Koliko je vozača uspjelo vratiti naslov nakon višegodišnje dominacije: Lewis jedini zna kako se to radi

Prošlo je više od mjesec dana od iznimno uzbudljivog završetka sezone u Abu Dhabiju u kojoj je Max Verstappen osigurao svoj premijerni naslov, postavši četvrti najmlađi F1 pobjednik u povijesti, nakon Vettela, Alonsa i Hamiltona. Upravo je potonjeg nadmudrio i spriječio ga u naumu osvajanja osme titule svjetskog prvaka, čime bi prestigao velikog Michaela Schumachera. Mnoge stranice za klađenje, poput kladenjeonline.com, davale su prednost Lewisu, ponajviše zbog iskustva, no čelična volja i borbenost Nizozemca dovela ga je do najvećeg uspjeha dosadašnje karijere.

Lewisa drugi put u F1 karijeri čeka ovakva situacija u kojoj ima cilj povratka naslova nakon što ga je izgubio poslije višegodišnje dominacije. Prvi „verstappen“ bio mu je Nico Rosberg, no Hamilton je, nakon gubitka naslova 2016., uspio ga osvojiti 2017. i započeti novu dominaciju. Dovoljno je reći da nikome to nije pošlo za rukom tijekom povijesti… U nastavku analiziramo sve F1 vozače koji su se doveli u takvu situaciju – dakle, osvajali su trofej barem dvije godine u nizu te ga sezonu poslije izgubili. Nitko ga osim Lewisa nije uspio vratiti u drugoj sezoni.

1955. Alberto Ascari (pobjednik 1952. i 1953.) – poginuo tijekom sezone

Alberto Ascari ostao je poznat kao prva velika zvijezda Ferrarija, iako je prošlo skoro sedam desetljeća od njegove smrti. Nakon dvostrukog slavlja Alfa Romea u prve dvije sezone Formule 1, pojavio se Ascari u Ferrariju te uzeo dvije krune u sljedeće dvije sezone, čime je ostao jedini vozač Ferrarija uz Schumachera s back-to-back titulama. Nakon tih naslova, prešao je u Lanciju u kojoj nije bilježio takve rezultate, a u sezonu 1955. ušao je dvjema odustajanjima. Posebno je dojmljiva nesreća bila na VN Monaka kada je završio u moru, ali samo sa slomljenim nosom. Četiri dana kasnije, poginuo je na Monzi tijekom „prijateljske vožnje“ s Eugenijom Castelottijem. Imao je 36 godina.

1959. Juan Manuel Fangio (pobjednik 1954. – 1957.) – oprostio se 1958. godine

Ovaj Argentinac, prva velika zvijezda Formule 1 koju je osvajao čak pet puta i to s četiri različite momčadi (Alfa Romeo, Ferrari, Mercedes-Benz, Maserati), oprostio se od „oktanskog cirkusa“ kada je vidio da se više ne može boriti s mlađima i boljima. Nakon pet naslova, 1958. imao je već 47 godina te je njegovo vrijeme došlo kraju. Nakon višegodišnje dominacije osvojio je tek 14. mjesto u ukupnom poretku odvezavši samo dvije utrke do kraja.

1962. Jack Brabham (pobjednik 1959. i 1960.) – 9. mjesto (9 bodova)

Brabham je vjerojatno najpoznatiji po tome što je jedini pobjednik Formule 1 koji je slavio u bolidu vlastite momčadi – Brabham Racing Organisation. Bilo je to 1966. godine, no još ranije osvojio je dvostruku krunu natječući se u Cooperu. Upravo je prvu sezonu u svom Brabhamu odvezao 1962. godine kada je imao cilj vratiti naslov u svoje vitrine. Nažalost, trebale su dobre tri-četiri godine da automobil postane konkurentan.

