I u drugom slobodnom treningu za Veliku Nagradu Portugala najbrži je bio Mercedes, ovog puta u rukama sedmerostrukog svjetskog prvaka Lewisa Hamiltona. Iza Britanca završio je njegov suparnik za ovogodišnju titulu, Max Verstappen.
Najbrži čovjek prvog treninga, Valtteri Bottas, završio je na trećem mjestu, a iza njega smjestio se Carlos Sainz sa samo 0.016s zaostatka.
Za iznenađenje dana pobrinuli su se vozači Alpinea. Fernando Alonso završio je na petom, a Esteban Ocon na šestom mjestu. Sedmi je Charles Leclerc.
U prvih deset našli su se još Daniel Ricciardo, Lance Stroll i Red Bullov Sergio Perez. Zanimljivo, prvih deset dijeli manje od sedam desetinki.
TIJEK TRENINGA
Start drugog slobodnog treninga za VN Portugala odgođen je na deset minuta zbog popravka poklopca za odvod u zavoju 11. Vrijeme u Portimau je sunčano, a temperatura staze nešto viša u odnosu na prvi slobodni trening.
Ubrzo nakon starta svi vozači izašli su na stazu. Prvi izmjereni krug postavio je Esteban Ocon, a u vodstvu se uskoro izmjenjuju Max Verstappen, Carlos Sainz i Valtteri Bottas. Verstappen se vraća u boks zbog problema s kočenjem. Oba Red Bulla u ovoj sesiji voze s nadograđenom podnicom.
Kimi Raikkonen prvi je vozač s poništenim vremenom kruga. Verstappen se vratio na stazu, a Christian Horner potvrdio je postojanje problema sa senzorom. Nizozemac postavlja novo najbrže vrijeme sesije, no Bottas se ponovno vraća na vrh. Lewis Hamilton na mekanim gumama prvi se spušta ispod minute i dvadeset sekundi.
Brze krugove na mekanim gumama voze i Sainz i Alonso. Nicholas Latifi izletio je u zavoju 8 te se nakon prolaska kroz šljunak vratio na stazu. Max Perez žali se na Mazepinovo ometanje.
Max Verstappen u svom prvom pokušaju na mekanim gumama bilježi drugo najbrže vrijeme. Mick Schumacher javlja probleme s motorom, a Hamilton se žali na gume.
U posljednjih deset minuta svi su vozači na stazi. Većina njih vozi na medium gumama, dok jedan dio i dalje istražuje potencijale soft guma. U ovom dijelu treninga nema značajnijih promjena u poretka, budući da momčadi simuliraju uvjete utrke. Pri kraju sesije Yuki Tsunoda izletio je sa staze u zavoju 3, no bez većih posljedica.
Drugi sluzbeni trening je uvijek oko duzih stinteva u utrci tako da ova vremena su okvirno mozda i najnebitnija
Netko je pljuvao po Alonsu nakon prvog treninga?
Doduše prava slika će biti tek nakon kvalifikacija tako da se ne zanosim previše…
Ma nis od njega u prvih 10 u kvalama
Gdje si kupio tu kristalnu kuglu salji link?
Reno bas djeluje solidno na ovoj stazi.
Svaka čast Alonsu za sezone 2005. i 2006.-tu, ali Renault kao paket tada nije bio ništa lošiji od Ferrarija, dapače..sami bolidi su bili tu negdje, ali Renault je imao veliku prednost s gumama Michelin prema Ferrariju koji je imao hendikep s gumama Bridgestone zbog novih pravila..tome dodajmo i onaj ilegalni “uteg mase” na prednjem ovjesu kod Renaulta.
McLaren je te 2005.prakticno Renaultu i Alonsu poklonio titule na tanjuru. MP4/20 je izlgedao odlicno, fantastican aerodinamicki paket, ali nepouzdanost kostala Kimija titule. ma, sto god pricali Kimi je 2005 sampion. Ali, Alonso je fantastican vozac i nema sumnje da ce se dici na razinu. A ove cure ovdje sto vole Biebera, Dua Lipu, Cardi B, i izmedju ostalog jednu slicnu suplju zvijezdu slicnu njima, pa smatraju da pljuvanje Alonsa ima smisla, zacepice im usta sigurno.
Gdje je Kimi prvak 2005,samo kod tebe u sobičku!!!
Genije, procitaj jos jednom sto sam napisao i htio reci, pa onda komentarisi.
“…ma šta god pričali Kimi je 2005 šampion.” Samo kod tebe u tvom paralelnom svemiru!!!
U tadašnje vrime,Ferrari nikad nije ima hendikep….nije Ferrari od jučer
Ne treba se zanositi slazem se ali Nando je danas djelovao puno bolje nego prosli vikend, sve se nadam da je to pocetak budenja?! , ako nista po paceu je slican malome , sve skupa pozitivan dan za njega.
Ma nisam mislio konkretno na alonsa nego na reno.ne da nisu dorasli mercu ili r.bullu nego nisu trenutno dorasli ni ferr, mcl,alfatauri..
Moje videnje do sada.
Ali,nikad neznas
To je Alonsov prvi i glavni zadatak za ovu sezonu, da pobjedi Ocona, i time će odmah izgledati bolje, a za veće uspjehe ekipa mora posložiti bolid.