Hamilton najbrži na otvaranju u Brazilu

Unatoč početnim problemima s dovozom dragocjenog tereta na stazu kraj Sao Paula, momčadi su uspjele skupiti i sastaviti sve resurse potrebne za održavanje novog trkaćeg vikenda. Ne zaboravite, kvalifikacije se voze danas u 20:00 pošto sutra imamo sprint kvalifikacije. Posljednji puta smo se ovdje vozili 2019. godine.

Vjerojatnost za kišu na prvom slobodnom treningu bila je 60% pa su vozači pohrlili na stazu kako bi napravili što više krugova u suhim uvjetima, a izašli tada nisu samo Williamsi. Na medium komponenti krenuli su: Norris, Ricciardo, Bottas, Mazepin, Schumacher, Tsunoda, Gasly, Perez, Hamilton i Verstappen. Ubrzo se saznalo da će i Lewis Hamilton opet uzeti novi motor (ICE) za nedjeljnu utrku i tako dobiti kaznu od 5 mjesta na startu utrke. Kazna se primjenjuje na nedjeljnu utrku. Dakle, na rezultat sutrašnje sprint utrke dodaje se spomenutih 5 mjesta kazne. Bit će to težak udarac na šanse Lewisa i Mercedesa u borbi za naslove prvaka.

Prvo ozbiljnije vrijeme treninga postavio je Esteban Ocon u Alpineu s 1:12.536. Zatim je Valtteri Bottas to skinuo na 1:11.540 pa Verstappen na 1:10.853. Latifi je napokon izašao na stazu, ali drugi Williams, onaj Georgea Russella, još nije izašao na stazu. No, zato je Kimi Räikkönen stigao izaći na kratko i izvan staze pošto je staza još uvijek bila “zelena” i prljava. Sukladno tome, mnogo vozača je blokiralo kotače na kočenju, posebice u zavoj broj 10. Sergio Perez se zatim pridružio momčadskom kolegi unutar vremena kruga od 1:10, ali još uvijek je to bilo preko pola sekunde zaostatka. Ipak, Checo se poslije približio na samo 20 tisućinki sekunde. Temperatura staze je također počela vidno padati nakon 20 minuta treninga, a Lance Stroll javio je u boks da je u prvom sektoru počela lagano padati kiša.

S pola sata do kraja treninga vozači su se većinom povukli u garaže. Nitko tada još nije vozio na mekanoj komponenti guma, a na najtvrđoj komponenti solidan je bio spomenuti Ocon. Hamilton se momčadi požalio da postavke prednjeg ovjesa nisu optimalne, te da se prednji kraj bolida “baca svuda okolo”. Ferrariji su počeli pokazivati jasniju sliku svojeg tempa, Charles Leclerc je odvozio samo 5 tisućinki sporije vrijeme od vodećeg Maxa, s tim da su uvjeti bili već hladniji i vlažniji na stazi. No, ubrzo su na stazu izašla oba Red Bulla na soft gumama i spustili vrijeme ispod 1:10 (Max, 1:09.417).

S 15 minuta do kraja treninga sve više vozača počelo je voziti na mekoj komponenti guma. Mercedesi se ni tada nisu uspjeli baš približiti Red Bullima, te su kasnili 0.3 sekunde. Kasnije je Bottas to spustio na 0.150 sekundi. Najviše se na stazi mučio, tj. barem je tako ostavljao takav dojam – George Russell, čiji tempo je sporo napredovao kroz sesiju. Hamilton nakon dodatnih podešavanja s 8 minuta do kraja treninga ipak radi najbrže vrijeme sesije, ali bilo je tu pomoći i bolida ispred njega (Mazepin) koji mu je na startno ciljnoj ravnici definitivno pomogao pri postizanju veće brzine. Ferrariji su radili najbrže prve sektore, ali potom dosta izgubili u ostala dva.

Hamilton je na kraju još poboljšao vrijeme kruga te ga spustio na 1:09.050. Solidno izgleda tempo Ferrarija i Alpinea. McLareni nisu vozili na mekoj komponenti guma.

Kvalifikacije se voze danas u 20:00.

Rezultati prvog slobodnog treninga

4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
zjurina

Kak bi bilo dobro da izgubi Prvenstvo u zadnjoj utrci za JEDAN bod 🙂

B4c4

Bolji je scenarij da imaju isto bodova a da Max osvoji zbog više pobijeda.

mody

Možda i kiša sutra padne rain for 5 minuta

LUTHER

ne vidim nikakvu posebnu paniku za hamilton to što u nedjelju ima novi motor..5 mjesta nije puno ak si u mercedesu, pogotovo u brazilu.. tak da,, osim ak se nekaj ne desi na samom staru u senna s zavoju..ali ostalo, nema neke brige

Related Posts