Završen je prvi dan Velike nagrade Azerbajdžana na uličnoj stazi u Bakuu. Najviše razloga za zadovoljstvo imaju u redovima Red Bulla, čiji su vozači na drugom slobodnom treningu osvojili prvo i drugo mjesto. Sergio Perez bio je tom prilikom desetinku sekunde brži od Maxa Verstappena.
Slijedio je dvojac iz Ferrarija, usprkos novom udesu Charlesa Leclerca, pa Pierre Gasly u AlphaTauriju i Fernando Alonso u Alpineu, dok su vozače Mercedesa nastavile pratiti poteškoće. Lewis Hamilton bio je 11., a Valtteri Bottas 16.
Formula 1 se vratila na obalu Kaspijskog jezera nakon dvije godine, a najbolje vrijeme prvog slobodnog treninga imao je vodeći vozač u ukupnom poretku nakon pet utrka, Max Verstappen. Slijedio ga je Ferrarijev duo, dok su vozači Mercedesa postavili tek sedmo i deseto vrijeme. Zato se drugi slobodni trening iščekivao sa zanimanjem, ne bi li pokazao kakvo je realno stanje stvari u Bakuu.
Što se vremenskih uvjeta tiče, petak poslijepodne u Bakuu protekao je u znaku sunca, vedrog neba i vrlo visokih temperatura. U zraku je izmjereno preko 28°, dok je temperatura staze dosegnula izuzetno visokih 49°.
Tijek treninga:
Prvi su na stazu pojurili Esteban Ocon u bolidu Alpinea i njegov sunarodnjak Pierre Gasly za AlphaTauri. Već u prvim minutama bilo je posla za suce koji raspolažu sa žutim zastavama. Valtteri Bottas u Mercedesu, Lando Norris u McLarenu pa i Sebastian Vettel u Aston Martinu imali su kratke izlete van staze, srećom po njih bez udarca u zaštitnu ogradu.
Nešto veći problem imao je Nicholas Latifi, čiji je Williams otkazao poslušnost nakon 12 minuta i stao na stazi. Budući da nije uspio pokrenuti bolid, trening je prekinut da bi se Williams s brojem 6 sklonio sa staze. Do tog trenutka najbolje je vrijeme postavio Carlos Sainz (1:43,162), bio je 22 tisućinke brži od Verstappenovog kruga za prvo mjesto prvog treninga.
Trening je nastavljen s 40 minuta do kraja, a Sainz je odmah značajno popravio svoje vrijeme. Gotovo za sekundu – vozio je 1:42,243. Iza njega je jurio i drugi Ferrari, ali Charles Leclerc bio je dvije desetinke sporiji. Nekoliko minuta kasnije, monegaški je vozač išao brže, postavio najbolje vrijeme prvog sektora, no onda pogriješio na kočenju i udario u zaštitnu ogradu u zavoju broj 15. Uspio je odvesti bolid s mjesta nesreće i dovući se do boksa. Čekalo ga je spremno novo prednje krilo, ali bolid je ipak odguran u garažu radi dodatnih provjera. Suci su pokupili dijelove i nije bilo novog prekida treninga, a Leclerc se kasnije vratio na stazu.
Na vrh poretka uskoro su izbili vozači Red Bulla. Sergio Perez odvozio je 1:42,115 i bio u tom trenutku jednu desetinku sekunde brži od momčadskog kolege Maxa Verstappena. Lewis Hamilton bio je tek na 11. mjestu na ulasku u drugu polovicu treninga, sekundu sporiji od Meksikanca, nimalo zadovoljan ponašanjem svog bolida. I on i Valtteri Bottas mučili su se s dovođenjem guma u odgovarajući radni okvir.
Mick Schumacher imao je poteškoća s punjenjem baterija Haasovog bolida, a generalno je američka momčad opet bila na začelju poretka. Jedino Latifi nije imao brži krug zbog kvara u ranoj fazi treninga.
U završnici treninga momčadi su se okrenule simulacijama utrke i vožnji s nešto više goriva, tako da su izostali novi brzi krugovi. Bottas je još jednom posjetio izletnu zonu u zavoju broj 1 i nikako nije uspijevao spojiti pravi krug. Završio je trening na 16. mjestu, brži jedino od Williamsovih i Haasovih vozača.
