Horner: Nove direktive za zaustavljanja su potencijalno opasne

Uoči Velike nagrade Austrije, FIA je izdala novu tehničku direktivu čiji je cilj osigurati da momčadi ne koriste automatizirane senzore u svrhu ubrzavanja određenih elemenata procesa zamjene guma.

Od VN Mađarske, momčadi moraju osigurati da se spuštanje bolida s dizalica, kao i sam odlazak iz stacionarnog položaja, temelji na vremenu reakcije čovjeka.

Postoje sumnje da su neke momčadi pronašle veliku prednost koristeći se automatiziranim sustavima za smanjenje vremena reakcije, a samim time i brže ukupno zaustavljanje u boksu.

Budući da je momčad Red Bulla referenca za pitstop vremena, Horner ne sumnja da je nova direktiva pokušaj konkurenata da uspore njegovu momčad.

No, ispitao je razloge koji stoje iza FIA-inog poteza i smatra da bi nametanje minimalnog vremena reakcije moglo na kraju dovesti do dodatnih komplikacija:

“Formula 1 se bavi inovacijama i napretkom. Vidjeti zaustavljanja ispod dvije sekunde izuzetan je podvig i trebali bismo ga poticati, a ne pokušavati kontrolirati. Ne znam dokle ovo ide.”

“Još će nam pretpostavljam govoriti na koji način ući u garažu, gdje bismo trebali sjesti na pitwallu i koje tipke bismo trebali pritisnuti.”

Daljnje pitanje je zašto se FIA ​​u ovo umiješala, pošto su momčadi ionako već suočene s ogromnim kaznama ako nešto pogriješe kod zaustavljanja bolida.

“Dakle, kazna je brutalna ako niste čvrsto i sigurno pričvrstili sva četiri kotača. Što tehnička direktiva pokušava postići, nisam sasvim siguran, jer mislim da je to užasno složeno.”

Budući da Red Bull kao vodeća i najbrža momčad u odrađivanju zaustavljanja ispada središnji fokus ovog FIA-inog poteza, postoje nagađanja da je do promjene došlo nakon napora Mercedesa da promijeni neka pravila.

Šef Mercedesove momčadi Toto Wolff kaže da to nije slučaj, ali je potvrdio da je nedavno došlo do komunikacije s FIA-om zbog sustava koji je njegova momčad željela koristiti:

“Raspitivali smo se kod FIA-e o sigurnosnom mehanizmu koji je povezan sa sustavom koji smo koristili te može li se to optimizirati. To se dogodilo, rekao bih prije tri ili četiri tjedna. I to je bilo tehnološko pitanje.”

“Pa je li to pokrenulo išta drugo? Može biti. Ne znam. Ali ovo je bilo jedno naše pitanje koje smo postavili.”

Total
0
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
LUTHER
27.06.2021. 12:35

ako žele sigurniji pit stop, trebaju onda uvesti indy car sistem promjena guma i sve riješeno, a ne ovako

avatar
Gigiracing
27.06.2021. 10:55

Inace RB se stalno nesto zalio pa sad se ploca okrenula a Horner se cudi. Mislim da merc i rb su momcadi koje su najvise tuzakale zadnjih 10g.

avatar
TORPEDO
27.06.2021. 10:42

Totu voda do ušiju,panika…podočnjaci do koljena hahaha

avatar
Lewis8
27.06.2021. 10:04

“Horner ne sumnja da je nova direktiva pokušaj konkurenata da uspore njegovu momčad.”

Nemoj tako. Ekipa s portala koja nije pratila F1 2010-2013 misli da ovako komentira samo Mercedes.

avatar
robif
27.06.2021. 09:52

Ja mislim da tu HAAS ima prste,pogotovo Mazepin 100%.😂😂😂🤣…onda ne treba ni radit kvalifikacije,nego jednu kantu ili najlon,pa nek si izvlače startne pozicije (kao partijci pozicije u firmama nekad)..A i obrnuti grid je isto fora idea,ali za cirkus!

Related Posts
5
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x