Sainz: Norris može odvesti McLaren do samog vrha

Nakon što je Lando Norris potpisao višegodišnji ugovor s McLarenom, njegov bivši timski kolega Carlos Sainz smatra kako Norris može voditi McLaren do vrha Formule 1.

Carlos Sainz je u 2019. prešao iz Renaulta u McLaren gdje je ostao dvije godine. U te dvije godine za timskog kolegu je imao Landa Norrisa, a njihov dobar odnos, kako na stazi, tako i van staze, je puno pomogao McLarenu i njihovom cilju da se vrate u vrh Formule 1, što je pokazao i rezultat, odnosno osvojeno 3. mjesto u poretku konstruktora.

I dok je Sainz na kraju prošle godine karijeru odlučio nastaviti u Ferrariju, Norris je ostao u McLarenu, te je nastavio impresionirati s dobrim rezultatima. U dosadašnjih 5 utrka osvojio je dva puta treće mjesto, a također se nalazi na trećem mjestu u ukupnom poretku vozača.

Takvi rezultati nisu prošli nezapaženo, pa je tako Norris nedavno potpisao višegodišnji ugovor s McLarenom. Novi ugovor ga veže za McLaren do kraja 2023.

Komentirajući Norrisov novi ugovor, Sainz se pohvalno izjasnio o Norrisu, kojeg smatra jednim od najboljih vozača na gridu, te je potpuno uvjeren da je on sposoban voditi McLaren do samog vrha Formule 1 u narednim godinama.

“Mislim da trenutno postoji više vozača koji su na jako sličnoj razini po pitanju kvalitete. Među njima je i Lando. To su sve potencijalni prvaci, i samo trebaju dobar bolid da osvoje prvenstvo”, izjavio je Sainz pa dodao:

“I ja sam među njima, a naravno i Charles Leclerc, kao i mnogi drugi. Kvaliteta vozača u Formuli 1 je toliko visoka da nažalost više ovisimo o učinkovitosti naših timova, nego o našoj izvedbi. Ali vjerujem da Lando ima potencijal za osvajanje utrka, te da može odvesti McLaren do samog vrha.”

Na prošlotjednoj VN Monaka Sainz i Norris su oboje završili na postolju, osvojivši drugo i treće mjesto, iza pobjednika utrke, Max Verstappena.

Prosjek godina na podiju iznosio je 23 godine, 11 mjeseci i 28 dana. To je treći najmanji prosjek godina u povijesti podija Formule jedan. Manji prosjek godina bio je jedino 2019. u Brazilu (VER, GAS, SAI – 23 godine, 8 mjeseci i 23 dana) te 2014. u Italiji (VET, KOV, KUB – 23 godine, 11 mjeseci i 16 dana)

Nakon takvog rezultata, Sainz smatra da je Formula 1 “u dobrim rukama za budućnost”, istaknuvši koliko su male razlike među nekim vozačima:

“Razina kvalitete vozača ove godine je generalno gledajući jako visoka. Kada se pogledaju rezultati iz kvalifikacija, kada svim vozačima pogledate vremena po krugu u kvalifikacijama, vidjet ćete koliko su male razlike između mladih vozača i recimo Lewisa Hamiltona.”

“To je stvarno visoka razina. Drago mi je da mogu biti dio trenutne postave vozača koja se sastoji od toliko talentiranih ljudi, te se mogu s njima onda usporediti i vidjeti gdje ja stojim.”

“Ništa drugo te ne tjera i motivira kao takva razina konkurentnosti. A za vozače utrka je dobra kada imamo nešto da nas tjera, te u nama stvara osjećaj da konstantno moramo pronalaziti nove granice.”

Total
1
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
Desmosedici
03.06.2021. 00:01

Evo vam malo novosti iz Maranella, tehničkog hrama F1: Ferrari: “Superbrzi” motor odabran za bolid 672 ground effect Od: Franco Nugnes 2. lipnja 2021., 11:19 Binotto vjeruje u prekretnicu Ferrarija i teži inovacijama. Direktor momčadi želi crveni tim u borbi za svjetsko prvenstvo 2022. godine, a promjena pravila prelaskom na jednosjede s zemaljskim učinkom može pomoći u miješanju vrijednosti konsolidiranih posljednjih godina, s Mercedesom i Red Bullom ispred Scuderije. Ako su tehničari predvođeni Enricom Cardileom počeli s praznog lista dizajnirati 672, projektni broj automobila 2022. godine, inženjeri predvođeni drugim Enricom, Gualtierijem, moraju dati znak diskontinuiteta, kako bi zatvorili jaz u… Read more »

avatar
mars32
03.06.2021. 14:14
Reply to  Desmosedici

Kasne samo nekih 10 godina. Svaka čast Mercedesovom inženjeru koji je osmislio takav razmještaj komponenti PU, ideja je očito bila godinama ispred svog vremena. Sjećam se da su u Hondi odbijali odvajanje turbine i kompresora, i govorili da taj koncept ima ograničenje, da će tradicionalnim smještanjem komponenti dugoročno izvući više performansi, a na kraju su ipak kopirali Mercedes. Isto vrijedi i za Ferrari koji ima tradiciju i povijest izrade vrhunskih motora, a ovaj koncept prihvaćaju tek nakon 10 godina.

avatar
Emil
02.06.2021. 23:56

Mladost ne opravdava besvijest. Mislim na višegodišnje ugovore koje su mladim vozačima samo uteg, nikako povlastica a u najbolju ruku dvosjekli mač.

avatar
Desmosedici
02.06.2021. 12:24

Svi ovi mladi dečki koje je nabrojio bi u ravnopravnim uvjetima u kvalama “pojeli” Lewisa i ostalo starije društvo..sada me možete pljuvati do sutra..imam kišobran..Hahahaha!

avatar
mody
01.06.2021. 23:48

Razvalio ricarda ko beba zvecku norris je odlican buduci prvak zelim mclaren koji.ce se boriti za pobjede

Related Posts
5
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x