Fantastična je utrka u Saudijskoj Arabiji iza nas. Uživali smo u odličnoj borbi za pobjedu između Charlesa Leclerca i Maxa Verstappena sve do ciljne zastave. Na kraju je slavio Verstappen sa samo pola sekunde prednosti ispred Leclerca.
Iako Ferrari nije pobijedio drugi put u sedam dana, razloga za slavlje ima Ferrarijev šef Mattia Binotto. Nakon katastrofalne 2020. te prošle sezone koja je poslužila kao popravni ispit za 2020. i godina pripreme za nova pravila, Ferrari je opet na vrhu i bori se za najveću stubu pobjedničkog postolja. Osim toga, u obje prve utrke su imali oba vozača na pobjedničkom postolju, što se zadnji put dogodilo već davne 2001. godine, kad su na prve dvije utrke zabilježili dvije pobjede (Michael Schumacher) te treće i drugo mjesto (Rubens Barrichello).
“Mislim da je Max vozio vrlo dobro. Spektakularno je bilo vidjeti njih dvojicu [Maxa i Charlesa] u borbi za prvo mjesto. Nije bila baš najbolja [za Ferrari], ali je bila odlična utrka. Biti ovako kompetitivan i u ovakvoj borbi je bio naš cilj pred početak sezone, čime možemo biti zadovoljni. Nakon dvije utrke smo skupili 78 od mogućih 88 bodova, tako da je ovo dobar početak sezone.”
“Mislim da je [Leclerc] vozio vrlo dobro. On je vrlo pametan, vrlo jak. Još jednom je pokazao svoj talent, da se može kvalitetno boriti s Maxom. Borili su se kao klinci u nižim kategorijama i sad se bore ovdje [u Formuli 1] za prvo mjesto. Mislim da je ovo vrlo dobro za Formulu 1 i da je ovo fantastičan početak sezone,” rekao je Mattia.
U Džedi smo vidjeli na djelu dva različita pristupa utrci, s različitim postavljanjem bolida, ali s vrlo sličnim brzinama u krugu. Ferrari se odlučio za veće razine downforcea i bolju brzinu u sporijim i srednje brzim zavojima (kakvim obiluje prvi sektor), dok su se u Red Bullu odlučili za manje downforcea i veću brzinu u brzim zavojima i na pravcu.
“Red Bull je imao dosta brzine na pravcima. Mi smo malo kompromitirali brzinu na pravcu [zbog brzine u zavojima]. Različite staze su pred nama, različite konfiguracije. Zanimljivo će biti vidjeti novu konfiguraciju staze u Melbourneu, zanimljivo će biti u Imoli. Općenito, mislim da je pred nama odlična borba, vidjet ćemo kako će se razvijati sezona.”
“Mislim da je u pitanju izbor koji donosimo za svaku utrku posebno. Max je krenuo u petak s velikim razinama downforcea koje je pomalo smanjivao kako je vikend tekao. Svi odlučujemo za sebe, mi smo se odlučili za više downforcea kako bi imali što ravnomjerniju potrošnju guma. Red Bull nije imao puno problema s potrošnjom guma i iskoristili su tu prednost,” dodaje Ferrarijev šef.
Za dva tjedna ćemo imati sljedeću utrku u Australiji, prvi put od utrke 2019. godine. U odnosu na tada konfiguracija staze se dosta promijenila, staza je dosta brža. Binotto očekuje jednako jak Red Bull i smatra ih favoritima, no dodaje da će i dalje puhati za vratom Bikovima.
“Imat ćemo dobru borbu, blisku borbu. Mislim da je Red Bull vrlo brz, trenutno su vrlo jaki. Aktualni su prvaci, i dalje su favoriti. Mi ćemo dati sve od sebe. Mnogo toga može odrediti utrku, može se dogoditi izlazak sigurnosnog automobila, VSC može promijeniti tijek utrke. Ipak, najvažnije je da znamo da možemo biti konkurentni,” zaključio je Binotto.
S pobjedom, dva druga i jednim trećim mjestom Ferrari i njihovi vozači drže čelne pozicije u prvenstvu. Red Bull je s rezultatom u Džedi uhvatio priključak nakon dvostruke katastrofe u Bahreinu. Sve ovo nam je odličan uvod za utrku u Melbourneu.