Hamilton rutinski osvojio prvi katarski GP, Alonso na postolju nakon sedam godina

Na stazi Losail u blizini Dohe održana je povijesna prva Velika nagrada Katara u Svjetskom prvenstvu Formule 1, a kao prvi pobjednik na toj stazi ostat će upamćen Mercedesov vozač Lewis Hamilton. Sedmerostruki prvak svijeta startao je s prvog mjesta pa kontrolirao utrku od prvog do posljednjeg kruga.

Društvo na pobjedničkom postolju pravili su mu Red Bullov Max Verstappen te Fernando Alonso u Alpineu. Legendarni Španjolac svakako je, uz Hamiltona, priča dana, budući da mu je ovo prvo postolje od povratka u Formulu 1. Sergio Perez u drugom Red Bullu osvojio je četvrto mjesto, dok drugi Mercedes nije došao do cilja. Valtteri Bottas bio je prisiljen odustati.

Ovom pobjedom Hamilton je nadoknadio šest bodova u odnosu na Verstappena. Uoči zadnje dvije utrke sezone dvojicu velikih rivala dijeli samo osam bodova.

Lewis Hamilton slovio je za glavnog favorita utrke nakon impresivnog nastupa u subotnjim kvalifikacijama. Sedmerostruki prvak svijeta bio je klasa za sebe u borbi za pole position te ostavio drugoplasiranog Maxa Verstappena za četiri i pol desetinke sekunde. Treće je vrijeme kvalifikacija imao Hamiltonov momčadski kolega Valtteri Bottas, dok je Sergio Perez drugi bolid Red Bulla smjestio na tek 11. poziciju.

Prije početka utrke situaciju su opet začinili suci. Nije problem što su kaznili vozače ako je za to bilo razloga, ali zašto su s tim čekali do 90 minuta prije starta, nikome nije jasno. Uglavnom, zbog nepoštivanja žutih zastava na samom kraju Q3 jučerašnjih kvalifikacija, kaznili su Verstappena s pet, aBottasa s tri mjesta unatrag na startnom gridu. Tako se Hamiltonu u prvom redu pridružio Pierre Gasly, u drugi red napredovali su Fernando Alonso i Lando Norris, u trećem su bili Carlos Sainz i Bottas, a tek u četvrtom Verstappen s Yukijem Tsunodom.

Podsjetnik na stanje u prvenstvu uoči ove utrke. Kod vozača, Verstappen je bio 14 bodova ispred Hamiltona, a kod konstruktora, Mercedes 11 bodova ispred Red Bull Racinga.

Vremenski uvjeti neposredno prije početka utrke bili su gotovo identični onima iz kvalifikacija. Temperatura zraka bila je 26° Celzija, a temperatura staze nešto iznad 30°. Jasno, s tendencijom spuštanja tih vrijednosti tijekom utrke zbog noćnih uvjeta. U 17 sati po lokalnom vremenu, staza Losail bila je spremna za start 20. utrke u ovoj sezoni, druge pod svijetlima reflektora.

Hamilton je dobro startao i sačuvao prvu poziciju. Gasly se u prvoj fazi uspio obraniti od Alonsa, ali nakon nekoliko zavoja ipak je izgubio drugu poziciju. Verstappen je odlično startao i već u prva tri zavoja došao na četvrto mjesto, ispred Norrisa. Bottas je imao jako loš start i potonuo je na 11. mjesto, no da ipak ne bude najgori u tom pogledu, pobrinuo se Sebastian Vettel. Nijemac je s desetog mjesta pao sve do 17.

Perez je uspio proći ispred Bottasa, a za deveto mjesto vodio je žestoku bitku s Lanceom Strollom. Tu je bitku i dobio, a onda je ispred njega bio Yuki Tsunoda.

Hamilton je u pet krugova uspio napraviti prednost od četiri sekunde, ali tada je njegov prvi pratitelj postao Verstappen. Dakle, samo je pet krugova trebalo za povratak na poredak kakav je bio nakon kvalifikacija. Nizozemac je u četvrtom krugu na startno-ciljnom pravcu prošao Gaslyja, a samo krug kasnije i Alonsa. Mali razlog za zabrinutost bile su mu iskre koje je vidio pri prelasku preko pasica, a momčad je preko radija potvrdila da postoji malo oštećenje i da treba pripaziti.

Bottas je zaglavio na 11. mjestu i nije se uspijevao probiti ispred Strolla, a nešto bolje je svirala druga violina Red Bulla. Perez je prošao Tsunodu, a onda u sedmom krugu započeo bitku sa Sainzom. Ferrarijev vozač odbio je prvi napad, no krug kasnije nije više mogao zadržati Meksikanca. Sergio je tada vrlo blizu ispred sebe imao četvorku Alonso, Gasly, Norris, Ocon. Francuza se također brzo riješio, a onda nešto više vremena morao provesti gledajući u Norrisov mjenjač.

Konačno se u desetom krugu pokrenuo i Bottas. Upustio se u borbu sa Strollom i Tsunodom te zaradio dvije pozicije. Bio je deveti, a Tsunoda je ubrzo otvorio sezonu ulazaka u boks na prvu promjenu guma. Borbe su se nastavile – Norris je u strahu od Pereza napao Gaslyja i preuzeo četvrtu poziciju, dok je Bottas počeo žestoko pritiskati Sainza. Španjolac se dobro borio nekoliko krugova, ali onda ipak morao priznati poraz. Gasly je na softu postao laka meta pa je pored njega projurio i Perez, a onda je odlučio skrenuti u boks po nove gume.

Vodeći dvojac nabio je zastrašujući tempo. U 15. krugu Hamilton je imao gotovo sedam sekundi prednosti pred Verstappenom, a trećeplasirani Alonso kasnio je već više od 28 sekundi. Od “ostatka svijeta” najbolji tempo definitivno je imao Perez, koji je u 16. krugu uspio prestići Norrisa u borbi za četvrto mjesto. Krug kasnije, Bottas je došao na šestu poziciju prešavši Ocona. Staza Losail nudila je prilike za pretjecanje na startno-ciljnoj ravnini, u većoj mjeri nego što se to očekivalo.

Verstappen je imao veliki zaostatak pa su u Red Bullu odlučili povući prvi strateški potez. Nizozemac je u 18. krugu odradio prvu promjenu guma, s mediuma na hard, a na stazu se vratio ispred Alonsa, tako da nije izgubio niti poziciju. Mercedes je odlučio odgovoriti i Hamilton je ušao u boks već u idućem krugu. Oba zaustavljanja odrađena su gotovo savršeno (2,2 sekunde Red Bull, 2,3 sekunde Mercedes) pa se Hamilton vratio na stazu s velikom prednošću od devet sekundi. Britanac ipak nije bio sasvim zadovoljan, smatrao je da se momčad požurila s pozivom u boks jer su gume još uvijek bile dobre.

