Inauguralna VN Saudijske Arabije je bila kaotična, sadržajna i za neutralne gledatelje prilično zanimljiva i uzbudljiva. Bila su dva izlaska safety cara, oba puta je označena crvena zastava, dodatna dva standing starta nakon tih crvenih zastava uz glavni start na početku utrke i nekoliko perioda virtualnog sigurnosnog automobila. Uz konfiguraciju staze kakva je, bilo je teško očekivati nešto drugačije.
Upravo je pravilo promjena gume pod crvenom zastavom izazvalo nezadovoljstvo kod vozača. Pravila kažu da kada je označena crvena zastava, bolidi se zaustavljaju u boksu i moguća je promjena guma. Prilikom izlaska safety cara, prvi put, dosta vozača se odlučilo ući u boks na promjenu guma, ali nakon par krugova označena je crvena zastava koja je omogućila ostalim vozačima, koji nisu promijenili gume, a napredovali su u poretku zbog toga, da promjene gume bez gubitka pozicije.
To pravilo je pomalo nekorektno i već je treći put išlo protiv Landa Norrisa koji se nakon utrke oglasio i pozvao na promjenu tog pravila zbog njegove nepravednosti. Prošle sezone na VN Italije i VN Toskane, Norrisu se dogodila ista sudbina kao na Jeddah Corniche Circuit.
„Dogodilo se nekoliko puta, kao očito u Monzi prošle godine, dobijete besplatnu promjenu guma i to je uništilo našu utrku. Mislim da je i u Mugellu, također, uništilo našu utrku i ovdje isto. Naravno da sam uvijek na krivoj strani toga tako da je veće s***e za mene nego za bilo koga, ali mislim da je to vrlo nepravedno pravilo koje bi trebalo odbaciti“, započeo je Norris.
„Mislim da bi trebali promijeniti na jedno obvezno zaustavljanje u boksu s korištenjem dvaju različitih setova guma i mislim da bi onda bilo prihvatljivo. Ali ovo samo sve uništi, da budem iskren. Toliko puno se trudiš da bi izgubio zbog nekog glupog pravila.“

Norris je, također, rekao kako je raspravljao o tom pravilu s direktorom utrka, Michaelom Masijem, na sastancima vozača i smatra kako to pravilo uništava utrkivanje.
„Spomenuo sam to već kada se dogodilo prvi puta pa i onda kada se dogodilo drugi put. Mogu reći što god treba ili što želim ili u što vjerujem, ali ja ne pišem pravila. Očito je to vrlo uzbudljivo s TV točke gledišta pa ako je to na što se samo žele fokusirati i ako žele da gledanost bude visoka, onda ga naravno zadržite. Ali mislim da uništava utrkivanje, s moje točke gledišta, uništava trud koji ulažeš u to.“
Nakon što je sa šeste pao na 14. poziciju, uspio je doći do 10. mjesta na kraju i osvojiti jedan bod za McLaren. To je rezultat koji je uglavnom ostvarivao Norris na prethodne tri utrke i razlog zbog kojeg Ferrari ima gotovo nedostižnu prednost od 38,5 bodova prije posljednje utrke.
„To je s***e zato što mislim da zaslužujemo puno više, napravili smo puno bolji posao nego što izgleda. Naravno, napravio sam nekoliko pogrešaka u tom nizu, moram to priznati, kao u Brazilu. U Kataru i ovdje smo trebali ostvariti dobre bodove.“
„Oba puta smo trebali osvojiti više bodova nego Ferrari kao momčad i barem oteti neke bodove natrag. Možda to ne bi promijenilo krajnji rezultat. Trebali bismo biti puno bliže nego što jesmo. Ali zbog okolnosti, pravila i očito puknuća gume prije nekoliko tjedana, onda ne možemo ništa napraviti bez obzira koliko smo jaki i brzi. Tako da je to s***e“, poručio je Norris.
Ili VCS pa koliko krugova treba ili Crvene zastave ako baš mora bez promena guma i podešavanja bolida I start iz mesta uvek, samo bi dao da promene pokidan deo da se ne bi dalje kidao I otpadao..
I bez mogućnosti kao sada, prvo SC pa posle 4 kruga e ipak crvene zastave. Sprdnja, u tom momentu poklonjena titula Maxu na jako glup način. Sreća Hamilton je mnogo jak vozač i stiskao ga je i dok je imao brže mekše gume Max i isplatilo se!
U tome slucaju treba promjenit pravilo o drzanju razmaka pod SC kakav je bio i prije SC
O kojem pravilu govoriš. Kako sada glasi i kako je glasilo prije?
Sramota je da oni suci i radnici šta su već ne mogu poravnat dva reda strunjača i onda ovaj bezglavi Massi daje crvenu zastavu i direktno se miješa u poredak!
SC izade i nakon sto 80 posto grida promjeni gume,izadu na stazu i onda proglase RF!?
treba onda ukinuti i pravilo da se u slucaju safety cara svi mogu vratiti u isti krug bez ikakvog zaostatka jer ipak ima onih koji grade poziciju trideset krugova i ooopp ajde svi na isto
u trenutku ti se omoguci da se boris za dobra mjesta a biosi tri kilometra iza