1988. Alain Prost (pobjednik 1985. i 1986.) – 2. mjesto (87 bodova)

Drugu polovicu 80-ih i prvu polovicu 90-ih godina prošlog stoljeća najviše pamtimo po rivalstvu dvojice ponajvećih F1 vozača ikada, Alaina Prosta i Ayrtona Senne. Godine 1986., Prost je postao prvi vozač nakon 26 godina koji je obranio naslov, još od spomenutog Brabhama. Uspio ga je „skinuti“ jedan drugi Brazilac, Nelson Piquet Jr., no onda je 1988. započelo pravo rivalstvo Prosta i Senne, onda kada je Ayrton stigao u McLaren. Prva bitka pripala je Senni, a Prost se 1988. morao zadovoljiti drugom pozicijom. Nije mu bilo lako protiv Brazilaca tih godina…

1993. Ayrton Senna (pobjednik 1990. i 1991.) – 2. mjesto (73 boda)

U istu situaciju kao i Prost doveo se Ayrton Senna 1993. godine. Nakon što je slavio u spomenutoj 1988., na vrh je ponovno došao 1990. sa sedam bodova ispred Prosta te 1991. s čak 24 boda ispred Mansella. Kratkim odlaskom Prosta iz F1 1992. godine, Brazilac očito nije imao dovoljno motivacije te je tu sezonu završio na petoj poziciji prepustivši vrh Mansellu. Povratak Prosta godinu kasnije donio je i boljeg Sennu, no Francuz je u Williamsu bio prejak. Odnio je ukupnu pobjedu s čak 26 bodova prednosti ispred Senne.

1997. Michael Schumacher (pobjednik 1994. i 1995.) – diskvalifikacija (78 bodova)

Talent i znanje Michaela Schumachera F1 fanovi imali su prilike vidjeti još 1992. u Belgiji. Trebala je malo pasti snaga Prosta i Senne da Michael započne svoju veliku karijeru. Koliko god se F1 svijet ne želi rado prisjećati sezone 1994. zbog pogibije Senne na Imoli, ta je godina bila prva pobjedonosna za velikog Nijemca, unatoč kontroverzama zbog njegovog sukoba s Damonom Hillom u finalu na VN Australije. Isti je uspjeh ponovio godinu kasnije, ponovno u Benettonu, no onda je uslijedila nešto slabija sezona u Ferrariju. Velika mrlja na njegovu karijeru stigla je u posljednjoj utrci na Jerezu 1997. godine u obliku namjernog sudara s Villeneuveom, kasnijim pobjednikom. Zbog namjere izazivanja nesreće, Schumacher je dva tjedna kasnije diskvalificiran iz čitave sezone.

2001. Mika Hakkinen (pobjednik 1998. i 1999.) – 5. mjesto (37 bodova)

Hakkinen je bez premca najveći finski F1 vozač u povijesti, jedan od trojice s naslovom (Keke Rosberg, Kimi Raikkonen) te jedini s dva naslova. Nije mu bilo lako preko Lotusa doći do respektabilne ekipe McLarena, no uspio je u tome te je upravo u njihovom bolidu 1998. i 1999. stigao do trofeja. Godine 2000. izgubio je naslov od Schumachera koji je tada započeo veliku dominaciju te je pokušao odvesti još jednu sezonu u F1. Posljednja mu je utrka bila u Japanu 2001. godine, a te je godine ukupno bio peti.

2006. Michael Schumacher (pobjednik 2000. – 2004.) – 2. mjesto (121 bod)

Još 2004. godine „Schumijev“ niz nije se nazirao kraju. Tada je ostvario peti uzastopni naslov, no ljudi u FIA-i odlučili su se drukčije igrati. Donijeli su pravilo koje je nalagalo da isti set guma traje čitavu utrku. To je išlo na štetu Ferrariju koji se oslanjao na Bridgestone te se tako suptilno forsiralo ekipe da prigrle Michelin gume. Očito se Michael nije mogao prilagoditi novim gumama, budući da je odustao u šest od 19 utrka. Stvorila se tada nova mlada zvijezda, Fernando Alonso, koji je uzeo back-to-back titulu, a velikom Nijemcu nije preostalo ništa drugo nego otići u privremenu mirovinu.

2008. Fernando Alonso (pobjednik 2005. i 2006.) – 5. mjesto (61 bod)

Dakle, Fernando Alonso bio je 2005. godine najveća mlada zvijezda u povijesti F1 osvojivši naslov s tek napunjene 24 godine. Uspjeh je time bio veći što je u toj borbi nadvisio Schumachera. I to dvije godine uzastopce. Godine 2007. uslijedio je prebačaj u McLaren, a treći naslov u nizu pobjegao mu je za samo jedan bod na ludoj VN Brazila kada je Raikkonen stigao do jedinog naslova. Povratak u Renault godinu kasnije nije mu donio ponovnu borbu za naslov. Tu je sezonu završio tek na petoj poziciji, s 37 bodova manje od najboljeg Hamiltona.

