imao 1-2 jer se Sainz približio momčadskom kolegi na dvije desetinke. Perez je kasnio skoro četiri, a Verstappen četiri i pol. Leclerc se vratio u garažu i privremeno izašao iz bolida, što je bilo dosta intrigantno u tom trenutku, no ipak se vratio u bolid za završnih deset minuta. Sainz mu se u međuvremenu uspio značajno približiti, na samo 44 tisućinke sekunde.

U završnoj četvrtini ovog treninga uglavnom su se vozile simulacije utrke, a često smo mogli čuti i žaljenje na prometnu gužvu. Značajnih promjena u poretku nije bilo, tako da je Ferrarijev dvojac ostao na vrhu, Red Bullov dvojac iza njih, a Lando Norris na poziciji best of the rest.

Šesto vrijeme zabilježio je Russell, sedmo Gasly, osmo Alonso, deveto Vettel, a deseto Tsunoda. Dosta razloga za zadovoljstvo u AlphaTauriju zbog dvostrukog ulaska u Top 10. Hamilton je ostao na 12. mjestu. Što se odvoženih krugova tiče, Ricciardo je bio slučaj za sebe bez postavljenog vremena, a za ostalima je malo kaskao i Zhou (23 kruga). Rekorder je bio Ocon za Alpine s 34 kruga.

Akcija u Kneževini nastavlja se u subotu trećim slobodnim treningom u 13 sati, a onda kvalifikacijama u 16 sati.

Pretplati se
Obavijesti o
18 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
zjurina

Onemočali The GOAT Bog Brzine: dečki (LEC, PER, VER, GAS…RUS…)
dajte usporite malo, nemogu vas pratiti cmizdr inače, there is to much cmizdr traffic…

zjurina

Usporite malo… we race as one…
& nedaju mi cmizdr nositi moju rinčicu koja mi dodaje 10kmh…

mody

sada na ulazu u tunel s donje strane gdje je onaj pano bio lazno more vidim 2 velike zgrade sta su napravilimonaco se gradi brzo i to na platformi na moru ili neka luka ili pristanište..

mody

ovi kamioni su za monaco preveliki

Emil

Danas sam vidio najgluplju stvar u F1, doduše na 1.treningu. Malom Schumiju krepa getriba baš na ulazu u box, pomoćno osoblje stavi auto na pomoćne kotačiće da ga maknu a onda dođoše ingenieuri. I što prvo naprave? Stave grijače na prednje gume i svi sretni odguraše krepani auto u Geneov servis na generalku. Naravno sa toplim prednjim gumama, jer moglo bi poć po zlu da se prednje gume ohlade. Ajme!

west

Pozeri ce se sutra uslikat na prvom mjestu a onda u nedjelju pisi kuci propalo 🤣🤣🤣!!!

TORPEDO

Jel homić odustao od utrkivanja…di je on,nestao?

147 kt

A j ga za pop nitnu u nosu. Pa je u k.

B4c4

De mi reci jel Hamilton izvadio pircing? tu mogu dobiti na težini.

147 kt

🤣

147 kt

Morti bi s tim rjesili i poskakivanje.

west

A sta sam somova nahvatao za sat vremena 🤣🤣🤣!!!

147 kt

I sta je bilo kad si se zbudio. Vratio se u stvarnost da je homic zavrsio ispod crte.

147 kt

Jel vruce u KA pa te malo ofurilo.

4matic

🙂

Ferrari kralj f1

Javlja se navijač one rage od Mercedesa?!😆😆😆🤌🤌🤌

147 kt

Dvaput je dvaput.

147 kt

Opet.

Related Posts
18
0
Would love your thoughts, please comment.x