Po završetku trodnevnog predsezonskog testiranja u Barceloni, Sergio Perez komentirao je odrađeni posao svoje momčadi. Meksikanac smatra da je Red Bull napravio čvrste temelje za još jednu uspješnu sezonu.
U bolidu RB18 odvozio je 152 kruga tijekom četvrtka i petka, a ukupno je zauzeo treće mjesto na ljestvici najbržih krugova. Dovoljno za optimizam Sergija Pereza nakon prvog predsezonskog testa.
“Da, mislim da smo napravili dobru bazu i da definitivno imamo veliki potencijal, iako smo tek u ranoj fazi. Stvarno se nadam da ćemo moći napraviti dobar iskorak u Bahreinu i da ćemo nastaviti napredovati uz sve informacije koje smo prikupili ovdje.”
Meksikanac je bio u bolidu u petak poslijepodne kad se moglo testirati na kišnim gumama. Sigurno će mu to iskustvo dobro doći. Red Bull, nakon prošlogodišnjeg osvajanja vozačke titule s Maxom Verstappenom, u 2022. želi doći do prvog konstruktorskog naslova nakon devet godina.
Na pitanje što će biti najvažnije za ispunjavanje ciljeva u ovoj sezoni, Sergio odgovara: “Napredak tijekom godine. Važno je nastaviti ići naprijed, nastaviti s napretkom, nastaviti učiti u pogledu vožnje i podešavanja bolida. Otkriti kako izvući maksimum.”
Verstappen je u petak vozio prvi dio programa, koji je bio dosta isprekidan različitim incidentima drugih vozača i timova. On je u Barceloni ukupno odradio 206 krugova i također je izrazio zadovoljstvo ovim prvim vožnjama novog bolida.
“Stvarno uživam u vožnji ovog bolida. Stabilan je dobro izbalansiran, ali i izgleda cool također. Onda je lijepo uskočiti u njega.”
“Naravno, priličan broj crvenih zastava… Nismo mogli odraditi kompletan program, ali sve je funkcioniralo dobro. Osjećaj u bolidu je dobar i samo sam nastavio s onim što sam radio prvog dana. Mislim da je to i bio naš najvažniji cilj ovdje”, izjavio je Verstappen.
Na novu vožnju u bolidu RB18 Perez i Verstappen morat će pričekati do 10. ožujka, kad u Bahreinu kreće drugi dio predsezonskih testiranja.
Redd Bull opet ima jedan od ljepše uređeinh bolida… ali mislim da će se ove zone morati i više namućiti…
Ima sidepodse sa ekstremno dizajniranim velikim usjekom za protok velike količine zraka između ispod usisnika sidepodsa do podnice.
Red Bull RB18 sidepod floor Venturi tunnels
Ajde molim te provedi ovo što si napisao… ili su to nove hr. riječi???
Mislim da svatko zna što piše..ovo je na engleskom, nije na japanskom..tko pozna tehniku i fiziku čuo je za Venturi effect nazvan po talijanskom fizičaru Giovanniu Venturiu..znači da prolaskom iz šireg na uži presjek fluid tuda struji većom brzinom, pri tome pada tlak, tj. stvara se podtlak..na tom principu radi aerodinamiika podnice na “ground effect” bolidima..na tom principu je radio i stari dobri karburator iliti fergaser..kao i mjerenje brzine pomoću Venturijeve cijevi..itd..itd..
ok… ne znam engleski pa ni japanski tako svjdno…prevedi na hrvatski (sidepodse)??? ja živim na balkanu a ne u engleskoj..