Nakon tri godine školovanja u Williamsu, George Russell konačno prelazi u Mercedes. Prije nego odmjeri snage s novim momčadskim kolegom, sedmerostrukim prvakom Lewisom Hamiltonom, 23-godišnji vozač iz King’s Lynna govori o svom dosadašnjem putu u Formuli 1, razočaranjima s kojima se susreo i svojim ambicijama.
George Russell se još kao dječak naviknuo na odlične rezultate. Često je pobjeđivao na karting utrkama najvišeg ranga, a onda nanizao titule u britanskoj Formuli 4, GP3 seriji i na koncu u Formuli 2, u kojoj je osvojio naslov 2018. godine.
No, nakon svih tih uspjeha, uslijedilo je nešto sasvim drukčije. Prilično tmurna i negativna realnost Williamsa, s kojim se u prvoj sezoni nije uspio maknuti sa začelja.
“Nije mi trebalo tako dugo za priviknuti se jer sam razmišljao na način: To je ono što imamo, ne mogu ništa napraviti u vezi toga. Neću se fokusirati na nešto što ne mogu mijenjati, već ću napraviti najviše što mogu u toj teškoj situaciji. Mislim da me to učinilo snažnijim”, kaže George u intervjuu za crash.net.
Iduće dvije sezone ipak su ponudile kakav-takav napredak momčadi iz Grovea. Počele su se događati i dobre stvari za Williams, sve bolji rezultati u kvalifikacijama, a onda 2021. bodovi u utrkama. Čak i postolje na onoj VN Belgije koja se zapravo nije vozila.

Međutim, iako su ga sva ta postignuća veselila u datom trenutku, Russell jasno naglašava svoje ambicije. On pogledava prema vrhu, prema tronu svjetskog prvaka pa onda kaže, sve ovo do sada jednostavno nije dovoljno.
“Jasno je da želim biti pobjednik, želim biti svjetski prvak, a proveli smo cijelo vrijeme na začelju poretka. 2020. bila je bolja godina, no nije to bilo dovoljno za nas. Još je bolja bila 2021., ali nikad nije dovoljno.”
“Kad sam ušao u Q2 prvi put, jako smo to slavili. Kad to napravite drugi ili treći put, slavlje je blaže i onda želite ući u Q3. Kad smo ušli u Q3, jako smo slavili i bili smo uzbuđeni, no onda želite biti u Q3 svakog ili barem svakog drugog vikenda. Dok ne postanete prvakom svijeta, nikad nije dovoljno.”
“Zahvalan sam jer sam imao mogućnost ispeći zanat nekako ispod radara, pripremao sam se najviše što sam mogao za situaciju u kojoj ću imati bolid koji će mi, nadam se, pomoći pri ostvarivanju onoga što želim postići.”
Iako je morao čekati tri godine na mjesto Mercedesovog vozača, nije morao čekati toliko na svoj debi za njemačku momčad. Krajem 2020. na jednoj od utrka u Bahreinu mijenjao je bolesnog Lewisa Hamiltona.
Nije mu tada bilo jednostavno sjesti u bolid koji je bio pripremljen za dosta nižeg vozača, jedva je sjeo u kokpit. Poznata je ona priča da je čak morao nositi vozačke cipele koje su mu bile premale. Usprkos tome, u kvalifikacijama je bio neznatno sporiji od Valtterija Bottasa, a onda ga u utrci dominantno pobijedio.

Bio je na putu prema pobjedi, dok ga nije zaustavila strateška pogreška momčadi. George kaže da ne žali zbog toga, čak mu je s jedne strane i drago što je tako završilo. Doživio je još neka razočaranja na svom putu, no u tome pronalazi pozitivnu stranu.
“Znate da se prvenstvo ne osvaja ili gubi u jednoj utrci. Osvaja se kroz cijelu sezonu. Uvijek će biti razočaravajućih trkaćih vikenda, bit će neuspjeha, a bit će i uspjeha. No, ako se ne podignete nakon razočaranja, samo ćete kompromitirati sebe i svoj tim na preostalim utrkama.”