Red Bull je ostao na vrhu i završio dan s najboljim vremenima, što predstavlja veliki poticaj za vodeću momčad prvenstva, s obzirom da su očekivali zaostatak za Mercedesom na ovoj stazi. Ferrari je ponovno djelovao jako dobro, sa Sainzom na trećem i Leclercom na četvrtom mjestu, no monegaški će vozač morati poraditi na izbjegavanju zidova pri vožnji po uličnim stazama.
Pierre Gasly nastavlja s jako dobrim vožnjama. Na treninzima je redovito u prvih deset, ovdje na petom mjestu. Fernandu Alonsu dobro će doći poticajno šesto vrijeme, a s dobrim vožnjama nastavlja Antonio Giovinazzi. Trening su među prvih deset još završili Lando Norris, Esteban Ocon i Yuki Tsunoda.
Treći slobodni trening vozi se u subotu u 11 sati, a kvalifikacije su u 14.

Danas uživamo u trečem slobodnom treningu ,od 11-14 :),barem tako piše na naslovnici,svaka čast majstori.
Znači Mercedes ima problem sa brzinom u jednom brzom krugu zbog nedostatka gripa dok long run je puno bolji i na razini je Red Bulla. Pred njima je duga noć za uspoređivanje podataka!!!
Uopce mi ne pije vodu da je merc ovako los a ni ferr ovako dobar tj jak
Mcl bi ovdje def trebao biti 3 momcad
Vrlo konfuzno
Miševi se vesele a merc samo malo pustio nogu sa gasa dok se ne smiri situacija sa krilom hahah
Neki od tih miseva imaju neverovatno dugu tradiciju u F1. Za njih su radili ili vozili veliki ljudi, i neke od njihovih inovacija su ostale ubelezene u povijesti, i koje se danas koriste u modernoj auto industriji. Ta macka kojoj se ti divis, jedino po cemu je poznata je hohstapleraj, muljanje, koje je stvorilo jednu ogavnu dominaciju za zelenim stolom i nevidjeno smrdi na trulez. I slijedeci put kada napises nesto ovako genijalno, razmisli par puta.
Deyo naporan si stvarno, popi tabletu i idi spavat. Smaras brate sa teorijama zavere.
Hvala, ali zadrzi “pametne” savijete za sebe!!!
I nema nikakvih teroija zavjere, samo praksa!!!
Zadrzat cu al ajde ti zadrzi pametne teorije zavjere za sebe, ne mozes jel tako?
Kada budes nasao da pricam negde o teroijama zavjere, reci mi, pa cu prestati. A dok pricamo o cinjenicama, molio bih te bez savjeta tipa koji si mi dao gore.
Cinjenice bez dokaza su sto? Omalovazavanje drugih sa kojima se ne slazes je sto? Vrijedanje vozaca/ekipe za koju ne navijas je sto? Ja vidim svaki dan hrpu optuzbi a nikakav dokaz nisi napisao, hostapleri, nervozan Ham grijesi, di grijesi evo Lec vec 2 puta zid pogodio u 2 tjedna, sto cemo za njega napisat, nista jer nije Merc. Svima je puna kapa merca i dominacije al ne pisemo gluposti kao ti, Toto je hostapler al vodi momcad bolje nego vecina mozda cak i najbolje al eto tebi je najgori al nisi nikakav dokaz napisao zasto je tako.
Je li ti citas ili ovde postoji problem poimanja kao sa osobom koja ima vise profila?! Procitaj gore sta je napisao F1 fan, naziva ostale momcadi misevima. A sto bi ti sada da ti dostavim?!! Audio snimke, snimke pracenja, kopiranu dokumentaciju, policijski izvestaj?! Lako je voditi momcad koja je izvojevala dominaciju kako jeste, a izvojevana u pregovorima, napravljenim da ucine Mercedes napokon sretnim. Najpokvarenija dominacija ikada, koja je nacisto ubila sportski duh , a i ovaj sport!! Da su bili posteniji uslovi, takav kakav je vodio bi neku osrednju momcad bez ikakvog uspeha. A posle ovoga nemoj se cuditi kakve… Read more »
Ovaj put je uspio napisati bez Toto i 2014. Haha
Ma ja budala se stalno kacim, neda mi se više raspravljati sa njime. Najbolje na ignore.
