‘Gospodo’ iz FIA-e: Počnite donositi prave odluke!

Netom završena utrka za VN Velike Britanije će opet ostati upamćena po sucima i njihovim odluka, ponajviše onom jednom za incident između Maxa Verstappena i Lewisa Hamiltona u prvom krugu na Silverstoneu.

Nakon dugotrajnog vijećanja te ‘lobiranja’ s obje strane kako bi se kazna povećala ili smanjila, suci su donijeli odluku koja nije vrijedna spomena.

Neću ulaziti u to je li incident trebao biti proglašen trkaćim incidentom ili je Hamilton trebao dobiti kaznu, već u to kakvu su kaznu, ako su je već odlučili dodijeliti, dodijelili suci ove utrke: Nish Shetty, Dennis Dean, Loic Bacquelaine, Emanuele Pirro te Eric Cowcill.

Kako bi samo ‘opravdao’ svoje frustracije odlukom od 10 sekundi kazne za Hamiltona, prisjetio bih se odluka od pred samo nekoliko tjedana na VN Austrije. Tada je Perez dvaput kažnjen s 5 sekundi kazne zbog toga što nije ostavio dovoljno prostora s vanjske strane kada ga je Leclerc pokušao prijeći na stazi.

U tom slučaju je Leclerc ‘samo’ završio u šljunku te je nakon nekoliko krugova opet bio u prilici da napadne Pereza i ‘zaradi’ poziciju za koju se borio.

Ovog puta u Silverstoneu je Verstappen završio bolidom u ogradi te je srećom prošao bez vidljivih ozljeda iako je udarac bio prilično jak što se vidjelo po stanju bolida nakon što su ga izvukli iz ograde.

Max nije mogao nastaviti utrku te je Lewis imao priliku doći do super vrijednih bodova za prvenstvo, a Nizozemac je ostatak utrke proveo u ambulanti na stazi.

Sada, kada sagledamo samo te dvije situacije, a možemo i još neke iz prošlosti, je li normalno da Lewis bude kažnjen sa ‘samo’ 10 sekundi kazne te na kraju dođe do pobjede? Još jednom ponavljam, neću zauzimati ‘strane’ tko je kriv, za to su zaduženi suci.

Problem je u tome što su suci ustanovili da je Lewis Hamilton kriv za incident jer da nije kriv 100% onda kazne ne bi bilo te bi bio proglašen trkaćim incidentom. Ako je Lewis bio kriv, a očito je jer su tako zaključili suci koji imaju puno više podataka na raspolaganju od nas, onda je kazna trebala biti puno veća.

Ne kažem da je Lewis trebao biti diskvalificiran, ali ako pogledamo objektivno jedina moguća kazna za ovo je bilo da se dodijeli 10 sekundi stop-go tj. najveća moguća kazna prije pokazivanja crne zastave. Ili, da se ocijeni kao trkaći incident i bez kazne za bilo kojeg vozača.

Ovom kaznom od 10 sekundi suci su još jednom pokazali svoju (ne)kompetentnost  u donošenju odluka, a FIA pokazuje kako nedosljedne odluke mogu biti primijenjene u ‘nekim’ slučajevima.

Ovakvim pristupom prema Formuli 1, ‘gospodo’ iz FIA-e, uništavate ugled sporta i njegov integritet. Vrijeme je da u sudačku komisiju uđu kompetentni ljudi s razumijevanjem za sport i za pravo utrkivanje. Nemojte nam uništiti sezonu koja bi mogla biti ‘na nož’ do zadnje utrke u Abu Dhabiju!