Red Bull je ubrzo pozvao i Pereza, što se i nije činilo promišljenim jer je izašao na stazu točno iza Vettela, iza kojeg je proveo nekoliko krugova. Dobra je bila borba u 22. krugu, u kojoj se Nijemac obranio, no ništa nije mogao krug kasnije. S druge strane, Mercedes je Bottasa ostavio na stazi. Iz jedne poruke preko radija dalo se naslutiti da bi Finac mogao samo jednom u boks, a ubrzo je došao do trećeg mjesta jer su ostali vozači oko njega odlazili na promjenu guma. Alonso u 24., Norris u 26. krugu. Malo kasnije i oba Ferrarija.

Na polovici utrke (28/57 krugova), kad su svi bili u boksu barem jednom osim Bottasa, poredak je bio: Hamilton, Verstappen, Bottas, Alonso, Perez, Gasly, Norris, Ocon.

“Velika četvorka” Mercedesa i Red Bulla formirana je na vrhu u 30. krugu kad je Perez prošao Alonsa. U tim trenucima Hamilton je imao sedam sekundi ispred Verstappena, Bottas je kasnio oko pola minute, a Perez 50 sekundi za vodećim. Međutim, Mercedes je s Bottasom previše čekao. Odgađali su ulazak u boks i Fincu je u 34. krugu pukla guma. Izgubio je jako puno vremena, za kratko čak bio na šljunčanoj površini pored staze. Dočepao se boksa, novog seta guma i prednjeg krila, pa se vratio na 14. mjestu iza Ricciarda.

Vozači koji su ranije bili u boksu, iza 35. kruga počeli su odrađivati i druge promjene guma, počevši s društvom iz AlphaTaurija. Općenito je utrka ušla u jednu mirniju fazu, društvo se dosta razvuklo i u tom periodu nije bilo nekih izravnih duela na stazi. U 40. krugu Verstappenov zaostatak za Hamiltonom iznosio je osam i pol sekundi.

Red Bull je u 42. krugu utrke odradio drugu promjenu guma na Verstappenovom bolidu. Za završnih 15 krugova Nizozemac je dobio srednje tvrdu komponentu, a ubrzo je isti posao odrađen i s Perezom. Mercedes opet nije želio previše kalkulirati. Kopirali su strategiju rivala i Hamilton se vratio na stazu na mediumu s prednošću od devet sekundi ispred Verstappena. Perez se vratio na sedmom mjestu, iza Alonsa, Norrisa, Ocona i Strolla, a ispred dva Ferrarija.

Dobre borbe priuštili su nam u 45. i 46. krugu vozači iz donjeg dijela poretka. Kimi Raikkonen bio je u okršaju s Nicholasom Latifijem za 16. mjesto, a ispred njih borili su se Tsunoda i Russell. Perez je u 47. krugu prošao Strolla, a idući zadatak bio mu je Ocon, koji je dobio poruku da mora zadržati Meksikanca što je duže moguće. Jasno, Alpine je težio osvajanju postolja s Alonsom, a Španjolac je poručio neka se Ocon bori poput lava. Borio se je, ali ipak nije dugo zadržao Pereza. Deset krugova do kraja Alonso je imao osam sekundi ispred Norrisa i 15 sekundi ispred Pereza.

Suprotno očekivanjima, Norris se u 51. krugu pojavio u boksu. Očito su u McLarenu procijenili da gume neće izdržati do kraja. Mercedes je pozvao Bottasa u boks i Mercedes #77 parkiran je u garažu, a u problemima se našao i Finčev nasljednik Russell. Probušena guma prisilila ga je na novi ulazak u boks, a nije ni tu bio kraj. Uskoro je svoje dala i Latifijeva prednja lijeva. Puno problema s izdržljivošću guma na ovoj utrci. Kanađanin je odustao.

Pet je krugova ostalo do kraja. Hamilton je bio gotovo deset sekundi ispred Verstappena, Alonso otprilike isto toliko ispred Pereza. Uslijedio je period virtualnog sigurnosnog automobila kako bi se Latifijev bolid maknuo sa staze. Verstappen je otišao po mekše gume kako bi probao u zadnjem krugu osigurati bod za najbrži krug.

Virtualni SC je završio krug prije kraja. Hamilton je uspio rutinski doći do svoje nove pobjede, ovo je 35. različita staza na kojoj je uspio pobijediti u Formuli 1. Verstappen je uspio uzeti taj dodatni bod za najbrži krug, tako da je razlika između njih sada osam bodova.

Fernando Alonso uspio je obraniti treću poziciju do kraja i upisati prvi plasman na postolje od svog povratka u Formulu 1. Izvrstan je to rezultat za Alpine, ali i jako važan u borbi za peto mjesto konstruktorskog poretka.

Sergio Perez na kraju je stigao do pristojnog četvrtog mjesta nakon onih loših kvalifikacija. Važni bodovi za Red Bull, posebno kad se uzme u obzir da Bottas nije završio VN Katara. Mercedes je i dalje vodeći u poretku konstruktora, ali sad za samo pet bodova.

Peto mjesto u utrci osvojio je Ocon i upotpunio izvrstan dan Alpinea. Jednu od svojih boljih utrka sezone odvozio je Stroll i završio šesti, ispred dvojice Ferrarijevih vozača. Iako nisu bili posebno brzi, u Ferrariju mogu biti zadovoljni jer je McLaren opet iza njih. Norris je završio deveti, a zadnji pod pripao je Vettelu.

Slijedi stanka od dva tjedna, a onda premijerna Velika nagrada Saudijske Arabije od 3. do 5. prosinca.

Total
6
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
131 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
Goranns
22.11.2021. 15:38

Na podijumu verovatno tri najbolja vozača danas! Ok jedan, pa i dva su pri kraju karijera ali vrhunska tri vozača!

avatar
r.u.m.
22.11.2021. 09:27

ŠEF Honde Tanabe je JUČER čestitao Alonsu na podiju, dok samo glupi fanovi mogu srat o GP2 engine i tim sranjima jednostavno Honda u Mclarenu nije bila na razini i to je istina a samo bud. mogu Alonsa okrivljivat za neuspjeh s mCLhONDOM.

avatar
LUTHER
22.11.2021. 10:31
Reply to  r.u.m.

nije to baš tako.. kod mclaren-honde je problem bio dublji.-.za početak, honda je kasnila godinu dana s ulaskom u f1 pa su imali manje iskustva s novim pravilima, onda su krenuli s size zero filozofijom..što se pokazalo lošim odabirom, dalje..odnos mclarena i honde je bio zategnut iz razloga što je mclaren imao lošu šasiju, plus mclaren se nije htio prilagođavati hondinom motoru nego su tražili od honde da se prilagodi maclernovoj šasiji.. kad je honda došla u toro rosso, a poslije u red bull. odnos je bio drugačiji..jedni drugima su se prilagođavali…točnije, red bull je bio puno fleksibilniji u izradi… Read more »

avatar
Yukihonda
22.11.2021. 10:54
Reply to  r.u.m.

