Skradin domaćin automobilistima: Rekordan broj sudionika

Skradinska brdska staza, jedna od najljepših u nas, očekuje do sada rekordnih 184 automobilista iz deset europskih zemalja.

SKRADIN –  Prije godinu dana u Skradinu je, poslije praktično cjelokupnog zatvaranja cijele Europe uslijed prvog vala pandemije virusa korona, održana jedna od prvih automobilističkih utrka na Starom kontinentu. Sudjelovalo je više od 110 vozača, među kojima su bili i najbolji europski vozači i višestruki prvaci, koji su ostavili upečatljiv dojam skradinske utrke, što se najbolje pokazalo ovih dana kada su zaključene prijave za jubilarnu „15. Nagradu Grada Skradina 2021.“ u organizaciji šibenskog Autokluba „Mihovil“.

Nastup na međunarodnoj brdskoj utrci prijavilo je rekordnih 184 vozača iz deset zemalja, među kojima su i dvije vozačice. Uz bodovanje za hrvatsko prvenstvo, za koje konkurira 116 vozača iz 29 klubova, 30 vozača sudjeluje u Prvenstvu Slovenije, a 21 za Šampionat Bosne i Hercegovine.

Pečat prošlogodišnjoj utrci dali su talijanski asovi i višestruki europski prvaci Christian Merli i Simone Faggioli, koje smo do tada u nas gledali samo na kultnoj buzetskoj stazi. U nedostatku europskih natjecanja (FIA Prvenstvo Europe 2020. bilo je otkazano u cijelosti) iskoristili su mogućnost nastupa na dvije hrvatske utrke, prvo Skradin, a potom i Malačka. Pobjedu nakon dvije vožnje slavio je Merli u prototipu „Osella FA30 Zytec LRM“, dok je novi rekorder skradinske staze, duge 3.387 metara, postao Faggioli u „bolidu“ „Norma M20 FC“ vozeći 1:22,257 minuta prosječnom brzinom 144,425 km/sat.

Ova dva istinska asa ove godine već vode žestoku borbu u okviru FIA Europskog prvenstva širom kontinenta (održane tri utrke), pa propuštaju nastup u Skradinu, ali na ovogodišnju „Trku priko Krke“, kako domaćini nazivaju ovu manifestaciju, stiže čak 13 formula i prototipova, a favoritom slovi Francuz Sebastien Petit (Nova NP01-2). Velika su očekivanja i od četvorice slovenskih asova, braće Aleksandera i Patrika Zajelšnika u prototipovima „Norma MF20FC V8“, te u novim bolidima Vladimira Stankoviča (Dallara T-2) i Marijana Smrdelja (Renault Lotus).

U domaćoj konkurenciji novi dvoboj takmaca za prvaka Kategorije I, pobjednika prve utrke u Stubičkim Toplicama Zagrepčanina Domagoja Perekovića (AMK Zanatlija Zagreb) u Mitsubishi Lanceru Evo IX i aktualnog prvaka Dejana Dimitrijevića (AKK Velika Gorica) kojem je njegov Seat Leon R 32T na Sljemenu „otkazao“ poslušnost. U međunarodnoj konkurenciji zanimljiv će biti i ogled sa slovenskim prvakom Milanom Bubničem u robusnoj i legendarnoj Lancia Delta HF Integrale. Puno je novih i mladih vozača u hrvatskom prvenstvu, a „novi val“ predvodi 18-godišnji Riječanin Matija Jurišić, prošle godine najuspješniji hrvatski automobilist, koji je svoj pohod na titule u auto sportu krenuo upravo na skradinskoj stazi.

Verifikaciju i tehnički prijam vozači će odraditi tijekom poslijepodneva u petak, da bi subotnji program 5. lipnja od 13 sati krenuli treninzi, po dva prolaska za svakog vozača. Bodovne vožnje na rasporedu su u nedjelju, prva od 10 sati, a druga nakon svečanog otvaranja u 13,15 sati.

Autor: Miroslav Krpan

Total
0
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Related Posts
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x