Steiner: Nesreće su prečeste i preteške, vozači moraju naučiti kada riskirati

Šef Haasove momčadi znao je u što se upušta kad je ovosezonsku vozačku postavu sastavio od dvojice novaka, međutim sada se čini kao da mu je “preko glave” njihovih pogrešaka.

Američka momčad unaprijed je prekrižila ovu sezonu. Znali su da neće biti kompetitivni, a svoje su resurse usmjerili prema razvoju novog bolida za 2022. godinu. Uz to, odabrali su Micka Schumachera i Nikitu Mazepina za svoj vozački par, računajući da će im ova sezona dobro doći za učenje i prilagodbu na svijet Formule 1, kako bi sljedeće godine već imali potrebno iskustvo.

Naravno da je Guenther Steiner očekivao da će rookie vozači povremeno raditi pogreške u Haasovim bolidima, ali pomalo je već frustriran količinom štete koju su prouzročili i smatra da bi bilo vrijeme da znaju procijeniti kad treba riskirati, a kad igrati na sigurno.

Schumacher je razbijao svoj bolid u Imoli, Monte Carlu te na posljednjoj utrci prvog dijela sezone u Mađarskoj. Mazepin je imao bezbroj pirueta, praktično na svim stazama na kojima se vozilo, a od težih udesa može se izdvojiti one iz Bahreina, Bakua i Imole.

“Uvijek računate na nesreće, posebno s rookie vozačima, ali dosegnuli smo točku kad moramo poraditi na smanjivanju broja nesreća u nastavku sezone. Mick je u zadnjih pet utrka imao nekoliko prilično velikih. Ako se izvrtite ili nešto takvo, dogodi se, ali neke od nesreća bile su prilično teške”, objašnjava Steiner.

“Troši se mnogo novca bez pravog razloga i moramo biti bolji jer budžet je budžet, morate ga se držati. U ovom trenutku već osjećamo posljedice pa iako se možemo nositi s time, uskoro ćemo biti u poziciji da moramo pronaći nove načine za rješavanje ovoga jer nesreće postaju prečeste i preteške.”

Godinama se Guenther borio s ispadima Kevina Magnussena i Romaina Grosjeana, ali glavobolja mu ne nedostaje niti ove sezone. Kaže da mu nije namjera ograničavati utrkivanje svojih vozača, koji su se nekoliko puta našli i u nepotrebno bliskim susretima na stazi, ali da moraju naučiti bolje dozirati rizik u svojoj vožnji.

“Mladim ljudima treba objasniti da trebaju znati prosuditi je li nešto vrijedno rizika ili nije. Vrijedno rizika bi bilo pokušati iskoristiti priliku za osvajanje bolje pozicije u prvenstvu konstruktora.”

“Jasno da se trebaju utrkivati. Uvijek to kažem, nisam protiv utrkivanja dvojice vozača. Ne govorim im da se ne utrkuju, već da minimiziraju rizik od stvaranja štete, koja ne pomaže nikome. Podržao bih rizik da imamo neku korist, ali u ovom trenutku nismo u prilici popraviti se u poretku Svjetskog prvenstva”, objasnio je Steiner.

Nakon što je Williams osvojio čak 10 bodova na VN Mađarske, Haas je ostao jedina momčad koja nema bodova u ovoj sezoni. Između njih je Alfa Romeo s tri osvojena boda. Sve će se to zaboraviti ako bolid za sljedeću sezonu doista bude konkurentan, ali u suprotnom, Guentheru i njegovoj ekipi ne piše se dobro.

Total
1
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
Lewis8
12.08.2021. 08:21

Srećom ne razvijaju bolid tako da će im 150 miliona biti dovoljan budžet za popravke.

avatar
F1 fan
11.08.2021. 22:19

Ma.ne mogu ti pacijenti toliko razbiti koliko tatice mogu platiti hahahah. Grozni i magnusen su za njih doktori nauke

avatar
Webmaster
11.08.2021. 17:05

Jeste uzeli neiskusne vozače? Jeste…i zašto sad kukake,da nnjih dvojice nema mehaničari bi vam bili besposleni,i nebi imalo toliko troškova po pitanju popravaka,bilo bi vam dosadno.

avatar
robif
11.08.2021. 09:28

Ti si imao ekipu koja je lomila,bez premca

Related Posts
4
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x