Giovinazzi: I drugi su vozači pauzirali pa se vratili u F1

Na gridu Formule 1 u 2022. godini neće biti nijednog talijanskog vozača. Antonio Giovinazzi izgubio je mjesto u Alfi, no uvjeren je da njegova F1 karijera još nije gotova.

Vodstvo momčadi Alfa Romeo odlučilo je u potpunosti promijeniti vozačku postavu za sljedeću sezonu. Kimi Raikkonen se umirovio, a Antonio Giovinazzi nastupat će u Formuli E nakon što mu nije produžen ugovor. Njihova mjesta popunit će Valtteri Bottas po odlasku iz Mercedesa te novak u Formuli 1, Guanyu Zhou iz Kine.

Giovinazzi se u svojoj kratkoj F1 karijeri ne može pohvaliti nekim posebnim postignućima. Odradio je 62 utrke i osvojio samo 21 bod. Najbolji mu je rezultat bilo peto mjesto u Brazilu 2019. Jasno, tome je doprinijela i nekonkurentnost Alfinih bolida, ali Antonio svojim vožnjama jednostavno nije uvjerio nikoga da zaslužuje novi ugovor.

On je, ipak, uvjeren da je ovo samo ‘doviđenja’ Formuli 1, a nikako ‘zbogom’. Smatra da bi se mogao vratiti, kao što su to učinili neki drugi vozači posljednjih godina.

“Odlazim za sada. Objavio sam na društvenim mrežama moju prvu fotografiju u F1 bolidu, snimljenu kad sam imao tri godine. Moja zadnja fotografija u F1 neće biti iz ove godine. Vidjeli smo već mnoge vozače koji su morali propustiti jednu godinu, a onda su se vratili, poput Estebana Ocona i Alexa Albona.”

“S moje strane, imao sam dvije godine u ulozi rezervnog vozača Ferrarija. To je bilo 2017. i 2018., a onda sam 2019. konačno dobio svoju priliku. Nikad ne znate što će se dogoditi u Formuli 1. Za sada, želim reći hvala svim ljudima koji su me podržavali u protekle tri godine, svim navijačima koji su me podupirali nakon što je objavljeno da odlazim, ali i svim vozačima ovdje u Formuli 1, koji su mi poslali poruke. Bile su to odlične tri godine” kaže Antonio.

U Formulu 1 je došao uz veliki poguranac Ferrarija. Bio je rezervni vozač u Maranellu, dok ga Ferrari nije uspio ugurati u neku od F1 momčadi. Međutim, od iduće godine Alfa nema obavezu držati nekog od Ferrarijevih vozača u svom bolidu, a očito je kako su tu slobodu jedva čekali kako bi napravili željene promjene.

Ferrari ipak nije u potpunosti raskrstio s Giovinazzijem, već ga zadržavaju kao rezervnog vozača za polovicu utrka u idućoj sezoni. Na preostalima će rezerva biti Mick Schumacher. Ne može se baš Giovinazzija smatrati mladim i potentnim vozačem, budući da na leđima već ima 28 godina, no on vjeruje da si može pronaći mjesto za 2023.

“Jedan od mojih sljedećih poteza bit će zadržavanje jedne noge u Formuli 1. I dalje sam dio Ferrarijeve obitelji. Pokušat ćemo realizirati suradnju i sljedeće godine, a važno je zadržati se ovdje pa vidjeti hoće li se pružiti kakva prilika za 2023. Istražujemo to i volio bih nastaviti s njima.”

“Ferrari je bio moja prva obitelj u F1 Paddocku. Oni su me uveli u F2 i dali mi prvu priliku da se priključim momčadi u F1. Za mene je odlično što ću biti s njima i sljedeće godine. To mi je bio jedan od ciljeva.”

Ima pravo na određeni optimizam jer aktualni ugovori na kraju sljedeće godine ističu za više od pola trenutnih vozača, no s druge strane, ove se godine nije moglo naći mjesta niti za F2 prvaka Oscara Piastrija. Standardna F1 priča – puno dobrih (ili financijski dobrostojećih) vozača, a malo trkaćih sjedala.

Pretplati se
Obavijesti o
5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
DMX

Ako se opet dogodi nešto tipa onoga kako je Rosberg napustio F1, sve je moguće

Race Engineer

To je to Antonio, kinesko tržište je veliko i puno novaca dolazi od tamo.

F1 fan

Što ne znači da ćeš se ti… i prije si trebao izletiti Al te držalo to što si žabar

TORPEDO

Addio Antonio…

George

Simpa momak, ali nažalost prosjek. Dokaz tome je nemogućnost da bude bolji od Raikkonena, koji je odavno u silaznoj putanji, prema tome, grazie Antonio, e dio con te 🙂

Related Posts
5
0
Would love your thoughts, please comment.x