Photo: RenaultF1

2015. Sebastian Vettel (pobjednik 2010. – 2013.) – 3. mjesto (278 bodova)

Godine 2010. rodila se nova mlada zvijezda. Tada 23-godišnji Sebastian Vettel u novom je gigantu, Red Bullu, pobijedio Alonsa s četiri boda prednosti, što je samo bila uvertira za ono što je slijedilo 2011. godine – 11 pobjeda i 17 postolja u 19 utrka! Sezonu 2013. okončao je s devet uzastopnih pobjeda. Međutim, tada je na scenu stupio Lewis Hamilton u Mercedesu te je započela misija povratka naslova. Uslijedio je prelazak u Ferrari, no Mercedes je u međuvremenu sagradio opaki stroj.

2017. Lewis Hamilton (pobjednik 2014. i 2015.) – 1. mjesto (363 boda)

Tako je. Jedini koji je uspio vratiti naslov bio je Lewis Hamilton. Odlično se sjećamo 2016. godine i brojnih nadmetanja s momčadskim kolegom Nicom Rosbergom koji je kasnije i osvojio Svjetsko prvenstvo. Donekle na njegovu sreću, Nico je odlučiti prekinuti s F1 karijerom, a Lewis je ponovno postao kralj „oktanskog cirkusa“, iako mu je Vettel radio velike probleme do sredine sezone. Ove, 2022. godine predstoji mu mnogo teži posao, jer je Verstappen još uvijek u igri. Ponovno Lewis ima odličan bolid, no vidjet ćemo kako će nova pravila utjecati na izvedbe, ali i suradnja s Georgeom Russellom. Pisali smo u prvom dijelu prošle sezone kako Red Bull ima dobre šanse za prekidom Mercedesove dominacije, a austrijska momčad mogla bi biti još jača i ove sezone. Bit će uzbudljivo…

Pretplati se
Obavijesti o
52 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Ljubitelj F1

Ha ništa…idemo “silovati mrtvog magarca”, kako bi Vela onomad rekao. Jedva čekam tu veljaču (Jelenu) pa da svi skupa konačno prestanemo pisati o tom Abu Dhabiju više. Pritom ne mislim na novinarku/novinara članka (protiv kojeg nemam ništa, bilo je dobro prisjetiti se starih majstora), već na komentatore ovdje dolje.

Desmosedici

Ovdje se neuspješno pokušavaju usporediti “kruške i jabuke”..ne ide to tako..u svakom navedenom prekidu nečije dominacije to je učinio vozač neke druge momčadi..jedino je kod Lewisa prvu dominaciju prekinuo vozač iz njegove momčadi..što to znači?..znači da je u prijašnjim situacijama bilo jako teško vratiti naslov Svjetskog prvaka jer njihovi bolidi više nisu bili dominantni, dok je Lewisu to bilo znatno lakše jer je Mercedes i dalje bio dominantan..tek ovaj drugi prekid Lewisove dominacije od strane Maxa i momčadi Red Bulla možemo uspoređivati sa svim prethodnim osim onim između Lewisa I Nica..tek ako se Lewis na kraju slijedeće sezone uspije vratiti… Read more »

Desmosedici

P.S. iz ovoga što sam napisao mogao bih izuzeti i primjer Alaina Prosta. Naime, on je 1985 i 1986 bio Svjetski prvak sa Mclaren TAG Porscheom..sezonu 1987. naslov mu je “oteo” Nelson Piquet sa Williams Hondom. Slijedeće 1988, Prost nije uspio vratiti naslov, ali je naslov osvojio njegov momčadski kolega Ayrton Senna sa Mclaren Hondom..zadnji naslov turbo motora prije prelaska na atmosferske motore slijedeće sezone..Prost može imati alibi da je izgubio od Senne, tada sigurno najboljeg vozača na gridu, jer bi sigurno Prost bio taj i vratio bi naslov da mu je momčadski kolega bio neki drugi vozač, pogotovo jer… Read more »

Race Engineer

Mclaren Honda MP4/4 je najdominantniji bolid ikad napravljen u odnosu na svoju generaciju.

B4c4

Koliko sezona je vožen taj MP4/4???