… to je skromna Japanska kultura… nisam snpatizer Alonsa…. ali cijenim njegovu britkost i iskrenost…

avatar
Yukihonda
22.11.2021. 06:52

osjećam se bolje nego ikada… lijepo je priznati napokon……
Alpina odlična…Redbull ništa više od ovoga nisam oćekivao.. Mercedes rutinski… idemo dalje…

avatar
VILENJAK
21.11.2021. 22:08

Čestitke svima na postignutim rezultatima, Luis odvezao bez napora cijelu trku do pobjede, kontrolirano od početka, Max fantastičan start, vožnja na vrhunskom nivou, falilo je ono malo do borbe s Hamiltonom (možda da nije bilo kazne…), Alonso odvezao odlično, taktički do trećeg mjesta koje je na današnjoj utrci 100 % zadlužio ( u krajnjem slučaju i vozač dana je). Peres borben i zasluženo do dobrih bodova.

avatar
dudolinjo
21.11.2021. 21:59

Bez obzira ko ima brži bolid ali Hamilton zaslužuje da ima 8 naslova prvaka jer i da imaš najbrži bolid moraš znati upravljati sa najbržim bolidom, a sad svi vi koji ne želite da osvoji 8 naslov i navijate za MAXA a niste Luisovi navijači glupost je da se i pomisli kako netko vozi najbrži bolid i zato je prvak

avatar
mika.KA
21.11.2021. 22:30
Reply to  dudolinjo

Istina,mnogi to ne shvacaju.
Preko 100 pobjeda,polea,itd..a ipak se takmicih sa najboljima na svijetu.treba imat koncetracije,volje,itd a mala greska i ode u K.

avatar
Pratiteljcro
22.11.2021. 17:39
Reply to  mika.KA

Ako u vecem postotku sezone imas bolji paket onda se i pogreske manje placaju. Za razliku od vozaca koji je u sporijem bolidu.

avatar
papaya
21.11.2021. 21:55

Pa sto sam ja uopće toliko loše napisa da mi se briše,ili si ti nesto brutalno odg pa obrisalo i moje i tvoje

Hahahahhaaaaaa

Nemam pojma

avatar
west 044
21.11.2021. 21:26

Hoooooooooooooooondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

avatar
dansla
21.11.2021. 21:02

Bravo Lewis, idemo po još 2 pobjede da sredimo ove muljatore!

avatar
papaya
21.11.2021. 20:38

Nisam gleda utrku…procita sam većinu komentara…
Pose…. mu se u ovu kacigu podrške

Živila F1:
FERRARI
McLaren-Mercedes
Mercedes
Williams
Renault

avatar
mody
21.11.2021. 20:34

sta kaze toto vuk pa jedva se cekalo da kazne maxa i pomognu muljatorima nisu ga uspjeli kazuniti ubrazilu pa ce ovdje

avatar
4matic
21.11.2021. 20:40
Reply to  mody

evovečsuproiuprmilikaznwzamxaza sljedeču utreku

avatar
Lewis8
21.11.2021. 20:31

https://www.instagram.com/p/CWjI40iM4YH/?utm_medium=share_sheet

Evo što kažu Toto i Lewis nakon utrke.

avatar
madgalico
21.11.2021. 20:15

Tko zna jel Max i dalje razmislja kako ce uzet broj 1 iduce sezone ako bude prvak ili kako ima jos 2 utrke da izbije Hamiltona na poluregularan nacin..hehe

avatar
Lewis8
21.11.2021. 20:32
Reply to  madgalico

Hahahah, uzet ću si broj 1.

avatar
mika.KA
21.11.2021. 19:39

Cestitke hamsi,maxu i naravno alonsu!
Toto igra strasnu igru/taktiku za kraj sezone. Mislim da je tu r.bull izgorio ALI lavovski se bore. Tako treba!
Ferrari!? Wtf sa strategijom?!?!
Pa kad ce taj njihov šlamperaj otici?
Ajde vise! Bolje bi bilo da se merc trka sa ferrariem nego sa ovim energetskim picem

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 19:54
Reply to  mika.KA

to energetsko pice ima jednog od najboljih inzinjera ikada, daj malo postovanja

avatar
mika.KA
21.11.2021. 20:40
Reply to  Pratiteljcro

Da i ?
Umjetna momcad. Ono r.bull..daj molim te

avatar
BAJAC
21.11.2021. 19:35

Ferrarijev zaostatak za Hamiltonom 1:22 smiješno…

avatar
Gigiracing
21.11.2021. 19:05

Na sto je spala F1, da Ves na kraju nije isao u box i da je utrka bila jos par krugova Ham i Ves bi i sebe valjda prosli za cijeli krug 😝

avatar
Huka
21.11.2021. 19:02

Dobra utrka, jos da je skontat sta Merc cekao sa ulaskom Botasa u box al eto oni znaju nabolje 🙂 Red Bull puno bolji strateski. I pravo ce cudo biti ako ne osvoje prvenstvo od konstruktora.

Ps:

Skontao sam da su najjaci ovi Ferrarijevi fanovi toliko velicaju Red Bull i pljuju po Mercedesu da to toliko ne rade ni fanovi Red Bulla 🙂
Jedva cekam povratak Ferarrija u vrh samo da malo popuste. . . .

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 19:18
Reply to  Huka

tebi sam odgovorio u onoj temi od jucer, znas gdje je … javi se

avatar
Huka
21.11.2021. 19:32
Reply to  Pratiteljcro

Stara je ono tema al da ti odg ovdje Ja nikad nisam rekao da Merc ima slabiji motor, mercedes dominira u hibridnoj eri ali ove godine Honda je maksimalno se priblizila sa snagom (najbolji dokaz Verstapen prvi na tabeli) al onaj momenat merc brzi u brazilu 30 km/h jeste u zavjetrini i drs slazem se. Pa evo danas Perez obilazi sa drs om 329 km/h a prije na par trenutaka Ham nailazi tim istim pravcem ide 307 km/h naravno bez drs a. A ti ili se pravis “englez” pa neces da skontas sta sam napisao ili si stvarno “englez” u… Read more »

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 19:53
Reply to  Huka

Bolje da si odgovorio u onoj temi ali ok. To tocno i ja govorim, ocito nisi procitao sto sam napisao tamo jer da jesi vidio bi da to nevrijedi u danasnjoj utrci (veca merc brzina na pravcu) Sada kazes ovo: “Ja nikad nisam rekao da Merc ima slabiji motor” A jucer si napisao ovo: “glupo poredjenje, Ham mu bio u zavjetrini, imao drs i nov motor (koji je vjerovatno mapiran na 4 trke sa malo jacom mapom) . . . . . pa je ovakva razlika u brzini. Bez Drs a i zavjetrine u par (cc 5km/h) je razlike a… Read more »

avatar
Huka
21.11.2021. 20:22
Reply to  Pratiteljcro

“Jadni” Red Bull, Pa da je to tako kako si sve napisao otkud Ver prvi i Merc i Ham “m*da” otegnuse da sustignu Verstapena u sampionatu (ako Ham osvoji ovo prvenstvo bice prava senzacija posto ove sezone Red Bull puno bolji), ili ces pocet pricat kako Verstapen izvlaci 130% iz Red Bulla i Hamilton je *urac od vozaca i sl.