Total
37
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
83 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
sennad
19.07.2021. 21:52

https://www.youtube.com/watch?v=9U_K76vPGYo 6:11 Po meni je trkači incident, ne radi Hamiltona, čak više gotivim Maxa (vjerujem da mu neće ostati duzan) u suprotnom bi Ayrton trebao ostati bez titule. Morali su kaznu opaliti kaznu, jer će u suprotnom pasti glava. Hamilton je jako dobro postavio bolid da je Maks odlučio hoćel biti sudara. Psihološka igra koju Hamilton kopira od Senne. Britanci su jako dobro proučili, i sad su počeli primjenjivati stare fazone, ali bojim se da ne padne mrtva glava i stoga mislim da je kazna regularna. Više radi smirivanje tenzija budućih, nego što je Hamilton “izazvao” nesreću. Navijam za Mclaren… Read more »

avatar
Deyo
19.07.2021. 21:45

Unistili su ga oni kada su za Mercedesovom cosa nostrom i don Tototom napravili ovu hibrid ogavnu dominaciju, i ocigledno da su spremni ici i dalje, jer nitko se nije nadao ovakvom Red Bullu. Honda je iznenadila, Mac je iznenadio, i ovo je samo pocetak, bice jos prljavstine, zagarantovano!!!

avatar
TORPEDO
20.07.2021. 16:27
Reply to  Deyo

Pamti pa vrati…
Bit će uzbudljivo…dosad je bila dosada…

avatar
Goranns
19.07.2021. 21:07
avatar
Goranns
19.07.2021. 21:12
Reply to  Goranns

Pogledajte video 10 puta od 11 do 14 sekunde, super kamera… Ko kome ulazi u putanju, ko pusta gas da bi izbegao incident, ko ima koliko mesta, ko je brži….

avatar
Goranns
19.07.2021. 21:00

Svi top vozači u F1 su imali po neku čupavu, sumnjivu situaciju. Ham nije namerno udario u Maxa niti obrnuto. Oba su htela pobedu, Merc je bio malo brzi na startu Ham hoće prolaz, Max hoće da ostane prvi. Žestoka borba i dabogda svaki vikend gledali takve. Nikakve kazne ovde nisu potrebne, u celoj priči jedine picke su ljudi iz RBa sa svojim komentarima protiv Hama. Jbt hoće na silu da Max bude šampion!

avatar
TORPEDO
20.07.2021. 16:29
Reply to  Goranns

Jbt hoće na silu da Max bude šampion!

Da,sram ih bilo…kako se samo usuđuju??

avatar
robif
19.07.2021. 20:04

Sjetite se Scumachera Australija i Portugal!!!!! A i Prost je dobio protiv Senne od strane FIAe na račun predsjednika FIAe…Chelse je izgubio u finalu od Barcelone,još je Drogba dobio kaznu za pravicu.Pa i mi smo kao HR i kao ex YU mnogo puta pokradeni od strane sudaca u raznim sportovima.Evo i ovo Eu prvenstvo regularno ko porezno izvješče saborskih zastupnika (nogomet ne pratim baš od kad je Prosinečki prestao igrat)

avatar
mody
19.07.2021. 16:51

Lewus 12 ja be kmecim jedno je duel jedno guranje max ne branio liniju trkacu ovaj lewis he usao ostro trebao je napasti u beckettsu a dobio je kaznu 10 sek odvozii 10ak ktugova i inda neiskudni leclerc izletio bittas mu se mice i on pobijedi sta spoiminjes imolu ono je bio trkaci incident vokim.duele ali 300 km.on ga udara u kotac on u zid da je poginuo onda bi se veselio bio je tetsk udrs jer da nije max bi samo izletio.ovako. slupao se desilo se na najopasnijem zavoju da je bilo obrnuto o da bi kmecao fia mu… Read more »

avatar
Heel and toe
19.07.2021. 15:01

Slaviti pobjedu na onakav nacin i jos se k… izjavama je dno dna nakon sto si prozrocio ovo.. team radio Maxa odmah nakon nesrece… youtube.com/watch?v=61_okNYlo90 I sta ocekivati od njega i navijaca koji slave ovakvu pobjedu, da ce priznati da je Hamilton kriv…nemoguca misija, jer takve osobe ce svim sredstvima ici do cilja pa taman to znacilo i preko nesrece drugoga… Tko god opravdava to sto je Hamilton napravio samo govori kakvi su ljudi da ne budem sad vulgaran… Od takvih ljudi nije niti za ocekivati ista drugo nego dno dna… Slavite vi i dalje dok mozete, nitko vam ne… Read more »

avatar
Dani
19.07.2021. 10:34

Da vidimo što vele vozači:

