Mladi njemački vozač izjavio je da su inicijalne povratne informacije o dizajnu Haasovog bolida za 2022. vrlo pozitivne te da, sukladno tome, ima i velika očekivanja od svoje druge sezone u Svjetskom prvenstvu Formule 1.
Mick Schumacher svoje prvu sezonu na najvišoj razini natjecanja neće pamtiti po nekim sjajnim rezultatima. Budući da je vodstvo momčadi Haas još i prije nego je počela, zapravo diglo ruke od sezone 2021., bolid koji je u rukama imao sin sedmerostrukog prvaka svijeta jednostavno nije bio konkurentan niti sposoban za uključivanje u borbu s ostalim timovima.
Nijemac je tako ostao na nuli što se bodovnog učinka tiče, baš kao i njegov momčadski kolega Nikita Mazepin. Situacija je to koju su morali doživjeti i pretrpjeti brojni bivši i sadašnji F1 vozači. Nadaju se u Haasu, a nada se i Mick, da je to bila žrtva samo za jednu sezonu učenja i privikavanja, a da će se već 2022. ubirati plodove rada na novom bolidu.
Schumacher je u tom unutarmomčadskom obračunu bio značajno bolji od ruskog vozača, a u njemu bude optimizam i određeni dobri nastupi u drugom dijelu sezone. Također, kaže da su prve informacije o novom bolidu vrlo pozitivne.
“Čini se da bolid djeluje vrlo pozitivno, barem po onome što sam ja vidio i čuo. Imam velika očekivanja, a nadam se da će ta očekivanja biti ispunjena na stazi”, kaže Mick.
Novi Haasov bolid bit će prvi na čijem je razvoju Schumacher osobno radio. Lani u ovo vrijeme dobio je u ruke bolid koji je dobio i nije mogao previše utjecati na njegove karakteristike, a isto je i s utrkivanjem u juniorskim serijama. Međutim, sada je mogao odrađivati i taj posao izvan staze, u kojem je, kako sam kaže, jako uživao.
“To je uvijek bilo nešto što me zanimalo kroz dugi niz godina, kako te stvari funkcioniraju u globalu, a posebno kako funkcionira bolid Formule 1. Prilično sam bio uključen u ono što će bolid za sljedeću sezonu činiti na stazi, a želio sam sve razumjeti, vidjeti modele i ostale stvari. Definitivno ima puno stvari čijim se analizama veselim na početku nove godine.”
“Bilo je odlično raditi s ekipom u tvornici, imati mogućnost dati svoje naputke o tome što želim od svog bolida. To je prvi put da će bolid na neki način biti napravljen za mene, a ne za svakoga. U velikoj je mjeri specificiran prema našim mjerama i kacigama, tako da sve zajednički funkcionira u harmoniji”, objasnio je Schumacher.
Zanima me produkt rada ekipe koja je navodno sve resurse usmjerila na nadolazeću sezonu. Ajmo vidit!
Bojim se samo eventualnih sankcija na ruski novac, a onda eto opet problema sa lovom i sponzorima i vozačima.
Apsolutno opravdano razmišljanje ako uzmemo u obzir činjenicu da su iz Haasa ionako prije početka prošle sezone najavili da se pripremaju za 2022. Tak da, bilo bi lijepo vidjeti Haas u borbi za postolja, apsolutno.
Sljedeće godine ako osvoji najmanje 20-30 bodova bit ce Mick Schumacher ispod toga je Tatin sin!
plafon citava ekipa 10do20 bodova
Ako ne uspije dobiti mjesto u Ferrariju, ne bih se iznenadio da Mick završi u Mercedesu kada otiđe Lewis.