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 20:40
Reply to  Huka

Pa nisam reko da je ham qrac od vozaca, ham je jedan od najboljih stare garde (to sto ja stavljam alonsa ispred je recimo moje misljenje ali da nekompliciram) Dakle ponajbolji stari vozac protiv novog nabrijanog mladog i nepopterecenog novog vozaca sto je Max. “ako Ham osvoji ovo prvenstvo bice prava senzacija posto ove sezone Red Bull puno bolji” Ako ti mislis da je RB puno bolji onda imas problema sa vidom. Zadnjih 5 utrka merc je u prednosti i ja neznam kako da ti to objasnim drugacije? To sto je lewis u prednosti je samo na racun bolida. Samo… Read more »

avatar
Desmosedici
21.11.2021. 20:40
Reply to  Huka

Mercedes je u Quataru podesio bolid na maksimalni downforce jer ima nakjači PU koji kompenzira te otpore..zato je malo sporiji na pravcu od Red Bulla ali brži na cijelom krugu.

avatar
west 044
21.11.2021. 21:35
Reply to  Desmosedici

1;21,911 nazovi !!!

avatar
Lewis8
22.11.2021. 09:52
Reply to  west 044

Kad je drugi vozač RBa daleko iza, a Max ispred oba Mercedesa to je dokaz da je Max čudo. Kad je Hamilton ispred dva Bulla, a drugi vozač Mercedesa daleko iza onda je to? Tada – dokaz da je Merc najbrži bolid.

Haha

avatar
west 044
22.11.2021. 11:00
Reply to  Lewis8

Nikakva rasprava s njima na ozbiljnoj bazi jer činjenice i realnost kod polupismenih ne vrijede. Prolazi samo trolanje i podjebavanje a to će i dobit jer to najbolje razumiju!!!

avatar
Lewis8
21.11.2021. 18:57

“Mercedes Team Principal Toto Wolff has revealed that Lewis Hamilton’s car will be fitted with their “spicy engine”, which was used at the Brazilian Grand Prix, next time out in Saudi Arabia”

Haha, još i podjebava.

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 19:17
Reply to  Lewis8

A kada ja kazem i DOKAZEM telemetrijom kako ej merc u brazilu bio brzi 30km/h onda ti i tvoji robovi lazete drugacije?! Stvarno?

avatar
Lewis8
21.11.2021. 19:41
Reply to  Pratiteljcro

Sve smo ti pojasnili i dalje se ne daš.

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 20:16
Reply to  Lewis8

a?

avatar
Lewis8
22.11.2021. 09:42
Reply to  Pratiteljcro

Nije imao 30kmh brži bolid, bla bla, Perez je skinuo Hama prije zavoja 4. Kako ako je bolid 30kmh brži? Tako što je Ham imao loš izlaz iz Senna S zavoja. Max je popušio 2x navlakušu u 48. i 59. krugu išao braniti ulaz u prvi zavoj. Zato je u oba slučaja imao manju izlaznu brzinu iz Senna S zavoja. Tu se stvorila razlika u brzini. Isto kao i u gornjem primjeru kod Pereza. Ali ti i dalje možeš trolati. Ako imaš F1Tv pogledaj dvije navlakuše koje mu je prodao Lewis. Možda ćeš više cijeniti Lewisovu vožnju. Ili se bojiš… Read more »

avatar
Pratiteljcro
22.11.2021. 16:17
Reply to  Lewis8

Ti spominjes stalno brzinu kod spornih duela i tako radis gresku jer nije “zahvalno” tako prosuditi brzinu, cak bi rekao i nemoguce! Kada pricam o 30km/h brzem mercu govorim o situaciji na ciljnoj ravnini koja se ponavljala iz kruga u krug. 46.krug. Pred zadnji zavoj ham kasni 1.068 a na kocenju se stvori na 0.419s dakle ham ponisti prednost od 0.65s! 47.krug 0.902s, na kocenju 0.285s = 0.617s 50.krug 1.001s, na kocenju 0.439s = 0.562 52.krug ista stvar sa tocno 1 sekunde do mjenjaca samo sto nije prikazano vrijeme na grafici 53.krug 0.919s, 0.433s = 0.486s 54.krug ham sa 1.100s… Read more »

avatar
Pratiteljcro
22.11.2021. 16:25
Reply to  Pratiteljcro

/watch?v=EH_Cepxile8&ab_channel=GPnaGRADE

avatar
Lewis8
22.11.2021. 22:57
Reply to  Pratiteljcro

Frende, dobro jutro. Kad se stižu pred zavoj zaostatak se smanjuje. Kad izlaze iz zavoja zaostatak se povećava. Uvijek i između bilo koja dva bolida.

Pogledaj imaš dostupno na youtube. Oko 5kmh je bio bez DRSa Ham na ciljnoj brži od Maxa bez DRSa. U qualy 7.5kmh.

Zakopao si se u te računice.

avatar
Pratiteljcro
22.11.2021. 23:19
Reply to  Lewis8

Pogledaj imaš dostupno na youtube. Oko 5kmh je bio bez DRSa Ham na ciljnoj brži od Maxa bez DRSa.”

Opet lazi i manipulacije.
Pregledao sam sve tocno i dostavio brojke, i lijepo pise
51.krug max 305 lewis 315 (krug bez DRSa)
Dakle 10km/h razlike bez DRSa i 29 km/h sa DRSom.
I bolje ti pogledaj utrku ponovo i provjeri posto vjerovatno mislis da ja izmisljam ove podatke, ne sine ja sam ih samo iscitao i zaljepio ovdje.
Moj post sa brojkama nije moje misljenje , nego su to brojke koje nelazu, cinjenicno stanje, istina ili kako hoces.

avatar
mody
21.11.2021. 20:34
Reply to  Lewis8

lewis 6 zacepi molim te lijepo

avatar
Lewis8
22.11.2021. 09:42
Reply to  mody

Hahaaha, uživaš u prvenstvu? Meni je odlična sezona.

avatar
mody
22.11.2021. 11:51
Reply to  Lewis8

i meni napeta za razliku od 2014 do 2020

avatar
Lewis8
22.11.2021. 12:34
Reply to  mody

Super. Čemu onda negativa u tvojim postovima. Ne moraš biti grintavi hejter.