“Treba ih prihvatiti, naučiti nešto iz toga pa krenuti dalje. Mislim da ljudi koji su imali lagan put u svojim karijerama i svojim životima, kad se suoče s razočaranjima, teško se nose s njima i vjerojatno nisu sposobni vratiti se jednako brzo.”
“Zato sam zahvalan što sam bio u takvoj poziciji nebrojeno puta, to me učinilo otpornijim. Volio bih da sam pobijedio na onoj utrci [Sakhir 2020.], no ionako to nije ono po čemu želim da se pamti moja karijera. Želim biti što je moguće kompletniji vozač i želim se osvrnuti nakon 20 godina pa reći: To je bila nevjerojatno dobra karijera, u kojoj je svaki ishod imao neki razlog iza sebe i to me učinilo snažnijim vozačem.”
“Vjerujem da me ta utrka u Bahreinu i gubitak pobjede, zapravo čine snažnijim vozačem. Na neki način, pobjeda bi bila nešto poput bajke i vjerojatno neko postignuće ne bih cijenio dovoljno da se to dogodilo.”
George Russell je predodređen za velike stvari još od pojavljivanja u nižim kategorijama formula, no za razliku od nekih mladih vozača koji su jako brzo dobili priliku u velikim timovima, on se za svoju pošteno načekao. Vjerojatno je Mercedes promjenu mogao/trebao napraviti i ranije, no za velike stvari nikad nije kasno. Za otprilike dva mjeseca konačno ćemo vidjeti što stvarno može George Russell. George Russell kao vozač Mercedesa.

Završio Monte Carlo rally…
Čovjek 1974 godište i deveterostruki prvak svijeta Sebastien Loeb porazio konkurenciju u nekonkurentnom i poluprivatnom automobilu Ford Puma.
Ništa mu nije mogao ni sedmerostruki aktualni prvak Sebastien Ogier u tvorničkom automobilu Toyota.
Što reći više??
Nije da umanjujem Loeba ali imao je srece jer je na predzadnjem brzincu Ogieru pukla guma i izgubio je preko 30 sec.
Ti i ja se u malo čemu slažemo,ali drago mi je vidjeti da još netko prati auto-moto sport zato palac gore!
Rally se prati jos od 90′ i to bez prekida. 😎
Loeb me je oduševio kao i uvijek..ali izgleda i da je Ford ipak bio dobro pripremljen za Monte, možda najbolje od konkurencije..i ostala dva Forda su se neočekivano dobro plasirali..Breen je završio treći, a Greensmith peti, dok je Formaux sletio u provaliju..po najavi i početku relija sam mislio da će Toyote biti nepobjedive..dobro su krenule ali su posustale..Ogier se odlično držao i kako priliči vozaču njegove kvalitete osvojio je drugo mjesto sa malim zaostatkom od 10 sekundi, Rovanperra četvrti..Evans ispao iz stroja, tek negdje 37.mi ..Hyndai je izgleda došao još ne potpuno spreman..Neuville i Tanak uglavnom neopasni i nekonkurentni tokom… Read more »
Da nije bilo Loeba pričalo bi se kako je Toyota najbolja i najpripremljenija,a Ford Breena eto srećom stigao do drugog mjesta zbog odustajanja glavnih konkurenata u Toyoti. Ali,moj naglasak je na vozaču…koji sa 48 na leđima prohuja pored duplo mlađe konkurencije,većini bi mogao biti tata,a nekima skoro pa i djed? Ogier je sjajan vozač,ali kad bude imao 48 i osvojio Monte,i njemu ću skinuti kapu! (inače on ima 39 godina) Hyundai me razočarao…posebno Ott Tanak,umjesto da bude sve bolji on je svakom utrkom sve gori? Neuville,zaslužio je naslov,ali mi se čini kako ga nikad neće osvojiti? Ono što sam napisao… Read more »
Sve OK, uglavnom se slažemo..Neuville bi mogao biti drugi Latvala ili Stirling Moss iz F1..ili Mamola i Pedrosa iz MotoGP-a..vrhunski vozači sa mnogo pobjeda a bez naslova prvaka..uvijek sam mislio da će Latvala nekako uspjeti osvojiti naslov prvaka, ali nije..zanimljivo je da se povukao relativno dosta rano..Latvala je mlađi od Ogiera dvije godine..mlađi je i od Hamiltona tri mjeseca a evo već treću sezonu da je prekinuo aktivnu karijeru vozača, a i 2019. je vozio samo jedan ili dva relija sa nekom sklepanom privatnom Toyotom ..ali dobro, za utjehu, sada je šef Toyotine WRC momčadi.
