Montoya smatra da granice staze previše utječu na borbu za titulu prvaka

Incidenti s poštivanjem granica staze obilježili su dosadašnju sezonu Formule 1, a dio publike izrazio je nezadovoljstvo s direktnim utjecajem koji su granice staze imale u tri odvožene utrke.

Kritikama se pridružuje i nekadašnji vozač Formule 1, Juan Pablo Montoya, kojeg pamtimo kao jednog od najboljih vozača iz 2000-ih. Prema mišljenju Kolumbijca, neprestana rasprava o ovoj temi previše utječe na borbu za naslov prvaka između Lewisa Hamiltona i Maxa Verstappena te ju “čini kontroverznom”.

Podsjetimo, Verstappen je u Bahreinu izgubio pobjedu zbog ilegalnog prestizanja Hamiltona s četiri kotača van staze u završnim krugovima utrke. Situaciju je pogoršala činjenica da je Hamilton dobar dio utrke i sam izlazio s četiri kotača van staze u identičnom zavoju.

Ipak, radi se o dva različita pravila, ali generalnu je publiku razbjesnila činjenica da pravila u nekim situacijama vrijede, a u nekim ne vrijede.

Verstappen je zbog granica staze izgubio i najbrži krug na VN Portugala u Portimau, što bi mu donio jedan – ali vrijedan bod. Lando Norris je također okusio gorki okus ovog pravila na VN Emilije Romagne. Britanac je postavio treće najbrže vrijeme u kvalifikacijama, ali ono je obrisano nakon odluke sudaca.

“Mislim da je Formuli 1 to falilo u posljednim godinama. Red Bull i Mercedes, dvije momčadi koje se bore rame uz rame. To je zabavno,” rekao je Montoya u intervjuu za Motorsport.

“Međutim, rekao bih da je situacija postala previše kontroverzna s granicama staze. Znam da žele da staze budu sigurnije s rubovima i asfaltiranim zonama za izlijetanje, ali to je stvarno teško kontrolirati i razumijem zašto su te odluke ponekad ispravne, a ponekad nisu.”

“Vrlo je teško kada treba donijeti presudu. Ne zavidim sucima Formule 1 koji se ovime bave.”

Pravila postoje s razlogom i vrijede za sve vozače, ali ipak ostaje osjećaj nezadovoljstva kada takve sitnice imaju ogroman utjecaj na utrke i njihov ishod.

Montoya vjeruje da će Red Bull biti samo motiviraniji da pobjedi Mercedes zbog svega što su pretrpjeli i izgubili zbog granica staze.

“Uzbuđen sam jer mislim da to čini Red Bull bijesnijim. Žele pobijediti Mercedes i sama ta činjenica čini sport zanimljivim za gledanje,” zaključuje.

Total
10
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
24 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
mody
05.05.2021. 20:54

Montoya legendo f1 fali rivalstva

avatar
Lewis8
06.05.2021. 07:55
Reply to  mody

Kukaš n aisti način. Imaš rivalstvo Max-Ham. I dalje kukaš kako nema rivalstva.

avatar
Darkoc. hr
06.05.2021. 11:10
Reply to  Lewis8

Kakao bi ti da su Lewis-a tri puta zakinuti.

avatar
helgrozd
05.05.2021. 19:01

Sve se može riješiti vrlo jednostavno, kao što je kolega rekao “…što manje pasice, a poslije pijesak pa onda nek istražuju granice staze…” ili za svaki nedozvoljeni prelazak oduzeti dvije sekunde. Tko voli nek izvoli, nema dvostrukih mjerila, a svi mogu kalkulirati što im se više isplati.

avatar
Lewis8
06.05.2021. 07:57
Reply to  helgrozd

ili za svaki nedozvoljeni prelazak oduzeti dvije sekunde”

Drugim rječima sve isto kao i sada samo još strože kazne?

avatar
helgrozd
06.05.2021. 09:40
Reply to  Lewis8

Pa i nije baš isto jer bi se ‘svaki’ nedozvoljeni prelazak sankcionirao za sve prema istim mjerilima, dok se sada sankcionira ‘selektivno’ tj. ovisi o nečijoj subjektivnoj odluci.

avatar
rolu
05.05.2021. 18:21

Bobo domino svaka čast….to je najpravedniji e

avatar
papaya
05.05.2021. 18:15

Kakav vozač je bia taj lik….
Uf….
Lud ka šiba….
Ali osoba zaduzena za kazne zbog izlaza van staze je sve objasnila i upozorila lika koji toliko siluje to da bude prvak…..
Puno puta mu je progledano kroz prste i puno je puta Ferrarija s…jeb….a(em Kimia ,em Vettela)

On kao da zeli da ga ljudi žale i kažu pa dao je sve od sebe,nemozete mu sad uzeti bod jer nije poštiva pravila

avatar
SIR LEWIS HAMILTON
05.05.2021. 19:18
Reply to  papaya

Legenda
Izvlačio maksimum iz bolida.
Nije ni čudo što ode motor pred kraj trke 😀

avatar
bobodomino
05.05.2021. 17:44

Ja bi im dao što manje pasice a poslije pijesak pa onda nek istražuju granice staze.

avatar
Lewis8
06.05.2021. 07:58
Reply to  bobodomino

Znači još strože kazne za svakoga tko je izašao izvan staze? Trenutno su kazne puno blaže. Pijesak je skoro najstroža kazna. Jedino strože od pijeska je zid.