LeClerc: “It is a racing incident. It is quite difficult to put the blame on one or the other. ”

Alonso: “Lewis had more than half a car alongside Max, so in a way Lewis could not disappear from that inside line. You can’t vanish. So it was an unfortunate moment but nothing intentional and nothing that any of the two drivers did wrong.”

avatar
Dani
19.07.2021. 10:37
Reply to  Dani

Alex Albon, Red Bull test driver“This has been brewing since race one of the championship… Part of me thinks Max could have closed [the door] to stop Lewis from ever going into that position, but at the same time… when Lewis overtook Charles, it was a similar position to me, maybe slightly different angles.” Carlos Sainz“I obviously had a look at it, and honestly I had a bit of mixed feelings with the accident. First of all, wishing Max a speedy recovery, because I heard the crash was quite big. “The accident itself I think is very difficult to judge.… Read more »

avatar
ZX10R
19.07.2021. 10:58
Reply to  Dani

Ispravno razmišljanje,no nije u tome problem
Problem je u ljudima koji donose kazne
Ako je trkači incident a je,svi su u stvari
Zašto crvena zastava i prekid utrke
Max je sam izašao iz bolida
Zašto nije SC izašao na stazu dok dizalica ne makne Maxov Red Bull i složi gume
I za vrijeme prekida Hamu srede bolid
Problem su glupe sudačke odluke kojih smo svi svjedoci

avatar
F1 44
19.07.2021. 11:52
Reply to  ZX10R

Na nakraju ti isto dode.da nije dobio kaznu i da je izasao sc opet bi morao u box na zamjenu nosa sto bi cak trajalo manje od 10sec.

avatar
Pratiteljcro
19.07.2021. 15:59
Reply to  ZX10R

Prije samo 10 godina ovakvi incidenti su isli pod normalno, bez kazne naravno a danas si suci previse znacaja uzimaju.

avatar
robif
19.07.2021. 19:55
Reply to  Pratiteljcro

Prije desetak godina čini mi se da večina pratitelja portala nije ni pratila Formulu 1,a suci su bedačine žešče.čudi me za neke suce šta su vozili DTM ili WTCC (dok su te kategorije bile normalne) pa tamo je guranja bilo pod dobro jutro

avatar
Dani
19.07.2021. 21:36
Reply to  MikiRi

I on je u sprint utrci vijugao po stazi što NIJE dozvoljeno. I Ricci je za to dobio upozorenje. Ali to je i zbog ovakvih širokih bolida. Pogotovo mi je zanimljivo gledati RB-ov promo materijal i to baš sa Silverstonea. Naime snimano je iz zraka i točno se vidi kako bolid ne ulazi u zavoj kako je Max ušao jučer. To je bilo čisto zatvaranje bolida pored sebe.

avatar
MikiRi
19.07.2021. 23:15
Reply to  Dani

Jesi kliknuo na link? Jesi pročitao članak? Klikni na moj prvi odgovor.

avatar
mody
19.07.2021. 09:59

Lewis11 da je bilo obrnuto onda bi kmecao protiv maxa

avatar
Lewis8
19.07.2021. 12:41
Reply to  mody

Hehe, da. Kao što je odmah kmečao u Imoli kad ga je izgurao, kao i u Barceloni, ili kao u sprint utrci, ili kao u istoj utrci u prvom zavoju..

