Magnussen: Odličan rezultat, ali sredina poretka je naša realnost

Danski vozač, koji je pretpostavio da je njegova karijera u F1 gotova, vratio se u sport prije samo dva tjedna kako bi u Haasu zamijenio otpuštenog Nikitu Mazepina prije predsezonskog testa u Bahreinu.

Magnussen se za start utrke kvalificirao na odlično sedmo mjesto i, unatoč nekoliko pogrešaka tijekom utrke, završio je kao peti i izjednačio svoj najbolji rezultat ikada za Haas još iz 2018. godine.

“Jako sam uživao. Tako je dobro vratiti se na ovu poziciju. Svaka čast momčadi što su ovaj bolid doveli u ovakvu formu. Bili smo najjači auto u sredini poretka i zapravo sam mogao pratiti Mercedes gotovo cijelu utrku. Znam da smo na kraju imali sigurnosni automobil, tako da je i to malo pomoglo u tome, ali nisu bili toliko daleko naprijed”, rekao je Kevin.

Budući da nije imao puno vremena za pripremu fizičkih zahtjeva utrke, unatoč utrkama u drugim serijama tijekom svoje godine odsutnosti iz F1, Magnussen je priznao da njegova kondicija nije sasvim dobra, ali da nakon utrke nije osjećao preveliku bol.

“U redu sam, ali vrat mi je prilično ukočen. No, osjećam se bolje nego što sam mislio da ću se osjećati. Brinuo sam se da ću biti mnogo umorniji, ali ponekad, kada ste u dobroj poziciji, dobijete dodatnu energiju, i bilo mi je dobro”, objasnio je Magnussen.

Ipak, Magnussen ostaje realan kako ga čeka borba u sredini poretka. Iako je mogao ostati dovoljno blizu dvojici vozača Mercedesa ispred, objasnio je da će se njegova realnija borba 2022. odnositi na održavanje vodstva u sredini poretka:

“Mislim da se jednostavno moramo usredotočiti na sredinu poretka. Znamo da smo danas imali sreće s odustajanjem oba Red Bulla, i ako možemo završiti kao sedmi u Jeddahu, onda je to isto kao i danas.”

Magnussen je pokazao malo manje koncentracije u ranoj fazi utrke, blokirajući kotače na kočenju u prvi zavoj u nekoliko navrata i tako dopuštajući drugim vozačima da ga prođu lakšim potezima nego što su trebali biti. Rekao je da je donio odluku da će agresivnije voziti, što se u konačnici pokazalo kao pogrešan izbor:

“Gledajući unatrag, trebao sam više brinuti o gumama jer smo ih morali zamijeniti dva kruga ranije nego što smo planirali, previše sam ih potrošio. Ali onda, u drugom stintu, uspjeli smo to produžiti i vratiti se na dobar put.”

Zahvaljujući petom mjestom KMaga, Haas sada zauzima treće mjesto u poretku konstruktora!

Pretplati se
Obavijesti o
5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
johhan peacedohan

Bravo za Kevina. Gdje je sad onaj anđeo Silvio što se sprdao s njim i pisao tako pristrasno i krajnje infantilno o Magu. Nije ovo uopće slučajan rezultat. Po njegovoj zadnjoj sezoni primjetilo se da je postao ozbiljniji vozač, samo što nije imao pravi bolid u rukama.

Race Engineer

Mick je dobar dečko, ali počinjem se pitati o njegovoj kvaliteti, jer svi znamo da Magnusen i nije neki vozač, i ako tako nastavi radit razliku ne znam baš da li će Mick vozit za ferrari u budućnosti.

Nosko

Haas treći u poretku, nevjerojatno. Portal se prije sezone sprdao sa Kevinom, i stavljao ga u isti koš sa Mazepinom, ali je pokazao da je razlika u kvaliteti velika. Kevin ne brini za greške koji si radio, jer vidiš da su ih isto radili i neki bivši prvaci.

F1 fan

Hahah pa.ti koji su ga stavljali u isti koš sa mazespinom samo.govori koliko isti znaju o f1 i utrkivanju

sladjan87

Bravo Kevin . Izuzetan rezultat .

Related Posts
5
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x