.pardon, moja pogrješka..Latvala je odvozio cijelu 2019. kao vozač tvorničke momčadi Toyota Gazoo racing, a 2020. je vozio samo Švedski reli sa “privatnom” Toyotom prijavljen kao momčad “Latvala motosport”.
Latvalu su u početku karijere smatrali sigurnim budućim prvakom svijeta,ali eto…na kraju su njegovi momčadski kolege bili bolji.
Bio sam više puta u Bologni na “Bolognja motor show” unutar kojega se odvija na ogromnom parkiralištu borba dva vozača međusobno. Bili su tamo Colin McRae,Richard Burns,Miki Biasion,Didier Auriol…čak je bio i naš Goran Popović ali brzo je odustao,razbio se.
Bila je tamo i gomila talijanskih rally prvaka Gianfranco Cunico, Travaglia,Aghini…
To su sve odlični vozači,ali u usporedbi sa svjetskim prvacima jednostavno nisu mogli parirati..oni su doslovno dvije klase iznad.
Latvala je imao nesreću da je vozio u vrijeme Loeba i Ogiera..sjetio sam se još jednog odličnog vozača, Mikka Hirvonena, koji je imao sličnu karijeru i sudbinu kao Latvala.
Kad se sjetm Latvale bas u Monte Carlu kako je snimatelja pokupio preko haube.
Da..Jari Matti je bio strašno agresivan, pogotovo na početku karijere..nekako sam uživao gledajući njegove vožnje..kao Nigel Mansell u F1.
Ajmo George legendo!!!!❤🔥
Ovaj će pojesti modnog mačka za dobro jutro, ipak je mali klasa.
zato se Hamić i premišlja, hoću neću….
Ma niš se on ne premišlja. Ne treba. To rade mediji. Neće George nikog pojest jer mu Merc to neće dopustiti. Svim će snagama gurat Hamiltona. To ti je jedina istina pajdo moj. Ali, lijepo se je nadati.
Evo malo, tko voli nek izvoli: F1 | Red Bull – Mercedes dogovor: Hodgkinson za Milton Keynes Od: Roberto Chinchero 21. siječnja 2022., 18:34 Nakon što su se prošle godine međusobno borili, Red Bull i Mercedes potpisali su sporazum o oslobađanju Hodgkinsona: od sljedećeg svibnja inženjer će moći u Red Bull Powertrain gdje će preuzeti poziciju tehničkog direktora. Toto Wolff, nakon što je saznao za trgovinu ljudima, smatrao je promjenu košulje izdajom. Sada su dvije ekipe odlučile sklopiti … primirje. Mercedes i Red Bull postigli su dogovor oko transfera Bena Hodgkinsona, inženjera u Mercedesu od 2001. godine, kojeg je Red… Read more »
Samo neka se oni igraju sa Totom, ali uvijek ih je sve nadmudrio do sada. Da ne bi tako i krajem 2023 kad Lewis otiđe u mirovinu ugrabio Maxa kojem tada isto ističe ugovor.
Sve je moguće..mnogo toga ovisi tko će kakav bolid složiti.
Cijenim trud i zato ti dajem +, ali sve si ovo mogao napisati u tri kratke rećenice, a ne ponavljat svaki odlomak dvaput lol.
