Nakon Velike nagrade Rusije krajem rujna, McLaren je imao lijepih 17 i pol bodova prednosti u odnosu na Ferrari. Međutim, prednost se potom počela polako topiti, a nakon posebno bolnog triple headera Meksiko-Brazil-Katar, momčad iz Wokinga nalazi se u ogromnom zaostatku od 39 i pol bodova.
Nakon onog tmurnog razdoblja s Hondom od 2015. do 2017., McLaren je krenuo uzlaznom putanjom. Šesto mjesto među konstruktorima 2018., zatim četvrto pa prošle godine treće… Znali su tada u McLarenu da teško mogu bolje u 2021. jer prve dvije pozicije ipak su rezervirane za Mercedes i Red Bull, no sigurno nisu priželjkivali gubitak statusa treće najbolje momčadi u prvenstvu.
A taj gubitak sad je sasvim izvjestan. Tijekom cijele sezone gledali smo odlične borbe McLarenovih i Ferrarijevih vozača. Jedna bi utrka otišla na stranu jednih, druga više odgovarala drugima, no stalno su bili “tu negdje”. Onda je McLaren dobio utrku u Monzi pa još malo povećao prednost u Rusiji i činilo se da ide prema obrani trećeg mjesta, međutim evidentan je Ferrarijev napredak od Turske na ovamo. Nova pogonska jedinica sigurno je pridonijela tome, ali i McLarenovi su nastupi postali dosta neuvjerljivi.
Na posljednje tri utrke Daniel Ricciardo ponovno nije osvojio niti bod, a Lando Norris ubilježio deseto, deseto pa deveto mjesto. Bilo je tu i pehova, kvarova, probušenih guma, ali u isto vrijeme, Ferrari je na utrkama u Meksiku, Brazilu i Kataru skupio 47 bodova i odjurio na veliku prednost uoči posljednje utrke sezone.
“Mislim da do određenog stupnja moramo prihvatiti da je ovo bilo teško za cijelu momčad, osvojiti četiri boda na tri utrke je očigledno bolno”, kaže šef momčadi Andreas Seidl. “No, ako pogledamo što se događalo i kako smo gubili mnogo bodova, neke su stvari bile van našeg utjecaja ili samo loša sreća, a to je dio sporta kojim se bavimo.”
“Dobra je stvar bila što smo vidjeli prednost u Kataru i imali smo kompetitivan bolid. Naši su vozači dobro išli na stazi, a momčad je odradila dobar posao sa zaustavljanjima u boksu. Moramo se vratiti u Saudijskoj Arabiji i uzvratiti.”

Kod Ricciarda se na stazi Losail pojavio tehnički problem zbog kojeg je bolid štedio gorivo od prvog kruga, tako da mu je kontinuirano nedostajalo brzine. Norris se pak vozio među prvih pet, ali je zbog probušene gume morao još jednom u boks i na kraju je bio deveti.
“Iz mog kuta gledanja, mogli smo biti četvrti ili peti. Još je veća šteta što se dogodilo to s gumom jer nakon dva nesretna vikenda za nas u Brazilu i Meksiku, jednostavno bi nam dobar rezultat dobro došao, bez obzira na tu borbu u konstruktorskom prvenstvu.”
“Nažalost, guma je zakazala i propustili smo priliku, tako da triple header nije prošao prema našim željama. Ponekad je to tako u sportu. Pobrinut ćemo se za nastavak borbe na zadnje dvije utrke i dok god postoji teoretska šansa, dat ćemo sve od sebe za konstruktorsko prvenstvo. No, bez obzira na to, jednostavno želimo završiti sezonu uspješno i upisati neke dobre rezultate prije odlaska na zimsku pauzu”, objasnio je Seidl McLarenov pristup završnim utrkama sezone.
Sve je od Rusije krenulo naopako i to ti je tako..
S 4. mjestom Landa u Kataru sve bi puno ljepše izgledalo ali realno je Ferrari siguran osvajač 3. mjesta. Zbog pozitivnog ozračja kroz zimu bilo bi lijepo još jednom pobijediti Ferrari.
Meni bi bilo lijepo da Ferrarija pomazi sreća i da pobijedi na jednoj od preostale dvije utrke..dakle da
..pobijedi barem na jednoj utrci u ovoj sezoni..bio je tako blizu na engleskom derneku na Silverstoneu.
Što se mene tiče, pridružujem se željama, Ferrari definitivno zaslužuje barem jednu pobjedu po sezoni. Iskreno rečeno, pptajno sam se nadao da će s poboljšanim motorom zasjesti na vrh, a da će se Max i Lewis boriti za mjesto na postolju ali bit će prilike sljedeće sezone.
Smijali ste se Mercedesu u Monzi,kad je Verstapen zajahao Hamzu,sada plačajte
Baš tako
Svima je bilo drago da nije bilo ozbiljnijih posljedica po Hamiltona ali kakve to veze ima jedno s drugim. Kakve veze ima slavljenje zaslužene pobjede nakon godina suše s plaćanjem sada. Što se uopće plaća?
Trebala je bit sprdnja,ovi u McL su slavili,pa im je Mečka malo prigušila motor
Ne bavim se zavjerama. Ima McLaren puno svojih problema zbog kojih nemože konstantno biti u vrhu. Motor je po meni nakon dugo vremena najmanji problem.