Nakon što je u McLarenovom simulatoru isprobao bolid za 2022., Lando Norris izjavio je da novi bolidi nisu baš ugodni u vožnji kao trenutni bolidi.
Momčadi užurbano rade kako bi bili potpuno spremni za novo razdoblje Formule 1. Novim pravilima želi se postići bolje praćenje bolida ispred s minimalnim gubitkom downforcea. Tako bi omogućili lakša pretjecanja. Lando je nova pravila isprobao u simulatoru, i izjavio je kako je upravljivost takvih bolida jedinstvena.
“To je potpuno drukčiji bolid. U neku ruku nije ugodan za vožnju kao ove sezone. Mislim da je isti slučaj za sve ostale ekipe. Vidjet ćemo, nema smisla razmišljati o tome kao o nečem nevjerojatnom ili groznom.”
“Na nama je da posao odradimo najbolje što možemo i nadamo se da ćemo na predsezonskim testiranjima krenuti s dobrim bolidom,” rekao je Lando.
Navijači, i vozači, su već mogli vidjeti prototip bolida za idući sezonu, ili barem predstavu kako bi mogao izgledati.
Norris je izjavio da je većina rada na novom bolidu i dalje u nacrtima, te da su promjene česte jer momčad još uči nova pravila.
“Jedini bolid koji sam vidio uživo je onaj na Silverstoneu. Onaj koji imamo u tvornici i nije baš bolid. To je crtež na papiru.”
“Mislim da ga nećemo vidjeti uživo još koji mjesec, možda ne prije početka iduće godine. Imamo neke nacrte i dizajnove za iduću sezonu, no svaki tjedan tu je nešto novi, nešto drukčije, jer je toliko novih stvari u vezi bolida.”
“Svaki tjedan je sve lakše praviti promjene, i radimo ih brže,” zaključio je Norris.
Rad u simulatoru će biti ključan za ekipe kako bi izvukli maksimalno performansi iz novih bolida, pogotovo jer će predsezonsko testiranje biti ograničeno na samo dva tjedna.
Sjećam se 2008/2009 kao da je jučer bilo, ista je priča bila, neko smanjivanje troškova, atraktivnije utrkivanje, lakše praćenje bolida ispred i slične gluposti.
Naravno da ništa od toga nije uspjelo.
Od tada svakom promjenom pravila samo srozavaju Formulu i guraju je sve dublje.
Bolidi su narasli za 1/4, troškovi isto, uvedeno je milijun komplikacija i električnih sranja i ovaj loši i ultraskupi V6, a rezultat je svega je apsolutna 0.
Istina je da su bolidi pre veliki,da su pre komplicirani motori odnosno PU i da su samim tim troškovi otišli u nebo i da izgubili smo onaj karakteristični zvuk F1 bolida.
Ne znam što reći na sve to, nisam pametan s druge strane sve ide ka toj prokletoj struji i nemoguće je ne pratiti te trendove, mogli bi smanjiti bolide jer ovako Monte Carlo nema smisla nekog kada se usporedi bolid od Alonsa iz 2005 i ovi sada to je smiješno a nisu ovi toliko brži drastično… Nisam pametan …
bolji su nego ovi bolidi kamioni od 2014 do 2021 da nije bilo dominacije tota vuka ne bi bila ni nova pravila volio bi da se mclaren ferrari rivalstvo vrati i da williams bude opet u vrhu.
Mislim da će Newey-ev talent doći do punog izražaja u 2022, i da Red Bull neće imati konkurenciju.
Dobro su ih prodrmali, i neka su, za nas navijače samo bolje…
Newey-ev talent je nebrojeno puta došao do izražaja. Mada ako se ostvari to što navodiš to će biti dobra vijest za Red Bull svakako. Ali bi to opet značilo dominaciju jedne momčadi. Što je i OK ustvari, ali bi u tom slučaju bilo uzbudljivo samo van prva dva mjesta.
Da, apsolutno se slažem. A u pravu si kada kažeš da bi značilo dominaciju, mada je Mercedes izgubio masu inženjera, od kojih je većina otišla u RB, eh sad, bojim se da će stvarno pendulum otići na stranu RB, i onda ćemo svi krenuti mrziti Max-a 🙂
Šalim se, ali iskreno se nadam da će u borbi biti barem 3 momčadi, e to bi bilo super.