Zanimljivo je da vi kmečite svaki put kad Max ima udes. Pitanje je samo u kojem smjeru. Recimo kad se sudarao s Ferrari vozačima ili sad s Hamom. Haha.

avatar
robif
19.07.2021. 19:56
Reply to  Lewis8

Pusti modya on se tek uči pisat…a možda i pišat

avatar
Lewis8
19.07.2021. 09:25

Dragi Fermen, prespavao si i možda je razlog “Kako bi samo ‘opravdao’ svoje frustracije odlukom” malo splasnuo. Dozvoli da ti ukažem na temeljnu pogrešku u tvojem promišljanju. S obzirom da ti je sljedeća tvrdnja temelj cijelog tvog zaključka osvrnut ću se na nju. “Problem je u tome što su suci ustanovili da je Lewis Hamilton kriv za incident jer da nije kriv 100% onda kazne ne bi bilo te bi bio proglašen trkaćim incidentom. “ i onda zaključuješ “Ako je Lewis bio kriv, a očito je jer su tako zaključili suci koji imaju puno više podataka na raspolaganju od nas, onda je kazna trebala… Read more »

avatar
Lewis8
20.07.2021. 12:38
Reply to  fermen

Opet krivo. Ako je kriv onda mora dobiti veću kaznu. Jel to znači da ako nije kriv treba dobiti manju?

Ili si kriv ili nisi. Ako si kriv dobiješ jednu od mogućih kazni. Ti i dalje zaključujes ako je kriv kazna mora biti veća.

avatar
Dani
19.07.2021. 09:22

Daj smanji doživljaj raspuknut ćeš se. FIA je kriva jer je dozvolila Maxovo laktarenje u dosadašnjem dijelu prvenstva. Zadnje mi je na pameti Imola i izgurivanje Hamiltona na pasice šikane gdje je izgubio pozicije i oštetio prednje krilo. FIA šuti. Takvih je agresivnih manevara imao nekoliko u ovih par utrka. Očito je bilo vrijeme da Hamilton pokaže zube i ne povuče se iz dvoboja. To se Maxu i njegovim groupie djevojkama ne sviđai rade dramu od toga.

avatar
mika.KAKA
19.07.2021. 08:31

Ako je kriv (a čak su gospoda iz Sky-a našla dio gdje max cima volan u lijevo da Lewisu da dovoljno mjesta, a Lewis ni ne gađa apex), onda je kazna čisto pranje mozga. Black lives matter..

avatar
Mike-ferrari
19.07.2021. 10:27
Reply to  mika.KAKA

Sustina cijelog dogadjaja bravo
Max trza u lijevo po pogledu u retrovizor
Ham nastavlja putanju koja veze nema sa apexom
Naci gadja tocak
Kazna smjesna i puuuuuno gora od one kada ga je Seb opizidio svojim bolidom i optuzio da mu radi brake test
Hamilton je podmukla fukara bio i ostao

avatar
Mike-ferrari
19.07.2021. 10:31
Reply to  Mike-ferrari

Ukratko decko puca po savovima
Jer je nemocan ne protiv bulla nego maxa
I puci ce do kraja samo ako bull ovako nastavi naci bice sramota i plac sezone
Sad netko ce reci na moj komentar gore mogao je i sebi unistiti utrku
Daaa ali sto je imao za izgubiti
Obojica vani ista razlika ostaje u prvenstvu
Max vani i on koliko god uzme smanjio je
A i mi koji gledamo znamo da takav udarac u 110% slucajeva gura van onog kome se pogodi zadnji kotac a ne vozaci da pojma nemaju

avatar
ZX10R
19.07.2021. 11:00
Reply to  Mike-ferrari

Uvijek

avatar
Pratiteljcro
19.07.2021. 16:29
Reply to  Mike-ferrari

Bravo za komentar

avatar
Lewis8
19.07.2021. 12:44
Reply to  Mike-ferrari

Apex? Kako dvojica mogu u isto vrijeme proći kroz apex? Nikako. Dva bolida se utrkuju kroz zavoj. Ne mogu oba proći apexom i idealbom putanjom. Qko je uvjet utrkivanja kroz zavoj da se mora proći apexom i trkaćom putanjom onda je po definiciji nemoguće da se dva bolida utrkuju kroz zwvoj.

