Nakon što je Lando Norris potpisao višegodišnji ugovor s McLarenom, njegov bivši timski kolega Carlos Sainz smatra kako Norris može voditi McLaren do vrha Formule 1.
Carlos Sainz je u 2019. prešao iz Renaulta u McLaren gdje je ostao dvije godine. U te dvije godine za timskog kolegu je imao Landa Norrisa, a njihov dobar odnos, kako na stazi, tako i van staze, je puno pomogao McLarenu i njihovom cilju da se vrate u vrh Formule 1, što je pokazao i rezultat, odnosno osvojeno 3. mjesto u poretku konstruktora.
I dok je Sainz na kraju prošle godine karijeru odlučio nastaviti u Ferrariju, Norris je ostao u McLarenu, te je nastavio impresionirati s dobrim rezultatima. U dosadašnjih 5 utrka osvojio je dva puta treće mjesto, a također se nalazi na trećem mjestu u ukupnom poretku vozača.
Takvi rezultati nisu prošli nezapaženo, pa je tako Norris nedavno potpisao višegodišnji ugovor s McLarenom. Novi ugovor ga veže za McLaren do kraja 2023.
Komentirajući Norrisov novi ugovor, Sainz se pohvalno izjasnio o Norrisu, kojeg smatra jednim od najboljih vozača na gridu, te je potpuno uvjeren da je on sposoban voditi McLaren do samog vrha Formule 1 u narednim godinama.
“Mislim da trenutno postoji više vozača koji su na jako sličnoj razini po pitanju kvalitete. Među njima je i Lando. To su sve potencijalni prvaci, i samo trebaju dobar bolid da osvoje prvenstvo”, izjavio je Sainz pa dodao:
“I ja sam među njima, a naravno i Charles Leclerc, kao i mnogi drugi. Kvaliteta vozača u Formuli 1 je toliko visoka da nažalost više ovisimo o učinkovitosti naših timova, nego o našoj izvedbi. Ali vjerujem da Lando ima potencijal za osvajanje utrka, te da može odvesti McLaren do samog vrha.”
Na prošlotjednoj VN Monaka Sainz i Norris su oboje završili na postolju, osvojivši drugo i treće mjesto, iza pobjednika utrke, Max Verstappena.
Prosjek godina na podiju iznosio je 23 godine, 11 mjeseci i 28 dana. To je treći najmanji prosjek godina u povijesti podija Formule jedan. Manji prosjek godina bio je jedino 2019. u Brazilu (VER, GAS, SAI – 23 godine, 8 mjeseci i 23 dana) te 2014. u Italiji (VET, KOV, KUB – 23 godine, 11 mjeseci i 16 dana)
Nakon takvog rezultata, Sainz smatra da je Formula 1 “u dobrim rukama za budućnost”, istaknuvši koliko su male razlike među nekim vozačima:
“Razina kvalitete vozača ove godine je generalno gledajući jako visoka. Kada se pogledaju rezultati iz kvalifikacija, kada svim vozačima pogledate vremena po krugu u kvalifikacijama, vidjet ćete koliko su male razlike između mladih vozača i recimo Lewisa Hamiltona.”
“To je stvarno visoka razina. Drago mi je da mogu biti dio trenutne postave vozača koja se sastoji od toliko talentiranih ljudi, te se mogu s njima onda usporediti i vidjeti gdje ja stojim.”
“Ništa drugo te ne tjera i motivira kao takva razina konkurentnosti. A za vozače utrka je dobra kada imamo nešto da nas tjera, te u nama stvara osjećaj da konstantno moramo pronalaziti nove granice.”
Evo vam malo novosti iz Maranella, tehničkog hrama F1: Ferrari: “Superbrzi” motor odabran za bolid 672 ground effect Od: Franco Nugnes 2. lipnja 2021., 11:19 Binotto vjeruje u prekretnicu Ferrarija i teži inovacijama. Direktor momčadi želi crveni tim u borbi za svjetsko prvenstvo 2022. godine, a promjena pravila prelaskom na jednosjede s zemaljskim učinkom može pomoći u miješanju vrijednosti konsolidiranih posljednjih godina, s Mercedesom i Red Bullom ispred Scuderije. Ako su tehničari predvođeni Enricom Cardileom počeli s praznog lista dizajnirati 672, projektni broj automobila 2022. godine, inženjeri predvođeni drugim Enricom, Gualtierijem, moraju dati znak diskontinuiteta, kako bi zatvorili jaz u… Read more »
Kasne samo nekih 10 godina. Svaka čast Mercedesovom inženjeru koji je osmislio takav razmještaj komponenti PU, ideja je očito bila godinama ispred svog vremena. Sjećam se da su u Hondi odbijali odvajanje turbine i kompresora, i govorili da taj koncept ima ograničenje, da će tradicionalnim smještanjem komponenti dugoročno izvući više performansi, a na kraju su ipak kopirali Mercedes. Isto vrijedi i za Ferrari koji ima tradiciju i povijest izrade vrhunskih motora, a ovaj koncept prihvaćaju tek nakon 10 godina.
Mladost ne opravdava besvijest. Mislim na višegodišnje ugovore koje su mladim vozačima samo uteg, nikako povlastica a u najbolju ruku dvosjekli mač.
Svi ovi mladi dečki koje je nabrojio bi u ravnopravnim uvjetima u kvalama “pojeli” Lewisa i ostalo starije društvo..sada me možete pljuvati do sutra..imam kišobran..Hahahaha!
Razvalio ricarda ko beba zvecku norris je odlican buduci prvak zelim mclaren koji.ce se boriti za pobjede