avatar
madgalico
21.11.2021. 20:17
Reply to  Lewis8

Nadam se da za Abu dhabi imaju sexy engine spremljen za veliku zavrsnicu.. hehe

avatar
F1 Driver
21.11.2021. 18:21

Veliko Bravo za Alonsa. Definitivno prica dana i sa razlogom vozac dana. Nisam ocekivao da ce na kraju da zavrsi i ispred jednog Red Bulla,i to na postolju, stvarno nerealno.On je stvarno na vrhunskom nivou.

avatar
F1 fan
21.11.2021. 18:56
Reply to  F1 Driver

Ruku na srce imao je i sreće

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 19:23
Reply to  F1 fan

“srece” da zavrsi na podiju mozda, da imao je ali tempo da zavrsi u top 5 je imao ladno.

avatar
F1 fan
22.11.2021. 01:55
Reply to  Pratiteljcro

Za top 5 je imao svakako, još kad je drzao 3. Mjesto prije nego ga je botas skinuo sam si u sebi mislio da je šteta kako će završiti negdje 5., Al eto uz malo sreće i tuđe nesreće postolje prvo nakon 2014. U mađarskoj i baš mi je drago

avatar
Pratiteljcro
22.11.2021. 16:21
Reply to  F1 fan

sam si u sebi mislio da je šteta kako će završiti negdje 5″
Isto sam i ja pomislio no na kraju napokon malo poklona i evo ga na podiju. Cijeli vikend je bio motiviran i zasluzio je dobar rezultat.

avatar
rolu
21.11.2021. 18:17

Svaka čast hamu i ostatku na tronu…Alonsu kapa do poda….ali ljudi moji Ham i Max imaju svoje privatno prvenstvo jer nakon pola utrke šiju sve skoro za krug čak i svoje kolege….. Mogu i otići na brzinsku kavu i promijeniti gume 5 puta…..ovo je jednostavno zlo…

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 18:21
Reply to  rolu

To se dogada od pocetka sezone ali da u pravu si.

avatar
amadeus2022
21.11.2021. 18:04

Bravo Alonso, definitivno njegova utrka, i još veli da je htio u prvim zavojima napasti Lewisa, koji lik. i najviše preticanja ove sezone, i kad bi Alpine bio konkurentan iduće godine mislim da nitko ne bi toliko grizao za naslov. Borba u vrhu očekivana, to se i očekivalo jedino mi nije jasno zašto nije Max u 50om krugu otišao po soft gume ionako mu je Alonso bio 40 sec iza. Nekako mi je Red bull djelovao preopušteno, utrka bez bilo kakvog pokušaja da se nešto promijeni i napravi. Jako predvidljivo!

avatar
B4c4
22.11.2021. 07:10
Reply to  amadeus2022

Pa da pogledaš snimku vidio bi da je Max otišao u box pod VSC po soft gume i u zadnjem krugu skinuo skoro 2 sec.

avatar
Desmosedici
21.11.2021. 17:58

Ne sumnjam da bi na kraju rezultat bio isti i bez kazne za Maxa..Mercedes je jednostavno opet najbrži bolid..stoga kaznu smatram još više sramotnom jer se željelo osigurati da Lewis slučajno ne doživi kakvu kritičnu situaciju na startu a koja bi mu mogla pokvariti rezultat utrke..znači, prvenstvo se opet režira pod krinkom poštivanja nekakvih propisa tj. selektivnog i nekozinstentnog kažnjavanja..ono, kako koga.

avatar
Desmosedici
21.11.2021. 18:01
Reply to  Desmosedici

..a ovo Lewisovo “postignuće” je za mene manje vrijedno od recimo Strollova plasmana..ili bilo koga vozača u bodovima.

avatar
klepesina
21.11.2021. 19:37
Reply to  Desmosedici

jel pravilo da ignorises zutu zastavu il da je postujes kad odgovoris na to pitanje postidices se svog komentara

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 20:03
Reply to  klepesina

Proso je crtic Lhx6 davno je bilo pola sedam. Gugu gaga spava beba buji paji. spaaava

avatar
klepesina
21.11.2021. 20:34
Reply to  Pratiteljcro

bog stobom

avatar
west 044
21.11.2021. 21:37
Reply to  Desmosedici

1;23,126 nazovi i pitaj šta ne valja!!!

avatar
robif
22.11.2021. 23:51
Reply to  west 044

Hahaha…broj koji ste birali…..👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

avatar
BMWjac
21.11.2021. 17:32

Ovu sezonu, da je Nando kojim slučajem na mjestu Pereza ili Botasa, svejedno na čijem od njih dvoje, osvojio bi naslov.

avatar
amadeus2022
21.11.2021. 18:06
Reply to  BMWjac

I ja mislim da ova dvojica ne bi znali što ih je snašlo!

avatar
Nosko
22.11.2021. 12:33
Reply to  BMWjac

Onda bi ove sezone morao uvijek rasturati Ricciarda, a ne djeluje mi baš tako, pogotovo u ovom zadnjem dijelu sezone? Daleko od toga je Lando velik talent, i slažem se da je kapacitet za prvaka, ako će imati sreće da ima konkurentni bolid.

avatar
BMWjac
22.11.2021. 13:59
Reply to  Nosko

Nando je skraćeni oblik imena Fernando, kao što je primjerice u Italiji Beppe od Giuseppe, tako je i kod nas u Dalmaciji, pod utjecajem talijanskoga, Bepo od Josip. Imaš takvih primjera u gotovo svim jezicima na svijetu, vjerojatno i sam znaš za neke od njih. Dakle, u komentaru sam mislio na Fernanda Alonsa, a ne na Landa Norrisa.

avatar
Nosko
22.11.2021. 16:00
Reply to  BMWjac

Haha, ma i ja sam brzopleto pročitao i protumačio…sorry.
Što te tiče Alonsa, još mu ne mogu oprostiti Petrova.

avatar
Mike-ferrari
21.11.2021. 17:29

Utrka super meni bar
Te ponovo fascinacija iz kvalifikacija
😁😁

avatar
Fittipaldi1946
21.11.2021. 17:29

Zaslužena pobjeda Hamiltona kao i drugo mjesto Maxa i treće Alonsa.Botas opet katastrofa od vožnje.RB je došao do vrhunca i dalje nema dok Mercedes pokazuje da cijele sezone nešto poboljšava.Već par utrka RB na kvalifikacijama s trakicom lijepi zadnje krilo.Zar pored takvih inženjera kao što je Newey ne mogu to rješiti.

