Charles Leclerc osvojio je dvije uzastopne pole pozicije. Prva je bila na ulicama Monaka, a poslije dva tjedna u sličnim okolnostima ponovio je taj rezultat i u Bakuu. Međutim, šef Mattia Binotto kaže da su ti rezultati iznad mogućnosti Ferrarijevog bolida.
Monegažanin je u sličnim uvjetima osvojio prva mjesta. U Monaku je uzrokovao crvenu zastavu nakon bliskog dodira sa zaštitnom barijerom poslije Tabaca. U Bakuu, kvalifikacije su također bile zaražene crvenim zastavama, a ništa drugačije nije bilo ni u Q3 kada je sesiju zaustavio Yuki Tsunoda.
Leclerc je zbog spomenutog sudara morao odustati iz VN Monaka prije nego što je utrka počela. Međutim, vikend je spasio Carlos Sainz koji je osvojio drugo mjesto i ostvario najbolji Ferrarijev rezultat u 2021.
Unatoč tome što je utrku u Azerbajdžanu krenuo s prvog mjesta, Leclerc nije mogao obraniti tu poziciju u utrci. Lewis Hamilton ga je prestigao već u drugom krugu, a u idućim krugovima preskočili su ga i Red Bullovi. Do kraja utrke je izgubio mjesta od Sebastiana Vettela te Pierrea Gaslyja, ali spletom okolnosti na kraju je završio četvrti.
Ferrarijev šef, Mattia Binotto, otkriva da se Ferrari nadao boljemu u Bakuu nakon odličnog rezultata u kvalifikacijama. Međutim, Binotto je svjestan da su dvije pole pozicije bile splet sretnih okolnosti u kvalifikacijama i uličnih konfiguracija staze te da nisu pravi odraz Ferrarijeve brzine.
“Mislim da je očito da su dvije momčadi i dalje snažnije od nas, nema dvojbe. Odlično je što smo zauzeli pole pozicije u Monaku i Bakuu, ali vjerujem da to ne pokazuje našu pravu kvalitetu u cjelini. Vjerujem da su dva bolida i dalje snažnija,” izjavljuje Binotto.
“Ali napredujemo. Napredujemo zato što učimo o našem bolidu, bolje ga proučavamo u odnosu na početak sezone. U nastavku sezone dolaze i neke nadogradnje.”
“Utrka je mjerilo naše kvalitete. Nadali smo se boljem tempu nakon kvalifikacija.”
Unatoč kiselom dojmu nakon utrke, Binotto je zadovoljan tempom koji su Leclerc i Sainz pokazali na tvrdim gumama u kasnijoj fazi utrke.
“Znali smo da ćemo se mučiti na mekanim gumama. Carlosov tempo na praznoj stazi i tvrdim gumama bio je reprezentativan – bili smo kompetitivni.”
“Sigurno je da moramo poboljšati naš tempo u utrci, ali vjerujem da naša brzina nije bila loša. Patili smo zbog prljavog zraka i to je mjesto gdje trebamo usmjeriti našu analizu,” zaključuje.
Na portalu stalno žvačete već par sedmica istu vijest,nađite nešto novo.
Luka prije nego što piše o Ferrariju neka pita tebe za dozvolu.
Pa to je nemoguće,nije točno!
Haha, rekao si to prije neki dan nakon utrke i dobio si masu minusa.
Znalci ti dijele minuse.
I receno mu je da je Merc imao bas takav bolid 3god cca
O čemu pričaš?
Od kad pratis F1 ??
Bolid koji uhima pole i pada u utrci na 7mj
Napisao je upravo isto što si ti rekao, što je sad Binoto rekao..jedina razlika je što je on od znalaca dobio hrpu minusa.
2013 ti je onak naj relevantnija 5/6 pole pozicija al gume nikako skuzili sve do ilegalnog testa sa pirelli
i to znanje im je pomoglo do ’21? mijauuu