Sebastian Vettel vjeruje da je način na koji je pazio na gume tijekom današnje utrke za VN Azerbajdžana bio ključan za njegovo prvo postolje s Aston Martinom.
Osvrćući se na to kako se utrka odvijala s 11. mjesta na startu, Vettel je rekao da se prva faza utrke pokazala presudnom. To je posebno došlo do izražaja nakon što je mogao u ponovljenom startu krenuti na novoj mekoj gumi, a ne na onoj koja se koristila tijekom Q2 u kvalifikacijama.
“Što se tiče strategije, naravno da je bolje startati više u poretku. No, nova guma je ostala radi jučerašnjih prekida, a drugi su imali na njima nekoliko krugova od kvalifikacija.”
“To nam je pomoglo da idemo duže u prvoj fazi, ali zaista dobro čuvamo gume i mislim da je to bio ključ, plus tempo koji smo imali. Mislim da se u utrci automobil osjećao dobro i da je to bilo ključno za nastavak napretka”, rekao je Seb.
Vettel je rekao da je podij iznenađenje, iako se automobil osjećao sasvim solidno tijekom treninga u Bakuu:
“Presretan sam, mislim da je ovo sjajno, nismo to očekivali kad smo došli ovdje. Ali već u petak, iako nas nije bilo nigdje, bolid se osjećao dobro.”
Vettel je također priznao da je ovaj rezultat posebno dobar zbog velikih poteškoća koje je imao na početku prilagodbe na novu momčad:
“Mislim da to puno znači, bio je to težak početak za nas. Bila je to sjajna utrka i imali smo dobar tempo.”
“Dobro sam započeo utrku i odmah se probio nekoliko pozicija, a zatim sam pazio na gume čim su svi otišli u boks.”
Drago mi je za Vettela ali i opčenito je napokon lijepo za vidjet druge momčadi kako se bore a ne samo Mercedes pa 30 sekundi pa RBR pa 1lap ostatak svijeta karikiram. Ova HIBRIDNA era i tolika dominacija Mercedesa je bila ubitačna imali su sekundu prednosti od prvog rivala bio jedne godine Ferrari 2017 ali RBR je bio puno češće iza njih a da ne govorim di su bili ostali i svi su se kvarili i tako 6 godina. Taman sada kada su se kolko tolko momčadi posložile i uhvatile priključqak oni mjenjaju pravila a da se igrom slućaja desi… Read more »
On je bio jači taktičar od cijelog Pitwalla Ferrarija.