Porsche: Nije tajna da ozbiljno razgovoramo s F1

Porscheov novi šef motorsporta kaže da se čimbenici potrebni za njihovo pridruživanje Formuli 1 polako ostvaruju, ali da se ni ne može baš predugo čekati na konačnu odluku.

Volkswagen grupa, koja je vlasnik marki Porsche i Audi, bila je uključena u nedavne sastanke s FIA-om i trenutnim proizvođačima u Formuli 1 kako bi razgovarali o potencijalnom ulasku u sport od 2026., kada na snagu stupaju nova pravila o motorima.

Postignut je napredak u pokušaju izrade novih propisa koji će zadovoljiti i trenutne momčadi i one izvan F1. To za sada podrazumijeva napuštanje najkompliciranije, ali momčadima najvrjednije komponente – MGU-H.

Porsche već dugi niz godina razmatra sudjelovanje u F1. Postojao je tu i projekt koji bi motor iz WEC serije pretvorio u motor za F1 za 2021. godinu. Međutim, planovi su propali kada je F1 tada odbacila ideju o promjeni pravila.

Novoimenovani potpredsjednik Porsche motorsporta, Thomas Laudenbach, sada je uvelike uključen u proces donošenja odluka. Kaže da se čimbenici potrebni u sljedećoj generaciji pogonskih jedinica polako ostvaruju.

Ti čimbenici se odnose na sposobnost Formule 1 da bude relevantna za tehnologiju cestovnih automobila, pri čemu se Porsche zalaže za povećanje utjecaja ‘struje’ u trenutnom turbo-hibridnom sklopu.

“Ako pogledate u budućnost i pogledate što proizvođači automobila najavljuju o udjelu električnih vozila koje žele prodavati u budućnosti, mislim da je vrlo važno da Formula 1 napravi pomak prema elektrifikaciji.”

“Jasno je da ne možete napraviti format s potpuno baterijskim električnim vozilom. Svi to znamo. Ali električni dio pogonskog sklopa mora imati puno veći prioritet. To je važno”, rekao je Laudenbach.

Laudenbach inzistira na potrebi da F1 ide dalje sa svojim mjerama za ograničavanje budžeta. To bi smanjilo troškove povećanja električnog kapaciteta pogonskih jedinica, a Laudenbach predlaže korištenje što više standardnih dijelova u motoru s unutarnjim izgaranjem.

“Dakle, nije tajna da razmišljamo o F1. Nije ni tajna da razgovaramo s FIA-om i nije tajna da o tome, ajmo reći, ozbiljno razmišljamo. Ali još uvijek nema odluke.”

“Koliko znam, mnoge stvari idu u pravom smjeru. Jedno je jasno, ako se i donese takva odluka, ne možete čekati baš predugo jer ako se želite utrkivati, morate s razvojem startati u određeno vrijeme”, rekao je Laudenbach.

10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
svakako

Zamisli na šta je spalo ovo sve kada novi proizvođač, sudionik, natjecatelj, kako god, može postavljati uvjete koji se moraju ispuniti da bi on ušao u F1. Čimbenici se polako ostvaruju..riga mi se. Sve je već viđeno s Mercedesom, ajmo još jednom sa Porscheom, pa opet jedno 7-8 godina jedno te isto, bez konkurencije, bez mogućnosti da se konkurencija uopće približi. Zamisli, gospodin želi još više elektrifikacije i da to bude prioritet. Pa to je kao da dođeš na razgovor za posao i ti postavljaš uvjete a ne poslodavac. Pa idi u pm Pu majku ti, eto zašto više ne… Read more »

svakako

PS. vi koji ćete možda imati repliku i reklamaciju na ovaj moj komentar, sjetite se da bi mogli brzo biti srušeni rekordi od LH44 ako se ponovi priča sa Porscheom kao što je bila ova sa Mercedeso., možda se tada i složite sa mnom.

Pratiteljcro

Imas moj glas!!
Mozda je rjesenje svima jednaki motori a za aero i meh grip da se timovi snalaze sami?
Tesko je reci ali ovo namjestanje dominacija mora prestati.

Lewis8F

Pa to je kao da dođeš na razgovor za posao i ti postavljaš uvjete a ne poslodavac.”

Radni odnos je ugovorni odnos dviju strana. Svaka strana ima pravo postavljati svoje uvjete. Radnik nije rob.

robif

Kao nekad TAG Porsche….McLaren. Taman V6 1.5

Il Mostro

imaju forumulu E pa nek se tamo igraju.

Desmosedici

Domenicalli je zbog toga tu instaliran.

Lewis8F

Kad vam Rimac složi bateriju ima da razvalite. F1 u Svetoj Nedelji.

Gigi

Da i radi Rimac, nasi balkanci ce ga opet popljuvat svejedno.

robif

Popljuvali su Teslu i Potočnika,pa če i njega

Related Posts