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 17:37
Reply to  Fittipaldi1946

Sta se ti cudis ko pura dreku? Kada ti je motor u deficitu sve sto ti ostaje je lijepiti zadnje krilo i pokusavati pronaci neke nanosekunde jer ti je PU prenemocan.
Merc ima masivnu prednost a moze newy biti 3x newy kada je PU proslu trku bio 30km/h brzi od konkurenata. Pa onda dolaskom na ovu stazu tu PU prednost su pretvorili u Downforce i “gle cuda” hamilton pobjeduje! Haha. Otvori oci ili nauci nesto. Jedino honda moze spasiti vesa sa nekom nadogradnjom jer to je ocito to sto fali RBu, snaga PUa.

avatar
Mike-ferrari
21.11.2021. 18:30
Reply to  Pratiteljcro

Pa sto se trudis Od pocetka ove farse je tako Tokeni i razna druga ogranicenja su napravila ovu glupost od F1 Na koliko staza je bull imao prednost cca 2 onako osjetnu A to samo zato jer su kao i proslih god pokusali iz merca vozikati na 70% kako bi sacuvali performanse Onda su skuzili da nisu 30% brzi pa su uveli jos 2 /3 pogonske odvrnuli na kvali mod i eto ti Hondi svaka cast bullu takodje ali sva njihova prednost je u strategiji i manjku pogreski Ja citam vec mjesec dva hvalospjeve i prakticno porazu merca Cak su… Read more »

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 18:42
Reply to  Mike-ferrari

“trudim” se jer istina je samo JEDNA nema ih vise, ili je x bolid brzi od y bolida ili nije. NEMA izmedu. 🙂

Cak su i zagrizeni hamiltonci poceli pricati o nedostiznom bullu kako bi naravno umaanjili poraz za njima najveceg”

Ima i takvih, najvise ih je na internetu no i uzivo postoje likovi koji gledaju a nevide, cuju a nevide, koju posluku porati? 🙂

“Uostalom meni je lako biti objektivan
Moji su 3″
Bas zato ti je i lako biti objektivan i realan za razliku od… ostalih spodoba. Ziv bio. Poz

avatar
Desmosedici
21.11.2021. 18:56
Reply to  Pratiteljcro

Da..lako je stvoriti najveći downforce kada imaš najjaču PU..tada snaga PU kompenzira one gubitke otpora koje stvara veliki downforce pa si opet nabrži i najstabilniji.

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 19:15
Reply to  Desmosedici

Tako je, pricao si to i prije no ocito nije imalo “vajde”. Nekolicina slijepaca i dalje biraju biti slijepci.

avatar
Lewis8
22.11.2021. 10:07
Reply to  Pratiteljcro

Znalac, a one utrke kad je RB dobio koji je bio najbrži bolid? Pitam za frenda.

avatar
Mike-ferrari
22.11.2021. 14:33
Reply to  Lewis8

Mercedes U meksiku je jedino bitno zaostajao(samo u utrci ali i to je bila kontrola stete do uvodjenja jos jedne PU) Iskreno u vecini utrka se ham ljepio bullu i imao vecinu utrke bji race pace Ne sjecam se svake staze ono bas ali svi odgovori ti se kriju u nasim postovima i nzn koji argument mozes imati da ih pobijes Iskreno toliko su brzi da su si mogli priustiti mijenjanje motora na svakoj 2 utrci A razlika je jedina sta ih bull drzi na kratkoj uzici i sve sto se moze nadati je da su sprzili i te motore… Read more »

avatar
Lewis8
22.11.2021. 10:06
Reply to  Pratiteljcro

Poslao sam ti memo od vođe trolova. On je sam priznao da nije više 30kmh. Ostao si sam u toj tvrdnji.

avatar
Pratiteljcro
22.11.2021. 16:32
Reply to  Lewis8

Ti spominjes stalno brzinu kod spornih duela i tako radis gresku jer nije “zahvalno” tako prosuditi brzinu, cak bi rekao i nemoguce! Kada pricam o 30km/h brzem mercu govorim o situaciji na ciljnoj ravnini koja se ponavljala iz kruga u krug. 46.krug. Pred zadnji zavoj ham kasni 1.068 a na kocenju se stvori na 0.419s dakle ham ponisti prednost od 0.65s! 47.krug 0.902s, na kocenju 0.285s = 0.617s 50.krug 1.001s, na kocenju 0.439s = 0.562 52.krug ista stvar sa tocno 1 sekunde do mjenjaca samo sto nije prikazano vrijeme na grafici 53.krug 0.919s, 0.433s = 0.486s 54.krug ham sa 1.100s… Read more »

avatar
uriah
21.11.2021. 17:23

Rijetko se javljam,nisam ničiji fan,no moram reći da su u Mercedesu našli pola sekunde prednosti.Svi vozači u prvih deset su vrhunski,samo im treba bolid poput Rad bula i Mecedesa.Ono što je evidentno i neprijeporno,jest da u Red bulu imamo dvojicu vrlo agresivnih osoba.To su Maxov ćaća Jors i Horner.Taj njegova otac je toliko agresivna osoba,to se vidi iz govora tijela,kada ga uhvati kamera.Oni ga tjeraju preko granica.Lewis je smireniji i pametniji,to je valjda svima jasno,Bolidi su tu li-la.što će biti na kraju balade,to ćemo vidjeti.Odlična sezona formule,vrlo neizvjesna.

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 17:30
Reply to  uriah

Apsolutno se slazem sa svime sto si rekao osim sa dijelom gdje su bolidi “li-la”
Pitam te kako je to bolid koji je pola sekunde brzi od konkurenata “li-la” ??
Ocekujem da povratis u wc sutra ujutro jer si rekao masivnu glupost.
Ti si Ham fanboy koji mete pod tepih cinjenice o merc prednosti. To si ti.
Ako ces ovako subjektivno bolje se ni nejavljaj.

avatar
uriah
21.11.2021. 17:51
Reply to  Pratiteljcro

Uopće nisam fan Merca,ali niti Red bula.Zaboravio si prije par utrka kada je Red bul brijao Merca,pa se onda nešto promijenilo,pa je Max zagledao po bolidu Lewisa ,pa ga kaznili.Sve su to njihove sitne igre,Neprijeporno je da po smirenosti u trci ima puno boljih vozača od Maxa,samo nemaju bolid koji bi konkurirao.A tvoj prizemni i seljački napad na mene,stvarno nema smisla.Ja F1 gledam kao crtić,bez emocija….

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 17:57
Reply to  uriah

“Ja F1 gledam kao crtić,bez emocija….” Ne nego ti pricas gluposti, mozda sebe mozes uvjeriti u to ali moj bullshit detektor kaze beep. “To su Maxov ćaća Jors i Horner.Taj njegova otac je toliko agresivna osoba,to se vidi iz govora tijela,kada ga uhvati kamera.Oni ga tjeraju preko granica.LEWIS JE SMIRENIJI I PAMETNIJI TO JE VALJDA SVIMA JASNO” Ovaj tvoj tekst je dokaz da imas emocije i da navijas za “nekoga”. Taj netko je Lewis, nisi ni prvi ni zadnji na ovom portalu koji naginje na tu stranu, na stranu DOMINANTNIH. Nista cudno nista novo, samo daj molim te prestani se… Read more »

avatar
uriah
21.11.2021. 18:02
Reply to  Pratiteljcro

Prestat ću,ali zaista nisi u pravu,a da suprotno misliš,to je tvoj izbor..

