Na Hungaroringu uspješno startala sezona kružnih utrka Prvenstva Hrvatske

Na istoj lokaciji na kojoj su lani zaključili sezonu, vozači kružnih utrka Prvenstva Hrvatske uspješno su otvorili 2021. Na međunarodnoj utrci “Laptiming Kupa” u Mađarskoj, nastupilo je tridesetak hrvatskih vozačica i vozača, a za neke od njih bio je to debitantski nastup na krugu.

Od četvrtka do subote na Hungaroringu su se vozile utrke Eset Cupa, TCR prvenstva istočne Europe, FIA CEZ prvenstva srednjoeuropske zone te još nekih internacionalnih prvenstava, ali i utrke Prvenstva Hrvatske. Hrvatski predstavnici bili su podijeljeni u dvije skupine. Natjecatelji u grupama 1 (do 1400 kubika) i 2 (do 1600) vozili su svoje utrke u društvu Clio Cupa, dok su vozači s automobilima grupa 3 (do 2000 kubika) i 4 (iznad 2000) vozili u konkurenciji GT automobila Eset Cupa.

U grupi 1 bilo je prijavljeno šest vozača. Nažalost, Mirko Pendo iz AK Dubrovnik Racing svoj je vikend završio već u prvom zavoju prve utrke. Jedan od vozača Clio Cupa, Mađar Losonczy, izvrtio se i ostao stajati na izlazu iz zavoja. U velikoj gužvi svi su ga nekako uspijevali izbjeći dok nije naletio Pendo, koji mađarskog vozača od automobila ispred sebe nije mogao vidjeti do posljednjeg trenutka. Sudar je tada već bio neminovan. Također, utrke nije uspio u potpunosti odvoziti prošlogodišnji prvak grupe 1, Frane Jukić, zbog problema sa svojim Peugeotom.

Pobjednik prve utrke bio je Sandro Babić s Fabiom 1.4. Vozač Saint Christopher Racing Teama slavio je ispred klupskog kolege Nina Jeličića u VW Polu 1.4, da bi u subotnjoj utrci zamijenili mjesta pa je Jeličić slavio nakon tijesne borbe. Treće mjesto je u obje utrke zauzeo Robert Antunović s Volkswagen Lupom (AK Trogir), dok je četvrti bio Hrvoje Vukoje (Renault Twingo, AK Ina Delta).

U grupi dva nastupili su vozači AKK DS Racing iz Preloga s automobilima marke Toyota Yaris 1.5 te Grega Šimunović (Saint Christopher Racing Team) sa Suzuki Swiftom. U prvoj utrci Šimunović je bio prisiljen odustati, a pobjedu je slavio Tomislav Jaklin, ispred Vladimira Jaklina i Brune Filipija. U subotu je Šimunović imao bolji dan te odnio pobjedu. Tomislav je opet bio malo brži od Vladimira Jaklina, dok je Filipi morao odustati nakon incidenta kojeg je izazvala čehinja Yasmeen Koloc s Cliom.

Dodajmo da je u utrkama Clio Cupa slavio Šveđanin Filip Sandström. Nastupila su u toj konkurenciji i četiri Hrvata, a najbolji plasman od njih ostvario je Valter Nežić (AK Buzet Autosport) – šesto mjesto u prvoj te sedmo mjesto u drugoj utrci. Iza njega bili su Igor Tomljanović (Cobra Virovitica), Vedran Šipoš (AK Zagorje) i Ivan Gustin (AK Istra Racing Team Pazin).

Najbrojnija od grupa Prvenstva Hrvatske bila je ona do 2000 kubičnih centimetara s 12 vozača. Svoju dominaciju iz prošle sezone nastavio je Dubrovčanin Maro Franić s Volkswagen Golfom V, pobijedivši u obje utrke s velikom prednošću.

“Vrijeme nam je stvaralo manje probleme i nije bilo lako zagrijati automobil, ali postavio sam pet sekundi bolje vrijeme od prošle godine. Konkurenciju smo dobili u vozačima Renault Clia i mislim da će biti vatrena sezona. Ove dvije pobjede, kao i sve moje pobjede, posvećujem Dubravku Čikoru, prerano preminulom predsjedniku našega kluba”, rekao je Franić.

Iza njegovih leđa vodile su se žestoke bitke pa je u prvoj utrci drugo mjesto zauzeo Franićev klupski kolega iz Dubrovnik Racinga – Nikola Radnjić s Hondom Civic Type-R, pobijedivši za samo sekundu Igora Tomljanovića s Cliom. Izvrsna četvrta bila je debitantkinja u kružnim auto utrkama Stefani Mogorović (Renault Clio III, AK Istra Racing Team Pazin). U subotnjoj utrci prvi pratitelj Franića bio je Nežić, Tomljanović je opet završio na trećem mjestu, Radnjić je bio četvrti, a Mogorović ovoga puta peta. Nastup na Hungaroringu upisali su još Nikolas Feher, Vedran Šipoš, Ivan Gustin, Marko Devčić, Ivica Marić i Luka Fabijančić.

Samo se jedan predstavnik prijavio za grupu 4 ovoga puta, bio je to Veljko Bubičić iza AK Dubrovnik Racing sa Seat Ibizom Cuprom, a jedan je vozač s hrvatskom licencom konkurirao i za novu grupu 5, u koju spadaju GT automobili. Grega Šimunović vozio je Porsche Cayman GT4 i u toj klasi Eset Cupa osvojio dva druga mjesta.

Hrvatska je imala predstavnika i u prvenstvu TCR Eastern Europe. Bio je to Žarko Knego, još jedan istaknuti vozač Dubrovnik Racinga. Knego je na kvalifikacijama imao 11. rezultat. U prvoj je utrci vozio jako dobro i držao se na devetom mjestu koje bi mu donijelo prve bodove u TCR sezoni, no nažalost, u posljednjem je krugu izgubio dvije pozicije od Nijemca Wittkea te Čeha Čižeka.

“Vikend je počeo naopako, imali smo problem s postavkama automobila. To smo nekako riješili, ali se onda od četvrtka do petka pojavio problem s motorom i morali smo ga preko noći zamijeniti. Ujutro smo otkrili da opet nije sve kako treba i poslu nije bio kraj. Nismo uspjeli napraviti set-up za kvalifikacije i prvu utrku, a to je onda rezultiralo i ne baš dobrim rezultatom”, izjavio je Knego.

Tehnički kvar na njegovoj Cupri Leon TCR spriječio ga je u subotnjem nastupu, tako da će na prve bodove morati pričekati do sljedećeg trkaćeg vikenda. Utrkama TCR prvenstva istočne Europe dominirao je dvostruki pobjednik, Čeh Tomaš Pekar. U prvoj utrci na postolju su mu se pridružili Michal Makeš iz Češke i Milovan Vesnić iz Srbije, a u drugoj ponovno Makeš, na trećoj stepenici u tom slučaju, dok je drugoplasirani bio Poljak Lukasz Stolarcyk.

TCR Prvenstvo i Eset Cup sa sezonom će nastaviti u svibnju na Slovakia Ringu, dok hrvatske vozače očekujemo ponovno u akciji na našem Grobniku krajem lipnja.

Ovdje možete pogledati i veliku foto galeriju s Hungaroringa.

Total
17
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Related Posts
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x