Što manje razvija bolid Ferrari je sve brži…do kraj prvenstva bit ćemo 2 sekunde ispred svih haha.
A sad ozbiljno…događaju se neke čudne stvari posebno što se tiče mercedesa,čak je Hamilton komentirao u stilu da je to najbolje što može izvući iz bolida danas…??
Pričekajmo sutra…ali čudni rezultati treninga??
Stalno spominjes da Ferrari ne razvija bolid, imas info iz tvornice? Stvarno me zanima odkuda ti ta info? Sve bolji su jer ne razvijaju bolid mislim stvarno.
Tko čita nešto i dozna..za razliku od nekih?
https://www.gp1.hr/2021/05/ferrari-skoro-u-potpunosti-fokusiran-na-2022/
Ako Mekies tako kaze onda je valjda tako, znam kako je to kad nemas para i dosta ljudi da rade na odvojenim projektima u isto vrijeme.
Stvarno šteta što Ferrari nema para i dovoljno ljudi..Hahahaha!
Objasni kolegi da ne vjeruje svemu sto procita, mos si mislit kako Ferrari digo ruke od ove sezone, nije to utrka polo kupa na grobniku.
To je kao da Real Madrid posudi rezervog igrača “Kustošije” jer eto nema se novca.
To je tolika razina neznanja da me sram uopće polemizirati sa likom sa 6-7-8-9 profila (Gigiracing,WEST44,Lewis 7,White lion itd)
Eto ti i deyo isti, kad ti netko odgovori odmah ima 5 profila. Godina imaš a razina komunikacije ti je iz osnovne škole. I ovo je moj jedini profil.
Najbolje bi te zamolio da me ne uzimaš u usta!!! Osoba pod imenom west44/panzer/lewis7/lh7/british empire i tko zna koliko još naloga je ista osoba!!! To sto mozda ti i još neki ne možete povjerovati da postoji neko takav, shvacam. Ali, nažalost, postoji!! I tužno je!!! Zivot mu se svodi da izlupa što više minusa za svaki komentar koji se kosi sa njegovom iluzijom o njegovom idolu kao najvijecem.
Charles šta si pijan?…..it is I Leclerc -allo allo
E kad bi se i Ferrari umiješao u borbu za vrh pa da u zadnju utrku uđemo s 3+ kandidata za naslov. Prema službenoj analizi na temelju današnjih treninga RB bi u kvalifikacijama trebao biti 0,43 sec brži od Ferrarija, 0,49 sec od McLarena i 0,58 sec od Mercedesa. Prema tempu za trku RB je 0,07 sec ispred Mercedesa na drugome mjestu, Ferrari treći 0,33 sec sporiji i McLarena oko 0,15 sec iza Ferrarija. Kad se kreira “kombinirani” krug od najbrže odvoženih pojedinačnih mikro sektora najbrži ispada Sainz, drugi Gasly, treći Verstappen, a četvrti Leclerc. Trenutno se čini da bi… Read more »
O čuda….
Alarm….
Nemirne noći….
Haha nema navijaca merda tihi su volio bi da ovo i sutra bude zelim da bude start max leclerc a hamiltin 8 nek se probija
Naravno.. samo nekako ljepse zvuci Leclerc Max..
Ma neka,neka.. nek je max prvi,ferr drugi..
Neka se i vi malo veselite.
Uzivajte, mozda je i ovo vaš vikend 😉
Ali ne otpisujte merc 😉
Bravo Perez & Max !!!
Bravo Saniz & Leclerc
Ne znamo šta je sa mercedesom,ali Max ,Perez odnosno Red Bull šamara,lijepo je vidjeti i ferrari u vrhu
Ovo je dobro za utkivanje,da imamo više bolida i vozača u vrhu
No,nemojte otpisivati Hamiltona,i ono pokvareno mu želiti loše,neka je tu u vrhu,neka se bori,još da se prbliži Mclaren ,e onda možemo uživati
Svima puno sreće !!!
Ako sutra ostane ovako… HONDA🤪👍!!!”znao je Toto zašto je cičio kao mačka sve to vrijeme”svaka čst nisam mu vjerovao.. sada je u pravu… eeeeh to flexibilno krilo nesretno..