Leclerc najbrži drugog dana testiranja u Barceloni!

Najbrži vozač na drugom dana prvog predsezonskog testa u Barceloni je bio vozač Ferrarijeve momčadi Charles Leclerc.

Drugo vrijeme dana je postavio Pierre Gasly u AlphaTauriju, a u sam vrh se ‘ugurao’ i Daniel Ricciardo u McLarenu. Gasly je ujedno bio i vozač koji je odradio najviše krugova od svih vozača koji su nastupili na drugom danu u Barceloni, a jedino su mu se približili Ricciardo i Ocon koji su također dobili priliku provesti cijeli dan u bolidu svoje momčadi.

Preostali momčadi su odlučile podijeliti uloge među svojim vozačima tako da je jedan dio vozio do pauze za ručak, a drugi nakon ručka. Kao momčad najviše krugova su odvozili u Ferrariju i to bez nekih vidljivih problema pa se može reći da im je pouzdanost na razini.

U jutarnjem dijelu testa nije bilo većih problema za momčadi, osim što je Sergio Perez u Red Bullu morao prijevremeno završiti s vožnjom zbog problema s mjenjačem koji je na vrijeme popravljen te je Meksikanac odvozio popodnevni dio bez većih problema.

Nikita Mazepin je u drugom dijelu dana prouzročio drugu crvenu zastavu zbog problema s pumpom goriva kada je parkirao svoj Haas u drugom sektoru te je zbog toga odvozio manji broj krugova od planiranog.

George Russell je u Mercedesu uspio doći do četvrtog vremena dana, ali ne možemo reći da su srebrne strijele pokazale pravi tempo s obzirom da su većinu dana proveli u testiranju dužih stintova. Njegov momčadski kolega Hamilton je završio na posljednjem 16. mjestu sa 40 odvoženih krugova.

Carlos Sainz je za Ferrari završio na petoj poziciji te je vozio samo u jutarnjem dijelu treninga, a podijeljene uloge su imali i u Aston Martinu gdje su Vettel i Stroll završili na 6. i 12. mjestu.

Red Bull nije imao dan za pamćenje s obzirom da je Perez odvozio 78 krugova kroz cijeli dan, isto koliko i Leclerc u duplo kraćem vremenu. Dvojac iz Haasa se uglavnom fokusirao na duže stintove te nisu postavljena neka značajna vremena.

Alfa Romeo i Williams nisu postavili neka kompetitivna vremena, a Ocon je završio tek 14. iako je odvozio impresivna 124 kruga.

PozicijaVozačMomčadVrijemeZaostatakKrugovi
1Charles LeclercFerrari1’19.689 78
2Pierre GaslyAlphaTauri1’19.918+0.229s147
3Daniel RicciardoMcLaren1’20.288+0.599s126
4George RussellMercedes1’20.537+0.848s65
5Carlos SainzFerrari1’20.546+0.857s71
6Sebastian VettelAston Martin1’20.784+1.095s73
7Sergio PerezRed Bull1’21.430+1.741s78
8Nikita MazepinHaas1’21.512+1.823s41
9Alexander AlbonWilliams1’21.531+1.842s47
10Guanyu ZhouAlfa Romeo1’21.885+2.196s71
11Nicholas LatifiWilliams1’21.894+2.205s61
12Lance StrollAston Martin1’21.920+2.231s55
13Mick SchumacherHaas1’21.949+2.260s66
14Esteban OconAlpine1’22.164+2.475s125
15Valtteri BottasAlfa Romeo1’22.288+2.599s21
16Lewis HamiltonMercedes1’22.562+2.873s40
izvor: www.motorsport.com

Treći i posljednji dan testiranja u Barceloni kreće u petak 25. veljače u 9 ujutro po hrvatskom vremenu.

Pretplati se
Obavijesti o
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Race Engineer

Bas si zapeo za te sidepodse 😉
Tako sam i ja svojevremeno mljeo samo o V12 motorima.

Desmosedici

Jeli to meni adresirano?..ako jest da odgovorim..sidepodsi su jako važan dio bolida..izvedba i oblik diktiraju osobnost i karakteristike bolida.

Desmosedici

Russell: “Trenutno smo iza Ferrarija i McLarena”
Unatoč četvrtom vremenu, vozač Mercedesa rekao je kako je uvjeren da Crveni i MCL36 imaju nešto više brzine od W13. Jeli to pretaktično ili govori istinu?

Desmosedici

Ide crveni ljepotan kao Simplon..nadam se da će konačno opet biti konkurentan od samog početka sezone..primjetio sam i škrge na Mercedesovom boku..čitao sam nagađanja da će to biti potrebno jer se sumnjalo da onako kompaktni sidepodsi sa malim otvorima na zadnjem kraju mogu dovoljno učinkovito odvoditi toplinu sa radijatora.

Related Posts
4
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x