Desmosedici

Tako je..mislim da je to najdominantniji bolid u povijesti F1..tzv. “Low line concept” što bi značilo vrlo nizak bolid u kojem vozač bio prvi puta je u “ležećem položaju” što je danas obična stvar ..prvi takav bolid je konstruirao Gordon Murray Brabham BT55 iz 1986..međutim taj bolid je imao hendikep teškog i visokog četverocilindarskog motora BMW turbo kojeg je zbog toga morao nakositi u stranu iliti poleći..u takvom položaju je imao problem sa punjenjem, ispuhom i podmazivanjem a imao je i veliku “turbo rupu” zbog samo jednog turbo punjača..i tako je taj bolid je doživio debakl..međutim Murray je iza toga… Read more »

svakako

Fangio je najjači, divljajte i grizite se koliko hoćete. 5 naslova sa 4 različite momčadi u ono vrijeme kad je pola tijela virilo van iz bolida, na gumama kao sa bicikla, sa šljemom koji pokriva samo pola glave, donji dio lica crn od ulja, prašine, usta puna mušica. Zadnji naslov sa 46 godina.

LH će sa 46g biti kao N. Ciganović.

North33

“Donji dio lica crn od ulja, prašine, usta puna mušica”, 😀👍

Race Engineer

Da se Fangio rodio 75 godina kasnije i on bi sjedio ispod halo zaštite, odmarao vrat na hansu i pijuckao sokić ispod zatvorene kacige i skidao foliju kad mu se sprlja. Svatko u svoje vrijeme. Nije ovaj kriv šta se rodio 1985 a ni onaj šta se rodio 1911. Današnja formula je daleko brža u odnosu od Fangiove, tako da svako je odradio dobro u svojoj generaciji.

Nosko

Baš sam danas pričao o tome, kako je to prije bilo, svaku utrku glava non stop u torbi.

TORPEDO

Slažem se…u ono vrijeme voziti F1 stvarno si morao imati “cojones”.
Praktički svaku utrku je netko poginuo ili bio teško ozlijeđen.
Vozili su po asfaltu kakvog danas više nema ni na zabitim cestama,skliskog,ispucanog,glatkog.
Fangio je bio i ostao najveći vozač ikad u F1…jer pobijediti na 47% odvoženih utrka,startati na 56% pol pozicija,startati iz prvog reda na 48 od 51 odvožene utrke?
Nikad to nitko neće napraviti…talijani bi rekli…mai piu!!!

schumy

To što je osvajao 5 prvenstava sa 5 različitih momčadi se može i drugačije protumačiti kao 1/X….”Trčao” je za najboljim automobilima.
Mislim da je u pogledu toga najveći bio i ostao Michael Schumaher koji je došao u Ferrari dok je ovaj bio “karijola” i odmau u drugoj (29 utrci u Badceloni (po kiši, naravno) osvojio prvo mjesto i prestigao sve vozače osim drugoga za 1 krug.
“Špuru” u razvoju bolida je imao samo on, svi drugi, naročito opjevani Luis H. su samo bolji ili lošiji u izvlačenju najboljega što pojedini bolid može u tome času dati….

schumy

To što je osvajao 5 prvenstava sa 5 različitih momčadi se može i drugačije protumačiti kao 1/X….”Trčao” je za najboljim automobilima….
Mislim da je u pogledu toga najveći bio i ostao Michael Schumaher koji je došao u Ferrari dok je ovaj bio “karijola” i odmau u drugoj (29 utrci u Barceloni (po kiši, naravno) osvojio prvo mjesto i prestigao sve vozače osim drugoga za 1 krug.
“Špuru” u razvoju bolida je imao samo on, svi drugi, naročito opjevani Luis H. su samo bolji ili lošiji u izvlačenju najboljega što pojedini bolid može u tome času dati….

Berislav

Prvi odlomak je primjer ‘odlične’ percepcije tijeka posljednje utrke u 2021.g. RedBulla, osim u prvom krugu, praktički nije bilo sve do pet krugova prije kraja. Tada je počeo ples ‘FIA viještica’ te koje su svoj ples završile tako da su doslovce bacile zbunjenom RB-u pobjedu u ruke. Rezultat svega toga je da FIA postavlja pitanje i traži odgovore na: tko je, kako je i zašto je organizirao takav kraval od završetka zadnje, odlučujuće utrke prvenstva Formule 1 u 2021.godini.Toliko o veličanstenoj borbi vozača RBa pri otimanju pobjede od Hamiltona. Mislim da će MV proklet taj dan u AbuDhabiju kao i… Read more »

west 044

Još jedna blamaža Masija je poklonjena pobjeda Maxu u Belgiji i ona sprdačina nije skoro viđena!!!

Race Engineer

Dobro napisano Berislav slažem se skroz.