Utrkivanje na nož je nešto što svi želite. Da ne govorim ovaj mrzovoljni mody. Uvijek je htio udese i sad plače ko beba.

avatar
Mike-ferrari
19.07.2021. 13:46
Reply to  Lewis8

Pa oba nisu ni gadjala apex kao sta sam napisao
Prednost je imao max zbog pola i vise bolida prednosti
Ham je znao da mu je to zadnja sansa ili max ode na jos +8
U zavojitom djelu staze bull bi ga ostavio iza zavjetrine i drs sta znaci game over
Uostalom imao si slow motion sve reakcije vozaca na sky f1 nema tu puno pameti

avatar
Desmosedici
19.07.2021. 14:33
Reply to  Lewis8

Stvar je veoma jednostavna..Ako dva bolida ulaze poravnati u zavoj tada bolid sa unutarnje strane mora gađati apex zavoja a vanjski bolid mora ostaviti dovoljno prostora između svog bolida i apexa da se tuda može provući unutarnji bolid..Max je bio u prednosti jer je ipak bio malo ispred ali je ostavio dovoljno prostora između sebe i apexa..Lewis je agresivno napao tako da nije mogao gađati apex već mu je zbog brzine bolid pobjegao preko nosa u dubinu zavoja i došlo je do kontakta..mislim da Lewis to nije namjerno napravio..to se jednostavno dogodi u takvim okolnostima..pod velikim pritiskom u žaru borbe.

avatar
147 kt
19.07.2021. 16:45
Reply to  Mike-ferrari

Da. Podmuko.

avatar
TORPEDO
19.07.2021. 07:46

Ne znam otkud toliko novih profila na portalu,i vidi čuda svi brane Hamića???

avatar
Deyo
19.07.2021. 21:47
Reply to  TORPEDO

Znas i sam tko je vlasnik 😀 Lik je zabrinjujuce opsesivan 😀 😀

avatar
rolu
19.07.2021. 07:21

Apsolutno se slažem sa Urednikom portala. Napisao je upravo što i ja mislim. Mada moram iskreno reći da su i Ham i Max toliko puno sebe a to se vidi po reakcijama kada nisu prvi ili u kvalifikacijama ili u utrci…Odmah je nos do poda jednom i drugom. I to je po meni glavni uzrok sudara između njih dvojice a takav isti između njih dvoje se skoro dogodio na sprint utrci dan ranije. Što se tiče kažnjavanja upravo što urednik veli ili nemoj kazniti ili kazni odgovarajućom mjerom jer 10 sec je pisofkejk za Hama koji ima ruku na srce… Read more »

avatar
Dani
19.07.2021. 09:25
Reply to  rolu

A zašto nije došlo do sudara u sprint utrci. Jer je Hamilton ponovo bio pametniji i popustio. A bio je brži kroz te zavoje. Max ponovo vrluda stazom i mijenja . Već su jednom donosili pravila o mjenjanju smjera prilikom kočenja zbog njega. Pitajte vozače.

avatar
rolu
19.07.2021. 14:54
Reply to  Dani

Ne kužiš što urednik hoće reći . Ako su suci nekog kaznili onda ta mjera mora biti veza sa onim kakva je nastupila šteta…Niko tu ne napada Hama ili Maxa…za incident……To ti je kao da napušeš 2 i kusur promila kao ja svaki dan i kazna ti je cca 500kn…bez oduzimanja vozačke…ZNAČI SUMA SUMARUM ŠTO BI REKLI STARI LATINI ….DRUG HAM JE ISKORISTIO SVOJ DAN…..

avatar
Goranns
18.07.2021. 22:49

Max je od starta bio malo sporiji i branio se na silu po svaku cenu! Brani poziciju sa sva 4 točka van staze, ne ostavlja Hamiltonu mesta ni malo kad on prvi udje u krivinu…

avatar
VILENJAK
18.07.2021. 22:17

Ne navijam ni za jednog od njih , ali realno ovo je čist trkaći incident. Hamilton je bio vidno brži, u dva navrata se povukao kad su bili auto uz auto, e pa jebi ga ne dobija se prvenstvo popuštanjem. Drugo i max ga je više puta blokirao naglom promjenom putanje, za što naravno nije sankcioniran, a ža što bi vozači tima Ocon, Peres, Gadly, Mazepin, … koji nemaju zaštitu tate i FIA-e bili kažnjeni.