Idealno bi bilo kada bi se u borbu prilično ravnopravno uključili i McLaren i Ferrari. Mada nisam siguran da će se sada odnos snaga drastično promijeniti, ali promjene su drastične od iduće sezone, pa možda bude i stanje na terenu drastično ili neočekivano. A sada Ako Maxu Red Bull omogući bolid s kojim će puno lakše nego ove sezone izlaziti na kraj s Mercedesom, ali i s ostalima j****i ga. A gle ovo za Maxa i eventualnu mržnju.To ne razumijem, ali se ni ne trudim da shvatim. Mada me čudi ovo za inženjere. Mislim ipak je to Mercedes. Međutim u… Read more »
Neweyev talent je prenapuhana medijska priča koja potvrde ima samo u ponavljanju. Za 2021. su iskopirali Mercedesov zadnji ovjes. Nakon godina tvrdnji “najboljeg” kako postaviti bolid, za 2021. su se odlučili pratiti “ne najbolje” i vidimo kako to sad izgleda.
napiši jednu momčad ili jedan bolid…ili jedno inženjera..koji na neki način nije iskopirao drugi bolid…. ne postoji… problem je što zadnjih 15tak godina, više manje…pravila su toliko ograničena, da jenemoguće baš izvesti nekaj kompletno novo…. evo samo par dobrih primjera… f duct, dvostruki difuzor… pa “ratkape” na ferrariju… ferrarijev auspuh koji završava prije zadnje osovine a ne iza (tzv dimnjaci).. mclaren i njhoca dupla kočnica (90te)… newey je jedan od genijalaca i to već godinama, na kraju, on je dizajnirao vettelovove pobjedničke rb-ove… kajmisliš da mercedes nije ništa kopirao od drugih? haha.. glupost…
Čovjek bio prvi s Benettonom, napravio dominaciju Ferrarija, kao i RB do turbo ere. To je stvarno prenapuhano!
ma neee….kak ne kuzis da je newey sve iskopirao od mercedesa 😆😆
Bez ljutnje lega, ali moram te ispraviti. Njegova uspjesi u F1 su vezani uglavnom za Williams, McLaren i Red Bull.
Misliš da Benetton i Ferrari nije bio najbolji zbog njegovih zasluga?
Imaš pravo, moja greška. Nešto sam ga zamijenio s R. Brownom.
Ma sve pet.
Rođo drži se ti Hamiltona i nastavi napuhavati njegovu medijsku priču jer ti to jedino (donekle) dobro ide, a ostavi se komentiranja i trabunjanja o stvarima o kojima pojma nemaš.
Ok, on kopira nešto od nekoga i napravi to bolje od drugih i šta sad?
Baš i nije to i brojke pokazuju nije samo priča…ako to ne vidiš a očito je da ne vidiš sve mi je jasno kakav si F1 FAN …
pa nije baš, ne znam od kada pratiš F1, ali ono što je Newey radio od početka 90 ih u Williamsu, zatim McLarenu itd,,,, nije bilo normalno, tip je ako više nije, tada bio vanzeMljak.
No , tko smo mi da sumnjamo, budemo vidjeli da će sezona 2022 biti kaotična i nepredvidiva, što nam svima odgovara 🙂
Može se i njemu desiti da omaši ali RBR je takva momčad koja se najbrže vrača i prilagođava pravilima tako je bilo svih ovih godina,sječam se tamo pred 5,6 god. kada su nešto falili na testu u Jerezu i sve isponova i došli su u Australiju i opet su na pola sezone imali pobjednički bolid sve su nadoknadili.Dok neke druge momčadi kada fale s dizajnom ode sezona a dr. Adrian s knjižicom prošeće gridom pogleda di ima šta interesantno i on to napravi i to najbolje ako je u pitanju aero.
Stvarno jest, ako pogledaš walk thru tvornicu RB-a, onda će ti sve biti jasno, APOTEKA. A Newey iako old skuler ima onaj pogled genijalca, to mu nitko ne može osporiti. Na kraju krajeva obzirom da se pravila drastično mijenjaju , smatram da će upravo on rasturiti sa prilagodbama, i da ćemo opet gledati 2010-2013, što naravno nije dobro, ali otom potom.
Definitivno će Mercedes i RB biti pod najvećim povećalom, Ferrari i Mcl imaju povijest, ali ne treba otpisati ni Renault i Aston.
Ako odemo kroz povijest uvijek se pojavila neka momčad na koju se nije računalo:
2000-04 Ferrari borba s McL i Williams pojavio se Renault
2007-08 Ferrari vs McL pojavio se Brown GP
2010-13 RB borio se s Ferrari i McL pojavio se Mercedes.
Možda i iduća godina donese neka iznenađenja.