Alonso: Prilagodili smo bolid mom stilu vožnje i bolje se osjećam

Po povratku u Formulu 1 trebao je malo vremena, ali kako je sezona odmicala, Fernando Alonso vozio je sve bolje. Sada se može pohvaliti kako je vozač s najdužim nizom utrka završenih među osvajačima bodova, a objasnio je koje su mu promjene u postavkama bolida pomogle u prilagodbi.

Od prvih pet utrka u 2021. godini, Fernando Alonso je samo dvije završio u Top 10. Posebno su razočaravajući bili njegovi nastupi u rodnoj Španjolskoj i Monaku, gdje je zauzeo 17. i 13. mjesto. Međutim, nakon toga su stvari krenule u boljem smjeru za dvostrukog svjetskog prvaka. Osvojio je šesto mjesto u Bakuu, pa onda nanizao još pet plasmana među osvajače bodova, uz vrhunac prvog dijela sezone – osvajanje četvrtog mjesta na VN Mađarske.

“Rekao sam na početku da će mi trebati tri ili četiri utrke kako bih došao na razinu našeg bolida. Na kraju, trebalo je više. Šest ili sedam, ali sada se osjećam bolje u bolidu”, objašnjava Alonso.

“Neke su mi stvari pomogle. Ne samo u pogledu utrkivanja, već i neke stvari izvan bolida. Prednje gume su ove godine dosta delikatne, a napravili smo i neke stvari na bolidu kako bismo ga prilagodili mom stilu vožnje. Svaki vozač ima svoj vlastiti set-up kad se radi o podešavanju bolida, a da bismo izvukli maksimum trebalo je malo vremena, kao što sam više ili manje očekivao.”

Fernando je u razgovoru za španjolski SoyMotor.com objasnio važnost dobrog osjećaja prednjih guma za njegov specifični vozački stil.

“Zbog mog stila vožnje uvijek sam radio agresivan pokret volanom u sredini zavoja, a nakon toga jednostavno idem prema osjećaju prednjih guma. Ako volan postane mekši, to znači da gube grip. Ako postane tvrđi, imaju previše gripa i možete očekivati da će vam stražnji dio bolida pobjeći u nekom trenutku.”

“Normalno mi je sve osjećati na rukama i prednjem dijelu bolida. Ako mi to oduzmete, gotov sam. Drugi vozači nisu jer osjećaju bolid tijelom ili čine neke stvari drukčije, ali ja ostajem bez obrane ako mi uzmete osjećaj za prednje gume. Onda ne mogu predvidjeti ponašanje bolida. Radili smo na tome kako bih imao bolji osjećaj na volanu”, pojasnio je vozač Alpinea.

Posljednjih tjedana Alonso je imao nekoliko briljantnih trenutaka. Posebno se pamti fantastičan start u sprint kvalifikacijama na VN Velike Britanije te izvrsna borba s Lewisom Hamiltonom na Hungaroringu.

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
F1 fan

Eto alonso dao odgovor za one koji se pitaju od kud taj j taj vozač zaostaje toliko puno za drugim vozačem. Koliko je stil vožnje , I ostali detalji bitni, sitne promjene na bolidu naprave razliku

F1 fan

A svakom vozaču ne odgovara isto

Lewis8F

Drugim rječima nikad nije izgubio utrku od timskog kolege. Recimo 2007. je to bio britanski lobij. Pola ove sezone je to bio setup. Čak i kad timski kolega pobijedi onda je kao u Mađarskoj za to zaslužan upravo Alonso.

Volio bi da Ocon dobije Alonsa u drugom dijelu sezone da čujemo kako je francuski lobij u Alpineu prejak, hahaha.

Desmosedici

Reče se lobi a ne lobij..od engleske riječi lobby..i to je original engleski izum..kako zakulisno usmjeravati vodu na svoj mlin..tu su nenadmašni..tako rade petsto godina po cijelom svijetu.

Lewis8F

Treba znat pogodit u živac. Najgore je što svi znate da je tako. Hahah

F1 fan

Npr, zašto je on tako gazio massu? Pa sve je bilo usmjereno prema alonsu, sav tim i razvoj bolida. Ok bolji je od mase ali ne toliko, jer u prvoj sezoni skupa nije bila tako velika, bili su izjednačeni do njemačke 2010.te od tad se momčad okrenula alonsu i tu je massa pao i psihički a i nikoga nije imao na svojoj strani. Da mi je bilo vidjeti obračun u istom bolidu massa i alonso 2008. Recimo to bi bilo fer, bar prije masinog udesa u mađarskoj

Related Posts