Slažem se..ali što god uradio nekima nikako ne mogu udovoljit..kada ja to “prepričam” svojim riječima tada me se optužuje da lažem i nešto izmišljam..ovo je doslovno prevedena kolumna sa talijanskog jezika i takva je kako je napisao i koncipirao kolumnist Roberto Chincero..mogao sam staviti i samo poveznicu ali mnogi ne znaju talijanski.
Razumijem te
“Znate da se prvenstvo ne osvaja ili gubi u jednoj utrci. Osvaja se kroz cijelu sezonu.”
Bistar dečko.😂😂
Neki ovdje se ne bi složili s tom izjavom 🤷🏻♂️😅
Tako je,ovi Hamiltonovci nek plaču
Nemoj tako.ipak je ham tvoj britanac
Dečko, samo hrabro..imaš velike šanse da postaneš Svjetski prvak već ove sezone.
Ako Ham ostane a hoce i AKO Merc isporuci mocan stroj,Rusel ce biti vodonosa ili Perez No2…Ham se nece odrec 8 titule ako se sve poklopi tj Merc napravi stroj..To je neko moje vidjenje stvari
Ja sam istog mišljenja, uostalom to stalno i pišem ..ako Mercedes bude imao dominantan bolid, Lewisa će forsirati da osvoji 8 naslov i Russell će tu biti nemoćan bez obzira na razinu svoje izvedbe..međutim, ako bude ljuta borba, što znači više konkurentnih bolida a nitko dominantan, tada može biti svašta..mislim da će se Mercedes tada odlučiti na taktiku da se prvi dio sezone dopusti međusobno utrkivanje unutar momčadskih kolega, a drugi dio sezone će se se forsirati onoga koji bude bolje stajao..onoga koji bude imao više izgleda da osvoji prvenstvo..mislim da će tako biti i u Ferrariju i Mclarenu, možda… Read more »
Tocno to!
Ali i konacno da lh dobi kolego koji mu moze pomoc u osvajanju naslova.
Ovo sa bottasom je bio cirkus.max ga je prolazio kao da ovaj vozi haas dok perez je dobro lh znao zagorcat utrku.
bas tako vrlo moguce sve vidimo kad krene sezona nakon 2-3 trke testovi nam nista otkrit nece
Šta je mudrac već si spustio gaće do koljena kad je u pitanju Ferrari pa valja tražit rezervnu varijantu, ha,ha,ha, ej tko ne zna takve…!!!
Ja ne sumnjam da Mercedes neće biti jako konkurentan..ali se nadam da će to biti i Ferrari..očekivam borbu..mislim poštenu..i da..Russell ima veliku šansu da u prvoj sezoni sa Mercedesom osvoji naslov..što je tu čudno?
Ja mislim da ce Merc i Ferrari bit na vrhu a Mclaren odma iza njih a RB nece bit konkurentan ove sezone ali to je samo moje misljenje za ovu sezonu.
Ha gle, šanse za naslov imat ćeš tek kad se Lewis umirovi. Prije, jako teško tj., nemoguća misija.
Ili ako Merc ne bude napravio bolid dostojan prvog mjesta tada ce Rusel izbit u prvi plan svaka druga opcija ne ide Ruselu u prilog
Tako je..vidiš kako se slažemo.
Kakve su sad to sumnje u Mercedes? Zašto idemo s premisom da će napraviti šrot bolid?
niko nije rekao da ce bit srot svi sad prave ispcetka sto se tice limarije motor je 95 posto isti svak moze sjebat a moze i dobit ljutu masinu pogotovo merc i redbull
samo realan komentar nista vise moje zelja ja bi bio sretan da mecka pali i zari i Ham uzme 8 titulu ostali nek se sloze kako naprave bolid
Pa no, i ja mislim da neće napraviti loš bolid. Morali bi omašit svjetski da ne budu pri vrhu. Teško da će se ponoviti 2009. kada su momčadi zbilja morali krenuti od nule. Zato sam i komentirao da će teško pored Hamiltona to moći. Prvo, zato što Mercedes ne želi novog Rosberga. Drugo, zato što mislim da će imati itekako dobar bolid. Treće, ići će se maksimalno na Hamiltona koji će sigurno imati “osvetničku” sezonu.