Leclerc: Monako sam pokušao zaboraviti, a Baku će biti povratak u realnost

Teško je bilo pomiriti se sa situacijom u kojoj se našao Charles Leclerc na svom domaćem Grand Prixu prije dva tjedna, no vozač Ferrarija kaže da je to ostavio iza sebe te da je potpuno spreman za jurnjavu ulicama Bakua.

U svom rodnom Monte Carlu osvojio je pole position, a kvalifikacije završio udarcem u zaštitnu ogradu. Tvrdili su iz njegove momčadi da je bolid u redu za utrku, no ispostavilo se da nije tako i Charles Leclerc nije niti startao na Velikoj nagradi Monaka zbog puknute poluosovine.

Već je navikao na lošu sreću koja ga prati u Monaku. Još uvijek nema završenu utrku, ni u Formuli 2 ni u Formuli 1, no ovo mu je sigurno bilo jedno od najbolnijih iskustava u dosadašnjoj karijeri. Znamo koliko u Monaku znači dobra startna pozicija, bila je to sjajna prilika za pobjedu njemu i Ferrariju.

Međutim, život ide dalje. Sljedeća je na redu Velika nagrada Azerbajdžana, a Leclerc je odlučan vratiti se jednim dobrim nastupom i rezultatom, iako svjestan da Ferrari neće biti onako dobar kao u Monte Carlu.

“Kad god mi se dogodi neki težak trenutak, pokušam to što prije zaboraviti, no naravno usput nešto i naučiti iz toga. Na kraju svega, dao sam sve što sam imao. Stvarno sam želio taj pole, ali da, pretjerao sam na kraju Q3 i nažalost to me koštalo starta u nedjelju. Šteta što je ispalo tako. Sada ipak gledam naprijed, volim Baku i veselim se vožnji ovdje.”

“Mislim da će to za nas ipak biti povratak u realnost. Monako je jedinstven. Tamo smo se borili za pobjedu, što je bilo nevjerojatno i predstavlja vrlo dobru motivaciju za sve, ali ovdje nas čekaju duži pravci i generalno veće brzine. Iako ima i nekoliko sporih zavija, vjerujem da ćemo se vratiti na onu razinu kompetitivnosti koju smo imali prije Monaka, no vidjet ćemo”, izjavio je u najavi utrke Leclerc.

Nastavit će se odlična borba Ferrarija i McLarena za treće mjesto konstruktora. U Monaku je svaka momčad imala po jednog vozača u bodovima, a razlika je sada samo dva boda u korist britanske ekipe.

7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
TORPEDO

Prvi pravi moderni automobil sa modernom koncepcijom i konstrukcijom je bio Fiat 500 Topolino iz 1936…od njega potječu svi mali automobili do današnjeg dana.
Međutim čini mi se da motori SUI odlaze u povijest,i to brzinom svjetlosti,jer danas je nekako sve ubrzano i ubrzava svaki dan brže.
Neki dan sam slušao Mate Rimca koji je govorio o tome da je bespredmetno raditi za budućnost automobile sa volanom…znači ubrzo nećemo ni voziti,nego će nas voziti umjetna inteligencija.
Nazire se i kraj F1 kao takve a i vozača…što reći nego Brave new world??

Desmosedici

Mislim da neće motori sa unutarnjim izgaranjem tek tako naglo nestati sa scene..dio kolača će svakako preuzeti vozila na čiosti električni pogon, zatim vozila pogonjena vodikom, ali će biti još dosta vremena Hybrid popgona..dakle, motor SUI plus električna energija koja se regenerira u samom vozilu.

Desmosedici

Mislim da je napukla glavčina na mjestu gdje u nju ulazi poluosovina..no to je sada nebitno..ali je to ipak škola za sve da se te stvari moraju bolje provjerit nakon ovakvog udarca u ogradu.

Emil

To je Fićo. Nije glavčina već prirubnica ili po hrvatski gumigelenk. 😉

Desmosedici

Da..od Fića do F1 nije se značajno promijenio princip pogona..imao sam ja zgoda, tj nezgoda sa Gumigelenom na Fiću..ovo ipak nije bio Gumigelen nego baš napukla glavčina.

Gigi

Mozda je tripoid puko?

TORPEDO

Znali su pucati gumigeleni posebno ako je mjenjač imao lufta.
To je bila česta pojava s obzirom na kvalitet Zastavinih auto dijelova.
Koliko sam samo puta skidao motor na fići….skineš 4 vijka na zadnjem veznom limu,skineš sve sajle sa motora i crijeva,pa 4 vijka spoja sa mjenjačem,anaser…i onda sa krokodilkom pod karter malo podigneš i samo izvučeš motor van. Stara dobra vremena!!

Related Posts