Alpine je ove godine ostvario prvu pobjedu u Formuli 1 preko Estebana Ocona u Mađarskoj. Izvršni direktor momčadi, Laurent Rossi, želi da “posjeti” podijima postanu češći do 2024. godine.
Momčad je trenutno peta u prvenstvu konstruktora, s oko 100 bodova manje Ferrarija, ali 19 više od najbližih rivala iz AlphaTaurija. Međutim, osim pobjede Ocona, osigurali su samo još jedan plasman među prvih pet (Alonso 4. također u Mađarskoj).
“Ovo je dugoročni projekt, cilj je doseći razinu konkurentnosti koja nas 2024. stavlja što više puta na postolje. Danas, s petog mjesta, lakše možete pronaći plan budućeg puta. Svake godine bit će sve bolje. To je projekt od 100 utrka, četiri godine, četiri sezone.”
“U svakoj utrci moramo napredovati. To može biti napredak koji vidite na stazi ili napredak koji ne vidite, svi mali detalji. Ideja je da nikada ne prestajemo – i da vidimo da idemo u pravom smjeru.”
“Sve što želimo osigurati sljedeće godine je da imamo zadovoljavajuću razinu performansi kad počne sezona, a da nismo previše daleko od vrha, te odatle možemo nastaviti uspon na vrh”, rekao je Rossi.
Direktor Renaulta, Luca De Meo, je ponovio dugoročnu viziju Alpinea u Formuli 1 koja promiče svoj električni sportski automobil, a koji će zatim financirati trkaće aktivnosti:
“Ovdje smo da ostanemo, ovdje smo da se poboljšavamo svake godine, ovdje smo s ambicijama. Alpine je dio jednog od najvećih svjetskih proizvođača. Alpine će imati dugoročnu predanost. Cilj je stvoriti sustav koji financira sam sebe”, rekao je de Meo.
Alonso se može nadati da izvede Prosta iz 93.
alonso ne može više bit prvak ni da hoće može pobjeđivati i to je to.jedino da dođe u mercdes ili red bull ali on s lewisom i maxom ne bi mogao drugo osvojio je 2 naslova za renault onda je otišao u mclaren izgubio 2 naslov zbog svađe u ferrariju je trebao biti prvak 2010 2012 i nije uspio i tomu je bila zadnja šansa možda nije trebao ići iz mclaren 2007 2015 je vozio kantu do 18 i a dio on radimdobar posao ali ne može on s 40.bit prvak to.su mogli ascari i fangio bio.s 45 druga vremena
Da nije bilo tog Alonsa, Ferrari se 2010. i 2012. uopće ne bi ni borio za titulu. Definitivno nije trebao ići u McLaren 2007. jer nema vozača koji bi ono tolerirao, pokojni Sena da su ga stavili u onakav položaj izlupao bi Rona Denisa kao vola. A ovo za godine, kada su u pitanju vozači kao on, nikada ne reci nikad. Daj mu auto za pobjedu, i više od pola posla je rijeseno.
U kakav točno položaj? Vozača broj 1 i novu zvijezdu McLarena. U taj položaj misliš? Stavljen je u vrhunski položaj. Izgubio ga je jer se našao oči u oči s bržim.
je li 109 jednako 109???
To meni nekakav dugačak period 4 godine. Renault kao dobavljač motora je ipak uspješniji nego kao momčad. Tako da je uopće upitno šta će biti za 4 godine i da li će to njihovo biti konkurentno uopće. Alonso će participirati u razvoju to sigurno, ali mislim da se je i on pomirio da bi mogao doći do još jednog naslova i sada kao i Kimi zadnjih godina ono gušta neopterećen na stazi, ali spreman da pokaže zube i priušti nam kakav lijep duel na stazi.
Ili se Alonso neće složiti s takvim planom, ili je išao svjesno u projekt kao i Schumacher u Merc2010, sa stilom APP, ali volio bih da Alpine bude čest na podiju, čisto da začini sezonu… Ovi se već predali, a da i ne znaju što ih čeka iduće sezone… tipični žabari, ovakvu psihu gledamo još samo kod južnijih žabara u Ferrariju, šteta !
I ja nekad razmisljam da se nije možda vratio u F1 kao što je Schumacher 2010. Al stvarnost je da se ni jedan ni drugi nisu vratili da bi razvijali momcad i bolid za buducnost. Schumi je shvatio da neće noci biti konkurentan kao nekad pa je iskoristio svoje iskustvo da pomogne. Dok je Alonsu i dalje taj 3. naslov želja, a trenutno pokazuje da se može nositi i sa 20 godina mlađim od sebe….sigurno će htjeti nešto više. Ako zna da može postići nešto, razvijanje bolida za neku budućnost ga nece zadovoljiti. Ali vjerojatno ce vec 2022 godina otkriti… Read more »
Fantastičan je za 40-godišnjaka, zbilja, mislim da trenutno pokazuje da je trebao biti više x prvak, ali eto, RB je tada bio apsolutno bolji bolid, i za dlaku bi izbjegao naslov. Iako mi je Vettel simpa, sada se vidi da nije kalibar Alonsa, uz Strolla , no comment !
Sve u svemu, ako ga zdravlje/refleksi/apetit bude držao i u 2022, gledati ćemo dedu na podiju 🙂
Samo jedna mala opaska, Stroll uopće nije loš vozač i jako je potcjenjen zbog toga što mu je tata vlasnik momčadi i bezobrazno bogat. Stroll se poprilično ravnopravno borio sa svojim timskim kolegama, naravno nije na nivou, Maxa, Lewisa ili Fernanda ali držim da je pred njim jako lijepa prilika da uđe u prvu trećinu vozača (prvih 7).
Slažem se. On bi isto mogao biti među onima koji plaćaju mjesto, ali on za razliku od većine takvih ostvaruje solidne rezultate. Štoviše bez obzira na sve ipak je uzeo pole prošle godine u Turskoj. Naravno da nije na nivou ovih vrhunskih, ali bih rekao da je OK. Štoviše nije baš inferioran spram Vettla. Vjerujem da bi i Vettel najradije zaboravio prošlu i ovu sezonu. Mada mislim da je Vettel isto vrhunski vozač samo jednostavno u ove zadnje dvije sezone izgleda prilično indisponiran
Sad kad si to napisao, povlačim rečeno, jer sam zbilja zbunjen kvalitetom malog na kiši, ali previše je nekonstantan, malo me podsjeća na Hulka, i Trullija, bljesak , i onda niš !
Alonso je rasan vozac visokog kalibra, i poput vina je. Sto je stariji, to je bolji. Zna izvlaciti iz dobrog i loseg auta. Nemam sumnje da se moze boriti za titulu i dalje.
bilo bi lijepo da nas ugodno iznenadi iduće sezone, volio bih vidjeti onaj njegov krik uz pobjedu 🙂
a iskreno teško da će alpine i alonso išta napraviti u budućnosti… pored mercedesa i red bulla koji daju ogromne pare i imaju velike resurse, alpine/renault je ipak druga, treća liga… nema više onog čega je bilo 2005, 2006g i nebi se čudio da se i oni nakon još par godina povuku iz f1
Ali zar nisu dogovorili smanjenje, limit, koji zapravo mogu prikupiti sve momčadi na gridu ?
Da, 2005 i 6 su bile magične, uz Alisona, i još mnoge brilijantne inženjere, šta jest jest.
Baš me zanima tko je sve išao u koju momčad, bilo bi fora znati, tko je recimo došao u dominantni Merc ili pak otišao i gdje iz dominantnog Ferrarija