Knego osvojio deveto i šesto mjesto na TCR Eastern Europe utrkama u Slovačkoj

Odličan nastup imao je na Slovakia Ringu predstavnik AK Dubrovnik Racing i vratio se kući s osam osvojenih bodova. Uspješni su bili i hrvatski aduti u utrkama Clio Cupa, Igor Tomljanović i Ivan Gustin.

Staza Slovakia Ring ugostila je proteklog vikenda vozače vrlo jakog Europskog TCR prvenstva, zatim TCR prvenstva istočne Europe, ESET Cupa, Clio Cupa Bohemia te Twingo Cupa.

Jako dobar nastup u kategoriji TCR Eastern Europe imao je Dubrovčanin Žarko Knego. Vozeći Cupru TCR, Knego je na kvalifikacijama postavio 12. vrijeme, kojim nije mogao biti prezadovoljan, ali zato je već u subotnjoj utrci uspio napredovati u poretku te osvojiti devetu poziciju. Ona mu je donijela i prva dva boda u ovoj sezoni prvenstva, budući da je vikend na Hungaroringu zaključio s puno pehova i bez osvojenih bodova.

Slovakia Ring, TCR Eastern Europe

Potom se jedinom hrvatskom vozaču u TCR-u osmjehnula i sreća te je lutrijom odlučeno da se za start druge utrke okreće poredak prvih devet iz prve utrke. To je značilo da Knego ide na pole position!

Start je bio dobar, no na izlasku iz prvog zavoja Žarko je malo izgubio na brzini, a time i nekoliko pozicija. Međutim, nastavio se žestoko boriti s Nijemcem Wittkeom i Srbinom Vesnićem pa na koncu ciljem prošao na sedmoj poziciji. Odličnim nastupom došao je do još šest bodova, tako da nakon dva vikenda drži 11. poziciju u ukupnom poretku prvenstva.

Pobjednik prve utrke bio je Čeh Makeš s Cuprom, ispred dvojice Nijemaca – Steibela i Wittkea. U drugoj utrci na vrh se vratio dvostruki pobjednik s Hungaroringa, Tomaš Pekar u Cupri. Steibel je još jednom bio drugi, a Makeš treći. U ukupnom poretku Pekar ima 93, Makeš 76, a Steibel 52 boda.

U TCR Prvenstvu Europe najbolje je vikend iskoristio Mikel Azcona. U prvoj je utrci pobijedio, a u drugoj gledao u leđa jedino Mehdiju Bennaniju te drži vodstvo u ukupnom poretku s 84 boda, 22 više od Bennanija.

Marcin Jedlinski iz Poljske bio je pobjednik u klasi GT3 ESET Cupa, u obje sprint utrke i u utrci izdržljivosti, a Matej Pavliček isto je ostvario u klasi GT4. Drugu poziciju osvojio je u utrci izdržljivosti Grega Šimunović u paru s Mathiasom Lodijem, vozeći Porsche Cayman GT4. Miro Konopka u bolidu Ligier LMP2 bio je generalni pobjednik tih utrka te klase D5.

Marcin Jedlinski, Mercedes-AMG GT3

Tomljanoviću skok u Top 8 Clio Cupa

Zanimljivo je bilo u utrkama Clio Cupa Bohemia. Dvostruki pobjednik s Hungaroringa, Šveđanin Filip Sandstrom, imao je u Slovačkoj ozbiljnog konkurenta – Mađara Balinta Hatvanija. U prvoj su se utrci neprestano izmjenjivali na vodećoj poziciji, a onda je krug prije kraja Sandstrom pobjegao naprijed, dok je Hatvani izgubio i drugu poziciju od sunarodnjaka Leventea Losonczyja. Četvrti je bio Juuso Panttila iz Finske, a peti Erik Bertilsson iz Švedske. Nastupili su i Hrvati, Igor Tomljanović i Ivan Gustin. U prvoj utrci bodove je osvojio samo Tomljanović, zauzevši deveto mjesto.

Clio Cup Bohemia, Slovakia RIng

Druga utrka donijela je puno preokreta, ali i rano odustajanje Losonczyja. Velike su probleme imali i slovenski vozači, Sandi Jeram i Mark Mramor. Pobijedio je opet Sandstrom, četvrti put u nizu i učvrstio svoju prednost u ukupnom poretku. Ima 108 bodova, a Bertilsson 50 manje. Drugu utrku na Slovakia Ringu Bertilsson je završio na trećem mjestu, iza Hatvanija.

Do odličnog plasmana došli su hrvatski vozači. Igor Tomljanović bio je u drugoj utrci šesti i osvojio vrijednih osam bodova za prvenstvo. Time je skočio na osmu poziciju ukupnog poretka Clio Cupa s 20 bodova na kontu. Gustin je pak bio poziciju niže i osvojio šest bodova. On se u ukupnom poretku nalazi na 12. mjestu.

Igor Tomljanović, Clio Cup, Slovakia Ring (Foto: Facebook ‘Igor Tomljanović Becker‘)

Spomenimo još i odlične utrke Twingo Cupa u kojima je nastupilo čak 27 vozača, uglavnom iz Slovenije i Makedonije. Pobjednik prve utrke bio je Nik Štefančič, ispred Luke Glazera i Toma Gruenfelda, dok je poredak druge utrke bio Glazer, Štefančič, Jelovčan.

Total
1
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Related Posts
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x