avatar
Nosko
06.05.2021. 12:55
Reply to  bobodomino

Slažem se, uže pasice, ali nisam za pjesak nego za travu. Da se radi izletanja, vozača uspori, a ne onesposobi. I više ne bi bilo sporno, samo bi pisali tko je napravio grešku i izletio previše u zavoju, i samim time izgubio na vremenu ili poziciju. To je onda utrka, vozači to moraju sami rješavati, ne suci…

avatar
Berislav
05.05.2021. 17:01

Zaista odlično formuliran naslov ovog komentara. Zašto? Jednostavno, samo jedan vozač u ovom dvoboju nastoji voziti po principu “cilj opravdava sretstvo”. Jeli se to smije? Naravno ne. Jeli to treba dozvoliti (“progledati kroz prste”)? Naravno da ne!. Jeli to u interesu publike? Naravno ne.Dali je Hamilton tijekom jednog od svojih prelazaka sa sva svoja četri kotača bijele linije pretekao ijednom Maxa? Nije! Zapravo moram se korigirati….mislim da je prešao jednog na taj način nekog sa kraja grida u jednoj od ovih utrka.Za sve ostale izlaske sa staze Hamilton je bio uredno upozoren kao i svi ostali vozači.Dakle problem je u… Read more »

avatar
Lewis8
06.05.2021. 08:04
Reply to  Berislav

Max ima bolid za kakvim su žudjeli. I dalje se medijska pompa RBa svodi na “mi smo žrtve”. Idemo vidjeti kako su prošle prve tri utrke* U prvoj je Max kiksao i nedozvoljeno pretekao. U drugoj je Max kiksao i izletio u najbržem krugu za pole. (Nije mu brisan krug izletio je na travu). Izvukao je utrku startom. U trećoj utrci je Max ponovno kiksao i izletio u krugu za pole (ovaj put po asfaltu i krug mu je izbrisan). U utrci je upitno tko bi koga prestigao s DRSom. Lewis je Maxa skinuo jer je Max napravio pogrešku i… Read more »

avatar
Darkoc. hr
06.05.2021. 11:15
Reply to  Berislav

U krivu si. Najmanje 20 krugova je dobivao prednost od cca 0,2s kada to pomnoži, Max ga na stazi ne trebao ni preticati.

avatar
LUTHER
06.05.2021. 14:21
Reply to  Berislav

ajd pokušaj obraniti lewisa za bahrain gdje je 29puta prešao van granice staze?

avatar
Nosko
05.05.2021. 15:33

Meni to ubija utrku.

avatar
Lewis8
06.05.2021. 08:08
Reply to  Nosko

To nije ništa novo. Da RB i određeni mediji ne prave pompe oko toga bilo bi ti normalno.

Zar nikad nisi vidio po stazama prije gdje se ne smije kratiti? Šikane se odavno kontroliraju. Izlazak iz boxa je crta koja se ne smije prijeći i kontrolira se. Sve se to kažnjavalo i prije i svi se paze.

Da nema ovakve medijske hajke na Mercedes i Lewisa i plakanje RBa ne bi se ni ti zamarao kao što se nisi zamarao zadnjih 15 godina na ove granice koje postoje i kažnjavaju se.

avatar
Nosko
06.05.2021. 10:11
Reply to  Lewis8

Nema to veze veze sa pompom medija ili plakanjem RB. Da je obrnuta stvar, moje mišljenje bi bilo isto. Dvoboj Lewisa i Maxa gledam neutralno i navijam za što uzbudljivijim i neizvjesnim utrkama i prvenstvom ( po mogućnosti da se odlučuje u zadnjoj utrci). “Šikane se odavno kontroliraju, prelazak crte kod izlaska iz boksa”…ma to su stara pravila i koja uopće nisu sporna. Sada ti miješaš različita pravila, što u stvari nema veze sa ovim o čemu je po meni ovdje problem. Od ove godine se počelo pratiti i kažnjavati prelazak vanjske linije staze na izlasku iz zavoja…samo na tome treba… Read more »

avatar
LUTHER
06.05.2021. 14:24
Reply to  Lewis8

gle, problem je kao prvo u (ne)dosljednosti kažnjavanja, plus dvosmislenim pravilima (kao primjer, kimi u imoli, gdje je fia rekla da su pravila dvosmislena, ali kazna ostaje, ali od portugala ćemo drugačije !!)..

avatar
Lewis8
05.05.2021. 15:28

“Ipak, radi se o dva različita pravila, ali generalnu je publiku razbjesnila činjenica da pravila u nekim situacijama vrijede, a u nekim ne vrijede.”

I što je ovaj portal poduzeo po pitanju educiranja generalne publike? Najzad, ovdje dolaze ljudi i po znanje kao i po vijesti. Zar ne?

avatar
Berislav
05.05.2021. 17:02
Reply to  Lewis8

Slažem se potpuno!

avatar
Lewis8
06.05.2021. 08:12
Reply to  Berislav

Autor prvo kaže da su to dva pravila i da vrijede za svih ista onda odmah u istoj rečenici iza zareza kaže da je ljude razbjesnila ČINJENICA da pravila ne vrijede. Tako kroz cijeli članak.

Zauzmite stav kao portal da ne pišete navijački već da donosite vijesti i educirate čitatelje. Digli bi ovaj portal na višu razinu.

avatar
Berislav
06.05.2021. 21:37
Reply to  Lewis8

Ja ću ti sa veseljem replicirati……odlično sročeno!

Related Posts
24
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x