U Mercedesu kažu da je osvajanje prvog startnog reda na Velikoj nagradi Grada Meksika ovog vikenda dokaz da su riješili prethodne slabosti koje je njihova pogonska jedinica imala na stazama s velikim nadmorskim visinama.
Njemački proizvođač stigao je na utrku u Mexico City zabrinut da bi Red Bull s Hondom mogao imati značajnu prednost u performansama i u pogledu snage i aerodinamike. U prošlosti, Hondin motor i turbo su se pokazali kao prikladniji za rad u uvjetima manje gustoće zraka na stazi u Meksiku.
No, suprotno očekivanjima, Mercedes je bio na vrhu sve tri sesije u kvalifikacijama. Šef Mercedesove momčadi, Toto Wolff, rekao je da je to dokaz kako je razlika u performansama između motora izbrisana.
“Optimizirali smo ga za ove uvjete. Pokušavate izdvojiti performanse pogonske jedinice za svaku stazu kroz kalendar, a odstupanja je nekako teško uzeti u obzir.”
“Ali, ovo je više do samog podešavanja. Nije da smo sada stavili motor naopako. Samo bolje razumijemo zašto nije dobro radio na velikoj visini”, objasnio je Wolff.
Wolffove komentare o tome da je Mercedesova pogonska jedinica sada u boljem stanju, podržao je i Williamsov Dave Robson koji kaže da je promjena primjetna.
“Bolje se nosi s visinom nego 2019., mislim da se to može s lakoćom reći. Dio toga je samo prirodna evolucija u posljednje dvije godine. Ali da, napravili su neke promjene koje pogon čine pogodnijim za ovakve uvjete”, rekao je Robson.
Posao koji je Mercedes odradio na svojoj pogonskoj jedinici za Meksiko pokazao se ključnim u davanju prilike Bottasu i Hamiltonu da budu brži od Maxa Verstappena i Sergia Pereza ovog vikenda.