avatar
Goranns
18.07.2021. 22:47
Reply to  VILENJAK

Tačno tako!

avatar
F1 fan
18.07.2021. 23:31
Reply to  VILENJAK

Max je mijenjao putanju da bi slomio zavjetrinu a ne na kočenju, ako mijenja na kočenju to se kažnjava

avatar
White Lion
19.07.2021. 07:46
Reply to  F1 fan

Slomio zavjetrinu ???
O cemu ti pricas, mjenjanje pravca je dozvoljeno samo jednom u obrambenoj situaciji i nema nikakvih slamanja zavjetrina u pravilima.
Sta je sljedece, vjetar je naglo promjenio smjer pa je morao i Max ???
Pravila su jasna !

avatar
F1 fan
19.07.2021. 13:38
Reply to  White Lion

Halo, mijenjao je pravac ali ne dok je ham napadao, dakle čim je ham bio bliže onda se max drzao jedne putanje. Nije mijenjao pravac na kočenju, niti kad je ham napravio potez,

avatar
Pratiteljcro
19.07.2021. 16:18
Reply to  White Lion

Dali si primjetio u portugalu Riccia kako samara na ciljnoj ravnici lijevo desno i tako prekida zavjetrinu malo po malo cik cak ?

avatar
ZX10R
19.07.2021. 11:04
Reply to  F1 fan

Ajde ti to nekome objasni
Vidiš da misle krivo i misle da su u pravu
Najvažnije je da je Max dobro !

avatar
Mike-ferrari
19.07.2021. 12:20
Reply to  ZX10R

Ma naravno bitno da decku nije nista
Dobio je po svom receptu sut i neka mu
On je trebao bit zreliji i pametniji ipak imao pozamasnu bodovnu razliku da 5 utrka bude 2 a ovaj prvi
Sta se promjene putanje tice ne slazem se imao je jednu bitnu u desno sta je poptpuno po p.s
Uostalom on je uvijek imao te kvarne trzaje jos prije par godina
Ugl ako misi pobjediti mora ukljuciti mozak konkurentan bolid ima ali ne i nes brzi pa nek vidi

avatar
Mike-ferrari
19.07.2021. 12:20
Reply to  Mike-ferrari

Ne u desno nego lijevo

avatar
Goranns
18.07.2021. 21:57

Samo se čekala ovakva situacija između njih dvojice ove sezone. Realno do sada je Ham po malo popušta, i rekao ako ne popustom može lako biti udes. Eto desio se jer Ham nije popustio ovaj put. Da je Max samo lagano izleteo skoro se ne bi ni pričalo o ovome. Trkački incident.

avatar
Desmosedici
18.07.2021. 21:19

Lewis je očito bio kriv za incident i da se javnosti “zamažu oči” trebalo ga je reda radi i “mira u kući” nešto i kaznitij..u onoj pauzi je tako nastala trgovina moći i utjecaja te je “izlobirana” kazna od 10 sec jer su mislili da će se to s lakoćom anulirati..međutim, Charles im je malo pokvario planove, ali su ipak uspjeli..da su znali da će Charles biti tako “tvrdi orah” sigurno bi “izloborali” i manju kaznu, recimo 5 sec.

avatar
TORPEDO
18.07.2021. 21:28
Reply to  Desmosedici

Pokazao je svima pravo lice,to je ono bitno.
Kakva osoba moraš biti da kolegu pošalješ u bolnicu a ni ne priupitaš o njegovom zdravlju…i još se veseliš takvoj pobjedi?
Meni bi prvo na pameti bilo otići u bolnicu i priupitati za stanje?
A Leclerc je vozio čudesno…to je ukratko ono što je danas napravio!

avatar
F1 44
18.07.2021. 21:59
Reply to  TORPEDO

Dok su se vracali prema boxevima pitao je preko radia za maxa!
A kakva moras biti osoba loja non stop ponavlja isto pitanje!? Pljuje druge,itd!?