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 18:08
Reply to  uriah

O kojem to dijelu mog komentara koji te citira nezelis pricati?
Bjezi ako hoces ali slijepi si hamiltonov fanboy odmah da ti posvjetlim.
ali zaista nisi u pravu”
Reci u cemu nisam u pravu pa cemo dalje. Samo pocni pricati vec jednom!!

avatar
uriah
21.11.2021. 18:23
Reply to  Pratiteljcro

Uopće nisam fan Hama,dapače ista osoba ,iritantna kao Schumaher,koji se teutonski i nadmeno cerekao sa Jean Toldom i žvalio iza svake utrke,on me je iritirao.Ja se sjećam pravih veličina i gentlemana kao što su Mansell ili Montoye.No ti si onda vjerovatno piškio u pelene,Imam previše godina i pratim formulu,da bi se ti sada parabočio sa mnom.Nemoj,nema smisla,razilazimo se u uvjerenju,svatko ovaj sport vidi drugačije,i to je normalno.Ali fan Hama definitvno nisam!

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 18:28
Reply to  uriah

Lewis je smireniji i pametniji,to je valjda svima jasno”
Tvoja izjava govori da postoji vozac koji NIJE zadovoljio tvoje kriterije! Koja je to osoba kazi?

avatar
uriah
21.11.2021. 18:37
Reply to  Pratiteljcro

Možda je to Lando Noris,Perez,Gasly.Mi to ne možemo znati,jer imaju slabije bolide.Ali su vrhunski vozači(po mojem mišljenju).Na kiši su Ham i Max dobri,ali Noris je bolji.Kao što je bio nekada Senna.Nije mu bilo premca.

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 19:14
Reply to  uriah

U tvom originalnom postu rekao si

Taj njegova otac je toliko agresivna osoba,to se vidi iz govora tijela,kada ga uhvati kamera.Oni ga tjeraju preko granica.Lewis je smireniji i pametniji,to je valjda svima jasno,Bolidi su tu li-la”

Dakle velicas Lewisa i ponizavas verstapena. Vrlo jednostavno za prokljuviti za koga navijas.
I druga stvar pricas kako su bolidi “li-la”
Ako je tebi u kvalama bolid pola sekudne brzi ili “li la” onda nemamo o cemu pricati. Poslje kvala u utrci taj isti bolid kontrolira razmak nad maxom kako mu se prohtije! Drazi ti je Lewis PRIZNAJ!

avatar
uriah
21.11.2021. 19:58
Reply to  Pratiteljcro

Nemam ti što priznati,najsimpatičniji mi je Richiardo,jer je normalan čovjek,ovi svi ostali su kao roboti.Ti mi uporno stavljaš Lewisa u usta-bez veze,moram reći.Kako je formula biznis prvenstveno,onda ću ti reći za kraj prepiske moje mišljenje( a nisam pristalica teorija zavjere).Max nema teorije da pobijedi u zadnjim utrkama.Tako je to određeno,da se mi budale uzbuđujemo i svađamo…Ovaj mora biti najviše puta prvak, a narednih godina je nebitno.

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 20:19
Reply to  uriah

Ti mi uporno stavljaš Lewisa u usta-bez veze,moram reći”

,jest da u Red bulu imamo dvojicu vrlo agresivnih osoba.To su Maxov ćaća Jors i Horner.Taj njegova otac je toliko agresivna osoba,to se vidi iz govora tijela,kada ga uhvati kamera.Oni ga tjeraju preko granica.Lewis je smireniji i pametniji”

Ma ko se to pravi glup bujibuji paji bebica mala.

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 20:24
Reply to  Pratiteljcro

Max nema teorije da pobijedi u zadnjim utrkama.Tako je to određeno,da se mi budale uzbuđujemo i svađamo…”

O ovome se mozemo sloziti i razgovarati…………………………………………………………………………………………….
Necu dalje……….

avatar
George
21.11.2021. 17:20

Totalno nebitni ham I ver, ovo je čista pobjeda Alonsa 😊😁.
Šalim se, naravno da su ham I ver odradili maestralnu utrku, ali mi je isto tako žao da RB odjednom me može ništa Merdži, šteta jer me veselila borba do kraja, ali mislim u ovom trenu da će garde dama olako do 8 titule.
ALONSOOOOO. ODOH SE NAPIT 😝🍻🍻🍻🍻

avatar
North33
21.11.2021. 17:15

Svaka čast za Alonsa, za Maxa koji je nadoknadio izgubljene pozicije. Nadam se da će uvesti pravilo da se motori mogu mijenjati samo u slučaju kvara ili izuzetne okolnosti.. Tada bi imali zanimljivo prvenstvo i veću konkurentnost. U toku utrke na sk4, komentatori raspravljaju koji će motor Ham koristiti u narednoj utrci, treći ili četvrti od 5 motora na raspolaganju, smiješno.

avatar
SIR LEWIS HAMILTON
21.11.2021. 17:08

GOOD JOB LEWIS.
Botasu botini zabraniti da vozi zadnje dvije trke.

avatar
brasko
21.11.2021. 17:02

Čestitke prvoj trojici, posebice Alonsu. Zahvaljujući kaznama za Bottasa, a prije svega Verstapena start je prošao bez veće prijetnje za Hamiltona na vodećoj poziciji. Izgleda da danas Red Bull nije bio u mogućnosti jače pritisnuti Mercedes točnije Hamiltona tako da je kako i stoji u naslovu to bilo ono rutinski za Hamiltona. Stroll odličan šesti kao i Vettel deseti obzirom na katastrofalan start. Sve u svemu utrka je izgledala više kao neka iz prijašnjih sezona s Hamiltonom na čelu nego iz ove sezone. Nažalost Norris dobar, ali na kraju bodovno McLaren prilično skroman. Kao da su u nekoj silaznoj putanji… Read more »

avatar
Lewis8
21.11.2021. 17:01

One down two to go.

avatar
mody
21.11.2021. 18:08
Reply to  Lewis8

Sanjaj

avatar
Lewis8
21.11.2021. 18:10
Reply to  mody

Sanjam.

avatar
147 kt
21.11.2021. 18:55
Reply to  Lewis8

A sta sanjas. Daj podijeli s nama da se i mi smijemo tvom snu.

avatar
mody
21.11.2021. 17:00

Suci sve cine da kazne maxa fia vara jer toto vuk zeli pod hitno naskiv uttka je bila dosadna jednoi je nesto zacinio.alonso nista nije jos gotovo vidjet cemo u arabiji utrka o naslovu ce se odlucivat i tako i tako u abudabiju staza je dobra 2023 ce se opet vratit u kalendar

avatar
klepesina
21.11.2021. 17:13
Reply to  mody

sta mlatis jel max ignorisao zute zastave jeste ignorisao je i sta su trebali suci odnjet mu prsut zbog toga daj druze budi realan nemoj da pises gluposti

avatar
Lewis8
21.11.2021. 18:11
Reply to  klepesina

Pršut Maxu i šamar Lewisu, haha.

