Što možemo očekivati od Fernanda Alonsa?

Nakon razočaranja u McLarenu koja su se odvijala od 2015. do 2018. godine, povratak Fernanda Alonsa u Formulu 1 s Alpineom trebalo je značiti kako će se ovaj tim iz sredine poretka postepeno početi poboljšavati. Međutim, nakon prve utrke u Bahreinu, Alpine je trenutno na 0 bodova, a unatoč dobroj vožnji u kvalifikacijama i dobrom startu same utrke, Alonso ju nije završio iz zaista bizarnog razloga.

Za sve je kriv sendvič

Španjolski je vozač morao odustati u 32. krugu utrke zbog razloga kakav se zaista ne viđa često na stazama Formule 1. Tijekom drugog zaustavljanja u boksu, ekipa Alpinea naišla je na probleme jer se nešto zaglavilo u usisniku za hlađenje stražnjih kočnica. Kako se kasnije ispostavilo, riječ je bila o omotu sendviča i ona je koštala Alonsa i Alpine prvih bodova na startu sezone Formule 1.

Ovakav scenarij zaista nisu mogli predvidjeti niti najbolji stručnjaci ili kladionice koje preporučuje stranica sportskokladenje24.com. Naravno, najmanji krivac u svemu tome je sam vozač, a nama ostaje čekati neke od idućih utrka kako bismo mogli vidjeti njegov pravi potencijal i dati nešto preciznije predikcije o tome kako će teći njegova sezona, nakon što dvije godine nije bio dio natjecanja.

Fernando Alonso (Alpine) i Carlos Sainz (Ferrari) na VN Bahreina (Foto: Mark Sutton / LAT Images)

Prva godina trebala bi biti žrtvovana za prilagodbu

Kao što je i za očekivati, prva godina Fernanda Alonsa po povratku u Formulu 1 ne bi trebala biti jako rezultatski značajna i u njoj će se španjolski vozač pokušati što bolje ponovno prilagoditi na ovu sredinu. Alpine također cilja na dobre rezultate u idućoj sezoni jer će tek ta sezona pružiti neke od pravih prilika da ovaj tim ostvari bolje rezultate. Jedan od razloga zašto bi ova godina trebala biti tranzicijska je činjenica da Alonso upravlja tri godine starom šasijom. Alpine A521 koristi šasiju Renaulta iz 2019. godine jer je koronavirus odgodio neka pravila oko izgradnje nove šasije za 2022. godinu. Na početku prošle godine, Renault je odlučio nastaviti s bolidima iz 2019. kako bi mogao posvetiti više resursa za zadovoljavanje novih pravila koja su originalno bila predviđena za 2021. godinu. Međutim, kao što smo rekli, dogodila se pandemija i primjena novih pravila odgođena je za godinu dana, a timovi su prisiljeni koristiti stare šasije kako bi smanjili troškove.

Uz to, Renault je jedini proizvođač motora koji nije ni na koji način unaprijedio svoje motore za ovu godinu. Možemo reći kako definitivno planiraju sve uložiti u iduću godinu, a to znači da ona jednostavno mora biti uspješna.

Vidjet ćemo koliko Alonso može u takvoj situaciji

Iako je toliko toga protiv Fernanda Alonsa ove sezone, i dalje vjerujemo kako će španjolski vozač imati dobrih trenutaka u njoj. Teško je zanemariti da je ipak ovdje riječ o bivšem dvostrukom svjetskom prvaku koji je, ako ništa drugo, stekao ponovno iskustvo vožnje u Formuli 1 u prvoj utrci i za očekivati je da će se kako vrijeme prolazi osjećati sve ugodnije u svojoj novoj/staroj ulozi. Pobjednička postolja možda se čine malo predalekim za Alonsa, a kako bismo ga vidjeli u najboljem mogućem svjetlu, morat ćemo se strpjeti godinu dana.

Fernando Alonso (ESP) Alpine F1 Team.
Total
0
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
Emil
11.04.2021. 11:32

Čul sam da Ocon jede samo sendviče.
A moram priznati da mi najviše smeta konstantni izgovori da je nešto drugo uvijek krivo, te je motor, te je podnica, onda je pad s bicikla, tim nije imao dobar dan, nema gripa, previše mi blizu bio pa nisam mogao, ali jako daleko smo dogurali a mogli smo još samo… A iduće godine budemo rasturili!
Puno je tu dima, a vatre nigdje! Bit će da je samo magla.

avatar
west 44
10.04.2021. 17:00

Od ispranog Alonsa možemo očekivat jedno veliko ništa!!!

avatar
Deyo
11.04.2021. 01:59
Reply to  west 44

Od tebe jedino da ces napisati neku glupost 🙂
A od Alonsa, pravog vozaca, mozemo ocekivati mnogo 🙂

avatar
mody
10.04.2021. 15:42

Vozikat ce se iza 7 mjesta sve isto otkad je otisa nista se nije promijenilo good job lewis

avatar
TORPEDO
10.04.2021. 11:05

Dobrom vozaču malo treba za privikavanje na bolid…i nije teško prepoznati one koji ne znaju jer ti cijele sezone kukaju,uvijek im nešto smeta.

avatar
LUTHER
10.04.2021. 16:18
Reply to  TORPEDO

lako je tako komentirati iz kauč perspektive..svi se oni prilagode 95%, ali je problem onih 5% finog usavršavanja, od samog volana, karakteristika bolida, kak troši gume… bla bla bla.. pa i sam kokpit je drugačiji..npr, Ricci se dugo mučio s kočenjem u renaultu jer je navikao na RB pa je mogao onako “last minute” prestizati, a sa reanultom nije…

avatar
TORPEDO
10.04.2021. 19:58
Reply to  LUTHER

Jedini je problem ako se neki vozač godinu dana prilagođava na tih 5% i glatko gubi od timskog kolege?

avatar
Yukihonda
10.04.2021. 10:38

Baksuz Alonso dobar vozač u sto ima dugačak jezik pomalo nestrpljiv unosi nemir u svakoj ekipi… nadam se da je svjestan svojih godina i iskustva mora biti strpljiv… ne sumnjam da će Alpina(Reno) napraviti dobar bolid i boriti se za vrh….

avatar
mika.KA
10.04.2021. 10:02

Karma!

avatar
klepesina
11.04.2021. 12:59
Reply to  mika.KA

is a bitch

Related Posts
10
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x