avatar
TORPEDO
19.07.2021. 07:38
Reply to  F1 44

A onda na kraju utrke dobro proslavio slanje kolege vozača u bolnicu…

avatar
White Lion
18.07.2021. 20:44

A zasto verstapen nije isao siroko u tom zavoju vec ga je isao rezati i uostalom hamilton je pustio nogu sa gasa pa je max njeg pokupio zadnjom gumom i to je cinjenica ?!

avatar
VILENJAK
18.07.2021. 22:08
Reply to  White Lion

Potpuno di u pravu. Realno bi bilo da je proglašeno trkaćom greškom i bez kazne. Gledam f1 više od 30 godina i ovo ne sve veća farsa. Tata Jos gura sina da izliječi svoje frustracije jer nikad nije bio nekakav veliki vozač. Ako malo bolje pogledate cijeli krug od starta na koji se način Max branio onda bi i on za sljedeću utrku trebao dobiti kaznu. Očito je da njega sad fia i tata guraju kao neke druge neki drugi iz fia-e prije puno godina.

avatar
Goranns
18.07.2021. 22:47
Reply to  VILENJAK

Bravo!

avatar
F-red
18.07.2021. 23:07
Reply to  VILENJAK

👍👍👍

avatar
Dani
19.07.2021. 09:29
Reply to  VILENJAK

Fia hondi radi uslugu. Žele da otiđu kao prvaci. Nije bezveze mercedes uškopljen pravilima i usporen preko 2 sekunde. A honda unaprijeđuje motor tokom sezone pod izlikom pouzdanosti.

avatar
Nosko
19.07.2021. 10:04
Reply to  White Lion

Koliko god da je Max otišao široko Ham bi ga zahvatio, jer je ovaj preoštro ušao u zavoj i pri toj brzini nikako nije mogao ostaviti dovoljno mjesta za obojicu. To se i vidi nakon kontakta, koliko Ham široko odlazi sve do ruba staze. Zato je to bilo preopasno, i svima koji to ne vide ili to podržavaju

avatar
Nosko
19.07.2021. 10:07
Reply to  Nosko

…se čudim. Sreća je da se je završilo kako se završilo i bez težih posljedica. To se tako ne radi.

avatar
Dani
19.07.2021. 10:33
Reply to  Nosko

LeClerc: “It is a racing incident. It is quite difficult to put the blame on one or the other. ”

Alonso: “Lewis had more than half a car alongside Max, so in a way Lewis could not
disappear from that inside line. You can’t vanish. So it was an unfortunate moment but nothing intentional and nothing that any of the two drivers did wrong.”

avatar
F-red
18.07.2021. 20:23

I ovo je neki Maxov navijac..pa perez je za ponovljeni incident trebao biti diskvalificiran…Max se proteklih godina “nazabijao” vjerujem u svakog vozaca na gridu ferrariju i vettelu oduzeo naslov prvaka i nista .Sad on u takvoj poziciji i odmah treba diskvalifikacija Hama …van svake pameti…

avatar
Gigiracing
18.07.2021. 22:09
Reply to  F-red

Van svake pameti je da navijaci tih vozaca koje je Verstapen poslao u ogradu sad navijaju za njega.

avatar
VILENJAK
18.07.2021. 22:10
Reply to  F-red

Puna podrška za komentar.

avatar
F1 44
18.07.2021. 20:00

Mislim da su i oni svjesni da je to trkaci incident ALI kaznu su mu dali tek toliko kak se kaze da bude: mirna bosna!

