Budkowski: Ne biste trebali pomagati svojim konkurentima

Alpineov Marcin Budkowski kaže kako njegova momčad očekuje da će FIA ​​”biti posvuda” s nadziranjem suradnje različitih momčadi ​​na razvoju bolida za 2022. godinu.

Prošle sezone momčad Racing Point je izazvala pomutnju kada je stigla na zimsko testiranje u Barcelonu s bolidom koji je jako nalikovao Mercedesu iz 2019. godine, momčadi od koje su kupili mjenjač, ​​pogon i druge dijelove koji nisu bili navedeni.

Nakon te kontroverze, pooštrila su se pravila o obrnutom inženjeringu, zabranivši tako korištenje 3D kamera i složenih softverskih sustava za kopiranje konkurentskih dizajna.

No, Alpine je pozvao FIA-u da ostane na oprezu uoči velikih izmjena pravila 2022. godine koje momčadima pružaju veliki prostor za suradnju sa svojim partnerskim momčadima.

“Novim pravilima od 2022. s ogromnim promjenama propisa, velikim razvojnim pomacima i svježim setom pravila, koristi koje možete imati od suradnje, bilo da je to legalno ili ne, su ogromne.”

“Ako postoji godina u kojoj se ovakve suradnje mogu isplatiti, onda je to sljedeće godine. Znači, očekujemo da će FIA ​​u potpunosti ovo pratiti, jer to je te godina”, rekao je Budkowski.

Na pitanje je li zabrinut da je moguće ponavljanje sage o Racing Pointu ili vjeruje da je FIA-in nadzor dovoljan da riješi stvar, Budkowski je rekao da je to teško pitanje i priznao da postoji određena zabrinutost.

“Ne znam što se događa u tvornicama drugih ljudi i ne znam kakvu razinu nadzora FIA provodi na ovome. Mi kao neovisan tim, očito ne dolazimo pod nadzor da bilo što dijelimo sa svojim konkurentima jer bi to bilo protivno našim interesima.”

“Od trenutka kada timovi imaju zajednički interes u razmjeni informacija, to je problem, jer to ne bi trebao biti slučaj, ne biste trebali pomagati svojim konkurentima”, objasnio je Marcin.

8 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
r.u.m.

ovdje je očigledni problem Renaulta što nema B suradnika kao što imaju RBR-Toro, Ferrari-Alfu i Hass, Mercedes-Aston a i Will i Mcl usko surađuju sa njima barem oko motora.a Reno nikoga ???
Ali Reno je usrao motku i nema nikoga jer su 7 godina bili stalno u deficitu s motorom i stalno se držali nekako rezervirano i kad ih RBR odbio su malo svjesniji da im je taj RBR ipak davao neku nogu u guzicu da se malo trgnu sada kad su ostali sami ide malo teže e tko vam kriv.

mody

Drugi dio sezone je vettel stalno pobjedivao gume su bile celave tada jja b8 vise spomenuo sezone 2007 do zadnje utrke su se borili 3 vizaca za naslov 2008 cak 8 razlicitih prvaka i ibda naslov u zadnjim metrima po kisi 2010 je bila dobra isto 3 vozaca se borila za naslov zadnjih sezona se zna prvak vec nakon 9 utrke i bernie je priznao nisam trebao uvesti v6 motore

F1 fan

Za vrijeme vettela si imao 2010.god sjajna sezona, 5 konkurenata za naslov, 4 konkurenta u zadnjoj utrci. Vettel uzima naslov i jednini put vodi u prvenstvu u toj zadnjoj utrci. 2011 dominacija ali ostatak grada sjajno utrkivanje je bio. 2012. 7 pobjednika u 7 utrka, jedna od najboljih sezona. 2013. Prvi dio sezone sjajan, pobjeđivali su u prvoj polovici lotus, rb, mercedes, ferari. Dakle 4 momčadi pobijedile u prvom djelu sezone, sad je to nezamislivo realno. Dakle puno bolja era od v6 ere

mody

Nadam se da ce biti vise razlicitih pobjednika i da ce biti saren start zsustavit dominacije neke ekipe nije trebalo ukinuti v8 motore vratite nadolijevanje goriva zenske na gridu manje bolide vratite utrke u 14 00

B4c4

2012 je bila jedna od najnapetijih sezona jer koliko me pamćenje služi prvih 9 utrka je bilo 9 različitih pobijednika. Ispravite me ako griješim!

mody

Da 7 razlicitih prvaka button hamilton webber vettel alonso maldonado raikonnen

F1 fan

7 različitih, prvi koji je imao dvije pobjede je alonso. Alonso odlazi na ljetnu stanku sa 40 bodova prednosti , napuštaju singapur kad vettel pobjeđuje zbog odustajanja ham, 29 bodova prednosti alonsa. Ostalo ne povijest
Inače mislim da je meklaren bio najbrži bolid tada, samo previše udesa su imali, previše mehaničarskih grešku u pit stopu, nešto odustajanja otišlo je puno bodova, da se sve to zbroji da su završili svaku utrku gdje su trebali po brzini ham bi osvojio naslov

B4c4

Bio sam u dilemi sa 9 ili 7 pobijednika a nije mi se dalo ići na Google provjeriti. A to je sad sve relativno da MSC 2006 nije imao odustajanje u predzadnjoj utrci Alonso ne bi bio prvak, da se Alonso i LH nisu klali međusobno 2007 Kimi ne bi uzeo naslov, da Massi 2008 nisu zajebali Singapur i da nije imao odustajanje pred kraj sezone LH ne bi vidio naslova te godine. Tako možemo u nedogled i to je sve šta bi bilo kada bi bilo, treba pustiti prošlost na miru, to je bilo i ne može se promjeniti.… Read more »

Related Posts