Ljubitelj F1

Ajde pokušaj se barem staviti u poziciju razmišljati što bi bilo da je bila obrnuta situacija tijekom cijele sezone? Da li bi isto ovako bili objektivni? Da li bi s istim žarom govorili o vješticama, poklonjenim trkama itd.? Znam da je to rasprava za što bi bilo kad bi bilo, ali barem se potrudite. Baš me zanima. Ne mogu vjerovati da iz članka u članak (osim ako je tema neka druga momčad) vidim non-stop jedno te isto. Znači sve utrke prije toga nisu bile napete i nisu pružale odličnu borbu dvaju vrhunskih vozača? Zašto se rivalstvo Prost/Senna smatra jednim od… Read more »

The Best F1 Driver

Kojom suludom logikom je to Hamilton “vratio” naslov i protiv koga ??? Mercedes je bio najdominantniji bolid u povijesti sporta, nitko drugi nije bio niti unutar sekunde a kamo li blizu Mercedesa. A Rosberg je jednostavno otišao u penziju, dakle ne da Lewis nikad nije vratio izgubljeni naslov protiv Rosberga nego vjerojatno nikad niti neće pošto jako teško da će se Rosberg vratiti u F1… To što apsolutno svi pretpostavljaju da bi ga vrlo vjerojatno vratio je druga stvar, no otom-potom… Činjenica je da je ovaj naslov članka i cijela ova usporedba totalna glupost, otprilike ista stvar kao da netko… Read more »

west 044

Po kojoj logici to nije vratio ako je cijelu sezonu bio u borbi sa Vettelom i na kraju postao ponovo svjetski prvak!!!

Desmosedici

Da..ali Vettel nije bio Svjetski prvak prošle sezone, vozač koji je prekinuo Lewisovu dominaciju..to je bio Rosberg..Vettel je bio samo jedan od vozača na gridu.

west 044

Jel Hamilton bio prvak 2017? Je i s time je vratio titulu u svoj džep jel tebi treba crtat!!!

Desmosedici

Ja sve savršeno shvaćam..mislim da je tebi potrebno “crtat” jer ne shvaćaš poantu rečenog…ili ne želiš shvatiti.

Desmosedici

..i kada se nešto pita stavi se upitnik a ne tri uskličnika..ovako izgleda kao da s tobom vlada bjesnoća.

schumy

“Jel” tebi jasno da nemaš pojma o temi koja se ovdje obrađuje !!!???

Nosko

Jer je i dalje vozio isti najdominatniji bolid. Nije bilo prekida.

johhan peacedohan

Respect za 44. Sve sumnje mi je razbio kad je onomad pobijedio na 3 točka. Ovi što ga omalovažavaju i vrijeđaju trebali bi da pređu pratiti nogomet ili politiku. I da, nisam nikad navijao za Lewisa.

Ljubitelj F1

A neš ti pobjede s tri točka kad mu je prednost u odnosu na drugog bila jedan dan. Pa ja bih sa Zastavom uspio otpeljat do pobjede tako… Sennina pobjeda u Brazilu ili Villeneuveova vožnja s prednjim krilom na faci…to je respect.

johhan peacedohan

I to je sve za respect, slažem se, s tim ipak da je ovaj komentar sa Zastavom i danom prednosti suviše navijački pretendenciozan i pristrasan. Dodao bih još samo sad jedno svoje subjektivno mišljene, a to je da pored toga što su mu uzeli pobjedu na posljednjoj utrci, ipak se trebaju poštovati sudačke odluke, i za ovo nepojavljivanje na manifestacijama i za medijsku tišinu zaslužili su kaznu i on i Mercedes. I to takvu kaznu za vozača da mu se zaista stavi pod upitnik nastupanje ove sezone, pa nek kući glumi uvrijeđenu tetku.

Ljubitelj F1

Malo sam karikirao sa Zastavom i danom, ali kad je bilo gotovo tako. Istina, treba znat odvozit na tri kotača, ali opet kad imaš tako dominantan bolid, a Mercedes je zbilja te 2020. bio svijet za sebe, onda ti s takvom prednošću nije teško, valjda ćemo se složiti oko toga? Nije to bio “navijački pretendenciozan” komentar jer ne navijam za RBR pa da bih se rugao i omalovažavao nečiju pobjedu samo zato što je Mercedes i Hamilton u pitanju. Imao je on i boljih utrka, po mom skromnom mišljenju, koje su veće od ove na tri kotača. Što se tiče… Read more »

Race Engineer

Lewis je jedan i jedini. “Commanding officer and Instructor of Top Gun.”