LH je imao svoju putanju ali ovaj ide na noz i sada mu se odbilo u glavu.
Sta bi onda GR trebao dobiti kaznu kada mu je bottas usao u putanju i izletio!?

avatar
konacadabra
18.07.2021. 20:56
Reply to  F1 44

Ima i on putra na glavi i sreće da je ispalo tak kak je.

avatar
F1 44
18.07.2021. 21:59
Reply to  konacadabra

Pa da..svi sretni i zadovoljni

avatar
konacadabra
18.07.2021. 19:53

I sa Verstapenom je počelo, kad prođe na mišiće sve ok, kad završi ovak onda plač. Kriv je netko drugi za sudar, a to da li bi ti uopće završio taj zavoj to je nebitno.

avatar
TORPEDO
19.07.2021. 07:42
Reply to  konacadabra

Verstappen nakon što ga je Ocon izbacio sa utrke i nakon “razgovora u boxu”

– Sigurno mu nisam čestitao na vožnji – kazao je Verstappen ironično dodavši – nemam komentara, osim da je bio pi*ka.

Vidjet ćemo tko će još plakati…

avatar
igo
18.07.2021. 19:38

tekst odličan. engleži gamad, šta reč

avatar
18.07.2021. 19:35

potpisujem! Po meni je taj incident trebao biti ocjenjen kao trkaci incident. I drago mi je da je lewis pobjedio… ali ako su vec odlucili okriviti Lewisa onda trebaju biti dosljedni. Stvarno prelaze svaku mjeru sa svojom ne konzistentnosti i taj problem se mora rjesiti prije famozne “nove ere”

avatar
TORPEDO
18.07.2021. 19:30

Ah,o tome već lamentiram godinama…8 godina se pogoduje samo jednom jedinom timu u svemu pa i u sudačkim odlukama,
Ali ne bih se bunio oko toga da su za sve kazne iste…jer bi to značilo da možeš voziti agresivno i izbaciti protivnika za samo 10 sekundi penalizacije.
Ali za viteza vrijede jedna pravila a za sve ostale sasvim druga..i oni koji to nisu dosad vidjeli sam im je valjda sve jasno.
Vozač utrke je proglašen Leclerc,drugi Verstappen a tek treći roza vitez.

avatar
White Lion
18.07.2021. 20:45
Reply to  TORPEDO

Ajde ne placi,dobro je

avatar
TORPEDO
18.07.2021. 20:50
Reply to  White Lion

Plakat će tvoj roza dečkić kad se bude zakucavao po ogradama haha

avatar
F1 fan
18.07.2021. 23:34
Reply to  White Lion

A kad je jazavac hamilton plakao 2011. Kad se zabijao po gridu u sve vozače i rimskog kolegu i onda plače kaže da ga kažnjavaju jer je crn. Pa kojii jadnik moraš bit da to izjavis ajde. Lik je najveći licemjer u povijesti f1

avatar
TORPEDO
19.07.2021. 07:44
Reply to  F1 fan

Najbolja stvar je što lik nije ni crn,stara mu je bijelkinja…
Prema tome on je mulat…

avatar
White Lion
19.07.2021. 07:49
Reply to  F1 fan

Molim vas prestanite plakat i ponasajte se kao muskarci bar jednom u zivotu, a ta mrznja prema ljudima bas nece odvesti nigdje.u zivotu

avatar
Mike-ferrari
19.07.2021. 13:40
Reply to  White Lion

Ni vas mrznja prema crvenoj boji

avatar
Goranns
19.07.2021. 20:56
Reply to  F1 fan

Lik je najbolji vozač od tamo hmm 2007me, u da pa on vozi F1 od 2007me..

avatar
stari lisac
18.07.2021. 19:25

Slažem se u potpunosti!

Ako je kriv (kažem: ako!), onda ili maksimalna kazna i maksimalni kazneni bodovi, a ne to što su dodijelili, jer sa Perezom koji je startao sa zadnjeg mjesta i bez Verstapena, nitko nema bolid koji može biti barem jednako brz kao Mercedesov, pa je tih 10 sekundi kazne odrađenih u 20 krugu (krug više ili manje) čista je komedija…

Gospodo suci, nisu svi koji gledaju F1 budale…

avatar
Dani
19.07.2021. 09:32
Reply to  stari lisac

Leclercov je bio brz. Bez problema sa motorom ga Hamilton ne bi prošao.

Related Posts
83
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x