Iz Honde je stiglo neobično detaljno izvješće o razvoju njihove pogonske jedinice za 2021., čiji je rezultat i pobjeda Maxa Verstappena u Imoli. Ovogodišnja verzija Hondine pogonske jedinice, RA621H, se pokazala vjerojatno najjačom u ovom trenutku, što je dodatno potvrdila forma Pierrea Gaslyja u AlphaTauriju.
Originalno je ovaj paket nadogradnji planiran za nova pravila koja su odgođena za 2022. Međutim, nakon odluke o povlačenju Honde iz Formule 1 odlučeno je da se planirane nadogradnje odmah uvedu. Ipak žele ovaj stint u F1 završiti na visokoj razini.
“Originalno je bio plan da se nova struktura pogonske jedinice uvede s novim pravilima od 2021. No, tada je zbog raznih razloga odlučeno da se ne počinje s nadogradnjama,” rekao je šef odjela za razvoj pogonske jedinice Yasuaki Asaki.
“Razmišljanje o ovome se skroz promijenilo nakon što je donesena odluka o povlačenju iz sporta. Otišao sam do predsjednika Hachiga i rekao mu da bi uistinu željeli implementirati novu strukturu pogonske jedinice u našoj posljednjoj godini u sportu. On je ljubazno prihvatio zahtjev.”
Asaki dodaje kako su promjene na pogonskoj jedinici bile vrlo temeljite i zahtjevalo je veliku količinu posla.
“To nikako nije bio lagan zadatak, s obzirom koliko je promijenjena arhitektura pogonske jedinice. Prije svega, promijenili smo položaj bregastog vratila, spustili smo ga nešto niže da je bliže tlu te smo prostor oko njega učinili kompaktnijim.”
“Cilj svih tih promjena nam je bio učiniti izgaranje efikasnijim. U tu svrhu smo promijenili kut ventila, a kao rezultat toga je došlo do promjene položaja bregastog vratila. Također smo zbog toga promijenili položaj glave motora i učinili ga kompaktnijim, zbog čega smo kao rezultat dobili bolju aerodinamičnu efikasnost i niže težište motora.”
“Još jedna od promjena je i razmak između cilindara koji smo smanjili, zbog čega smo dobili manji i kraći motor. Na starom motoru je lijeva strana bloka motora bila više naprijed u odnosu na desnu, a kod novog motora smo to zamijenili te je desna strana bloka motora pomjerena naprijed a lijeva unazad.”
Asaki je rekao kako su morali poboljšati sve ključne parametre kako bi ostali kompetitivni s njihovim glavnim rivalom.
“Poboljšali smo efikasnost izgaranja. Promjene oko bregastog vratila su poboljšale motor. Zbog zakona fizike količina energije koja se sprema se promijenila, a to je značilo da se količina energije koja nastaje zbog ispušnih plinova smanjila. Ono što smo uradili u odnosu na prošlu godinu jest povećali izlaznu snagu radilice kako bi istovremeno osigurali zadovoljavajuću razinu ispušnih plinova te također njihovu temperaturu.”
Informacije koje su dobivali od Red Bulla su omogućili da ništa ne prepuste slučaju.
“Mislim da smo nakon implementacije svih ideja omogućili kompetitivnu borbu s Mercedesom. Dobra kooperacija s Red Bullom nam je omogućila da izvučemo maksimum iz nove kompaktne pogonske jedinice. Ovo je prvi put da smo otišli ovako daleko s promjenama strukture pogonske jedinice.”
“Mislim da nam je ovo bio najveći izazov još od vremena kad smo u McLarenu mijenjali položaj turbine u odnosu na motor.”
“Naši inženjeri su bili svjesni da imamo još samo ovu godinu pred nama, ali u isto vrijeme imamo ovu još jednu godinu da je dobro iskoristimo, i oni su naporno radili svo ovo vrijeme i naporno će raditi i u preostalom vremenu koje je pred nama,” zaključuje Asaki.
U McLarenu se zaista mogu udarati u glavu zbog Alonsa i njegovog odnosa prema Hondi iako i njegove tadašnje postupke sa onim motorom mogu shvatiti posto je bio zaista uzasan
Mercedes je kupio sve Hondine matice!!!
Definitivno najbolji bolid Honde, ali je sve do Lewisa 🙂
Formula 1 / Najnovije vijesti Red Bull je “ukrao” vrhunskog motoristu iz Mercedesa 23. travnja 2021., 15:25 Ben Hodgkinson bit će tehnički direktor Red Bull Powertrainsa: Englez će nakon 19 godina boravka napustiti Mercedes kako bi se suočio s novim izazovom u Milton Keynesu gdje se rađa vrlo moderan odjel motora. Momčad svjetskog prvaka prvi put gubi jedan od svojih važnih dijelova koji će dati oblik radnoj skupini koja će morati proizvesti prvu pogonsku jedinicu Red Bull. Red Bull ukrao je vrhunskog motorista iz Mercedesa. Red Bull najavio je Bena Hodgkinsona za tehničkog direktora novonastalog pogonskog odjela. Ovo je iznenađujući… Read more »
?????..pa nisam ja to izmislio..Hahahaha!
HONDA!!!! znao sam ako itko može uzdrmati one na vrhu to je Honda…. može te mi lupati minus koliko god hoćete znam što pišem…. dok i jedna matica bude bila u f1 navijam za tu momčad… Još samo ovo veliki filozof Toto itekako zna što je pod poklopcem Red Bulla a na njima je da iskoriste tu snagu Honde u šasiji… ajmo stručnjaci udri te….
Odlaze iz F1,pa mogu dati na uvid što žele,svejedno im je.
Najbolji motor, godinama znamo da imaju i najbolju šasiju, pravila za 2021. koja pogoduju njihovom high rake dizajnu. Još ima čitatelja ovog portala koji ne vjeruju ovom portalu da je RB trenutno najbolji bolid.
A vodeći je Hamilton u lošijem bokidu. Haha, mozak eksplodira, znam. Nije vam lako.
Ja sam Gospodin Bog tvoj, nemaj drugih bogova uz mene
Logika na razini. Dakle, za tebe je Max Bog jer misliš da je Max bolji od Lewisa?
Šssija-motor-strategija-malo sreće – dobar vozač-da to sve besprijekorno radi cijele sezone… Ja vjerujem da RED Bull ima odličnu šasiju ali ne i naj bolju… recimo podjednako dobru… Ove sezone imaju puno više prostora za nadogradnju svake utrke da u potpunosti iskoriste snagu koju su dobili od Honde koja još nije iskorištena do maksimuma… iz poznatih razloga… Eee sad je Max dobio konja za trku… veliki Lewis se više ne može vozikati po stazi nonšalantno … Sad će samim tim biti pod pritiskom što je realno i više greška…očekujem borbu dva giganta do kraja… Vjerujem da od ovo dvoje BUII-Honde neko… Read more »
Nazalost, tebi nije ni malo lako 😊 Društvo u tvojoj glavi je mnogobrojno i veselo. Da ti idol zaista ima lošiji bolid, već bi plakao, pucao pod pritiskom i pravio kolizije.
Pomiješao si Lewisa s Michaelom.
Na tvoju zalost sir elton nema tu crtu da izvlaci nesto ekstra iz bolida
Tj da pobjedjuje u slabijem bolidu
Ako si zatvorio oči i uši onda je ok da i dalje tako misliš. Ako si trijezan ove dvije utrke onda je jasno kako se koprcaš.
merc i dalje ima brzi bolid