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 18:53
Reply to  Lewis8

Ti si procitani pacijent a klepesina je tvoj alter ego. Pricas sam sa sobom!

avatar
klepesina
21.11.2021. 19:40
Reply to  Pratiteljcro

ne mi smo samo realni navijaci lewisa

avatar
Lewis8
21.11.2021. 19:43
Reply to  Pratiteljcro

Uživamo u dvije pobjede. Što se pjeniš.

avatar
mody
21.11.2021. 20:35
Reply to  Lewis8

uzivaj malo vam fia pomaze nece vam ni to pomoci

avatar
marko1000
21.11.2021. 16:58

Darovana pobjeda Lewisu,Oba red bulla su jako dobro napredovala pogotovo u konstruktorima,Perez pokazao da je znatno bolji tokom utrke nego na kvalifikacijama iako mi nije jasna Red Bullova strategija za njega jer je ispustio 3.mjesto,Alonsu kapa do poda,dugo je čekao na podij i došao je do njega vjerovatno kada je i njemu i Alpini to bilo najpotrebnije,Ferrari je može se reći danas potvrdio 3.mjesto u konstruktorima,jedna utrka manje,tjedan pauze pa Jeddah.

avatar
Fittipaldi1946
21.11.2021. 17:20
Reply to  marko1000

Prvo jeli znaš što znači žuta zastava?Ako znaš onda sve ovo šta si napisao nema veze.Max si je sam zakomplicirao utrku.Što se tiče sudaca gdje si bio prošlu utrku da malo prokomentiraš neke odluke?

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 16:56

U vrhu ocekivano. U kvalama je lewis u zadnjem krugu satiro vesa sa pola sekunde tako da nista cudno sto ga je kontrolirao u utrci. Ali Alonso, bravo matori nakon prvih 5 utrka ove sezone na momente je djelovao smijesno, i sam je poslje izjavljivao da se osjeca vise kao racing driver. Sto ce reci da u samom pocetku mu nije bilo jednostavno, no kako je sezona odmicala nando je bio sve bolji i danas kada je bolid cisto solidan bio ugrabio je podij napokon malo nagrade nakon teske sezone i ponovnog privikavanja na sve vezano uz f1 i vracanja… Read more »

avatar
r.u.m.
21.11.2021. 16:51

7 jeb. godina čekam ovo.E sad se idem napit.
ALONSO HVALA TI BOŽE DA NIJE OTIŠAO U PENZIJU NAKON ONOG DEBKLA SA MclHondom , Samo sa ovim postoljem je več bolje i lakše…zasluženo do kraja vozač utrke i vozač prvenstva poslije
DANAS SU NA POSTOLJU 3 TRENUTNO NAJBOLJA VOZAČA U F1 PO MENI UZ DUŽNO POŠTOVANJE ZA Riciarda Norisa Leclerca Sainza i ITD… ali za njih ima vremena trenutno su opva 3 vrh vrhova.
ALONSO ALOSNO ALONSO

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 17:04
Reply to  r.u.m.

Ja sam upravo otvorio dzoni volker red lejbel viski kupljen u kauflandu na akciji neki dan.
Uzivaj frende!!

avatar
Crnac
22.11.2021. 07:05
Reply to  Pratiteljcro

Ja sam upravo takav pio uz utrku (samo kupljen u konzumu). 😉

avatar
F1 fan
21.11.2021. 17:15
Reply to  r.u.m.

Napokon si isplivao hahhah, pazi samo da ti desnica ne pregori od veselja i uzbuđenja 😂
I meni je drago zbog alonsa

avatar
FanAlonso333
21.11.2021. 17:15
Reply to  r.u.m.

Predugo je prošlo od zadnjeg postolja ali napokon je došlo

avatar
west 044
21.11.2021. 16:51

Maxić se polako topi u Minić!!!

avatar
zmija
21.11.2021. 16:59
Reply to  west 044

hahaha ti bas imas onako konstruktivne odgovore

avatar
Pratiteljcro
21.11.2021. 17:02
Reply to  west 044

Mislis njegov sporiji bolid? Sto se maxa tice lupio bi samo takvu samarcinu lewisu da su u istom bolidu. Bolje suti

avatar
volcom
21.11.2021. 17:12
Reply to  Pratiteljcro

🥑 🥕 🍗

avatar
F1 fan
21.11.2021. 16:51

Utrka onak, kamilica. Drago mi je zbog alonsa da je na postolju, drago mi je da je stara garda još živa
Što se tiče maxa doći na 2. Mjesto nakon kazne i imati bod za najbrži krug, ko pobjeda mu je to. Idu zadnje dvije trke, mercedes je jak Hamilton je jak , ne znam na koga bi se kladio…

avatar
given2drive
21.11.2021. 16:50

Utrka je bila uzbudljiva….ne toliko za pobjedu ali od treceg mjesta na dolje je bilo uzbudljivo….cestitke momcima na bodovima…merc (bottas)….ne znam sto su cekali…sad je 5 bodova razlika izmedju merca i rbra sto znaci jaaaaako zanimljiv kraj sezone….

avatar
dudolinjo
21.11.2021. 16:50

Kako je MAX imao 14 bodova prednosti a ne 4 prije ove utrke?
Da li mi netko može dati odgovor?

avatar
west 044
21.11.2021. 16:56
Reply to  dudolinjo

Kreni od početka zbrajat bodove samo ne zaboravi bod za najbrži krug,has,ha,ha!!!

avatar
zmija
21.11.2021. 16:40

nije losa trka bila
alonso povratak otpisanihili nesto drugo
ova dvojica naprijed vi cete to bolje od mene
botasa su trebali pozvati u box kao sto su i luisa pozivali ali imali sunesto drugo na umu
pereza su isto tako uvalili u guzvu
ocon strol sainc lekler dobra borba
zao mi gaslija jer polako je izgradio svoje mjesto u f1 posle svih dogadjanja
mogao je malo bolje ali sve je regularno

avatar
FanAlonso333
21.11.2021. 16:39

Dobra utrka
Čestitke starom liscu Alonsu, u kojem još ima vatre, još ima žara više nego u mlađim vozačima, ušutkaj one koji su na početku sezone govorili da si prestar za povratak💪🏼💪🏼💪🏼

Related Posts
131
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x