Lewis8F

Kralj.

Nosko

Ne slažem se sa naslovom, da je Lewis vratio naslov nakon višegodišnje dominacije, jer dominacija Mercedesa nije bila prekinuta. Nakon povlačenja Nike te godine, Lewis je samo nastavio tamo gdje je stao, i ovaj puta bez konkurentnog suvozača. Ova mu je godina kada nam to, za stvarno, može pokazati!?

Lewis8F

Ako tebi Lewis nakon 14 godina nije pokazao koliko vrijedi neće ni sada.

Nosko

Mislio sam da može pokazati kako se vraća titula.

North33

To što je Luis imao dominantan bolid je njegova sreća i on je to sve lijepo iskoristio, no mene interesira nešto drugo, ako su točne glasine koje kruže da bi Vettel u slučaju odlaska Luisa mogao doći u merc., što će učiniti navijači merca., da li će prigrliti Sebike ili se pak odreci merca., i povući se iz peticije za osmi naslov., teške odluke slijede.,

west 044

Te nebuloze Ralfa Schumachera poslije gajbe piva okači o rep ,dobro da nije sebe predložio za zamjenu ha,ha,ha!!!

Race Engineer

Slažem se skroz. Ništa od toga. Da si opet Vettel dozvoli da ga šamara mlađi kolega kao šta ga je Leclerk degradirao u Ferariju.

Lewis8F

Ne znam tko je ovdje navijač Mercedesa.

Što se Seba tiče voljeli ste ga u Ferrariju. Pljuvali u RBu. Sad ga niti ne spominjete u Astonu.

Šaltali ste se svi na Maxa. Ti prvi, a postavljaš ovakva pitanja drugima.

Race Engineer

Mene više zanima šta će navijaći Vettela tj Ferrarija ako se to desi… da li će početi hvaliti njima mrski Mercedes, ili će se odreći Vettela i navijati za Maxa ili nekog drugog zavisno o tome ko će parirati Mercedesu ove godine.

Nosko

Mi bi radije da se ove godine preskoči Mercedes, i u borbi za prvenstvo bore Fer, McL i RB.😂

Desmosedici

To će biti pravi Panzer.

west 044

Normalno da zna kad je jedan i jedini najbolji na svijetu!!!

B4c4

Jedan jedini koji od početka svoje karijere sjedi u konkurentnom bolidu.
Nikada u povijesti to nije pošlo za rukom ni jednom vozaču.
Senna, Schumacher, Prost, Fangio, Ascari, Hill, Lauda, Hakkinen, Hill, Alonso itd itd svi su oni vozili za prosječne ekipe u nekonkurentnom bolidu dok LH nije NIKADA.

west 044

Troliću najveći talent i vozač ide odmah u najbolji auto, najbolji najboljem!!!

B4c4

Naravno da ide kada mu se namjesti.

Lewis8F

Hahha, kako imaju amneziju.

Sjeti se samo 2007. Popozne najave 2x svjetskog prvaka kako dolazi u McLaren.Cijeli tim podređen njemu. Medijska podrška.

I onda bum, aahhaha. Prva utrka skida ga u prvom zavoju rookie.

Zamrzili su ga odmah i tad. Sad se izvlače na dominaciju Mercedesa i dosadu.

Nosko

Zamisli šta bi samo bilo da tako ove godine 7x prvaka odere novi mladi suvozač u momčadi? To bi bilo još smješnije…

Berislav

Ovo može zamisliti samo onaj koji uživa u l.gljivama. Ostaj zdravo!

schumy

Točno 300%, tu je “kvaka-22”, svi vi navijači LH niste objektivni, “u dobru je lahko dobrim biti – na muci se poznaju junaci” !!!
LH je jako dobar vozač i tu sve prestaje, nije “KRALJ”, nije “jedini”, nije najbolji – i basta, dosadni ste sa veličanjem ovoga samodopadnog, narcisoidnog i arogantnog tipa !!!

dxdy

zna samo sjesti u najbolji bolid…. to je sve što zna napraviti. da je vozio prije 30 godina bio bi vodonoša

Lewis8F

Kao i Alonso njemu 2007.

Desmosedici

Skupo je to koštalo Mclaren..zbog toga su ostali bez naslova.

Related Posts
52
0
Would love your thoughts, please comment.x