Coulthard: Bude li gubio od Strolla, ne znam kako će Vettel završiti ovu sezonu

Nakon tmurne 2020. godine provedene u redovima slabog Ferrarija, pritom znajući da neće doći do nastavka suradnje, Sebastian Vettel dobio je priliku za novi početak u redovima Aston Martina. Međutim, početak sezone jako je podsjetio na Nijemčeve prošlosezonske prezentacije u crvenom bolidu.

Problemi su počeli već u prvoj rundi kvalifikacija kad je Sebastian Vettel eliminiran s tek 18. vremenom. Istina je da nije imao ni sreće jer su mu posljednji brzi krug poremetile žute zastave, koje usput rečeno nije ispoštovao, tako da je naknadno kažnjen startom sa začelja i trima kaznenim bodovima na vozačkoj superlicenci.

Jedino što je odradio dobro bio je start utrke pa došao nešto bliže pozicijama koje donose bodove, no zbog loše strategije bodovi su ostali sanak pusti, a sve je začinio velikom pogreškom kad je izazvao sudar s Estebanom Oconom. Zaradio je još dva kaznena boda na vozačkoj superlicenci i vremensku kaznu od deset sekundi. Završio je 15. od 16 vozača koji su došli do cilja.

Njegov momčadski kolega, Lance Stroll, kojemu bi, prema riječima vodećih ljudi momčadi, Vettel trebao biti svojevrsni mentor i od velike pomoći, osvojio je deseto mjesto i barem jedan bod za britansku momčad. Postane li to praksa i bude li Vettel i dalje u podređenom položaju, mogao bi i prije kraja sezone izgubiti mjesto, smatra bivši F1 vozač, David Coulthard.

“Mislim da je Vettel vrijedan momčadi u pogledu iskustva, siguran par ruku za vožnju bolida do cilja, ali kad jednom izgubite samo malo brzine, to je kao kad u nogometu izgubite jedan metar pa više nemate mogućnost poslati loptu u mrežu.”

Sebastian Vettel, Aston Martin Cognizant F1 Team

“Njegovim dovođenjem [u Aston Martinu] su izgubili sponzorstvo koje je Perez donosio iz Meksika, a nema šanse da on donosi više novca iz Njemačke. Pritom i uzima jako puno novca od momčadi. Također se pitam, uz proces izgradnje Aston Martinovog branda na važnom njemačkom tržištu, ima li ovo veze i s drugim vozačem, Lanceom Strollom?”

“Ako on može pobijediti četverostrukog prvaka svijeta, to će postati opravdanje za tezu da je on prvak u nastajanju. Ja ne kažem da je ili da nije, ali postoje određene sumnje kako on doista stoji u poretku. Bude li radio Sebu ono što mu je radio Charles [Leclerc], onda jednostavno ne vidim kako bi Vettel završio ovu sezonu”, izjavio je Škot.

Zanimljiva teza, u svakom slučaju. Indirektno se zapravo zapitao je li Aston Martin doveo Vettela da bi ojačao Lanceove dionice, odnosno dionice sina vlasnika momčadi, Lawrencea Strolla. Činjenica jest da su rijetki mogli razumjeti prošlosezonski potez i izbacivanje iz momčadi Sergija Pereza, no Meksikanac je na kraju bolje prošao skrasivši se u Red Bullu, a vrijeme će pokazati koliko je Aston Martin bio u pravu ili u krivu.

Total
7
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
32 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
mody
05.04.2021. 10:19

Seb je gotov njegovo vriheme je proslo jedino ga moze spasit povratak u red bull

avatar
catalunya1996
04.04.2021. 14:51

… zapravo Coulthardu je u Belgiji svojevremeno trebalo oduzeti i licencu i vozačku dozvolu i udaljit ga od F1 doživotno. Daleko od toga da mi ovdje bodujemo najfinije gantlemane, ali bojim se da je ono bilo presurovo

avatar
mika.KA
04.04.2021. 17:51
Reply to  catalunya1996

Za sta u belgiji? Uvijek je kriv onaj iza 🙂 🙂

avatar
catalunya1996
05.04.2021. 10:58
Reply to  mika.KA

Da, ako zlonamjerno pojednostavimo

avatar
Mike-ferrari
04.04.2021. 11:08

Koje komplekse imaju pojedincaai od Seba a Ferrarija da ne pricam
Tamo neki Pike napise nesto za hama drvlje i kamenje
Vamo losiji komentarise seba svi mu se klanjaju
Naci vi ste toliki kompleks da ne mozete covjeka u komi postivati
Dzaba vama i 50 naslova i dalje ce biti komplekscina

avatar
Pedji2
03.04.2021. 23:57

Vettel je zivi dokaz sta jako dobar bolid, prosecan timski kolega I kad te tim preferira se moze napraviti. 4 naslova prvaka, tesno je bilo, ali moze.. Nakon dominacije se pojavio Ricci i malo ga uzdrmao, a on sledece sezone prelazi u Ferrari. Tamo par godina kao bio ok(prosek) s Kimijem, kojeg je svim silama cuvao da ostane(znamo zasto), a kad je izgubio poverenje u Ferrariju, prvi odlazi Kimi, naravno dolazi Lec I verujem da su u Fer jedva docekali da Lec nesto pokaze da se mogu resiti Vettela sto pre. Sta je bio cilj zelenog mercedes da ga dovede… Read more »

avatar
LUTHER
04.04.2021. 12:32
Reply to  Pedji2

pa upravo si komentirao situaciju i u mercedesu…. jako dobar bolid, prosječan timski kolega…. i tim koji te preferira… hamilton bottas situacija… zar ne?

avatar
mika.KA
04.04.2021. 12:58
Reply to  LUTHER

Ma nije stvar dali je bolid dobar ili loš!!!
Nitko ne spominje da mora osvojiti naslov, nego kakve greske radi iz sezonu u sezonu.

avatar
Pedji2
04.04.2021. 21:38
Reply to  LUTHER

Namerno sam tako postavio stvari.. 😁 Ima par jako bitnih razlika. Vettel je imao Webbera, vozaca iz sredine poretka pred penzijom. Takodje je na dve od cetiri titule strepio do gotovo poslednjeg kruga, iako je bolid bio svemirski u sve 4 sezone. Svi zaboravljaju da je I tad imao svoje izlete I razbacivao poene sakom I kapom.. Ham to resi bez ikakvih problema par trka pre kraja. To je realnost.

avatar
mika.KA
05.04.2021. 07:52
Reply to  Pedji2

Ma seb je prosjecan vozac i to je realnost.jednostavno puca pod pritiskom. I sada kada je dosao u novu momcad svi od njega ocekuju postolja ali jako tesko.
I dalje tvrdim da je 2018 ferr imao nekog drugog za vozaca mozda, ali mozda bi i uzeli titulu. Em njegove greske em od momcadi par gresaka i mercu dosta.

avatar
Pedji2
05.04.2021. 20:22
Reply to  mika.KA

Da, mogli su mnogo vise postici u 2018 s onim bolidom

avatar
johhan peacedohan
06.04.2021. 14:10
Reply to  Pedji2

Po čemu je Stroll najgori na gridu, kad smo svi gledali kako je znao pristojno parirati Perezu?

avatar
Desmosedici
07.04.2021. 20:35

Ja uvijek govorim..vjerojatno Stroll nebi nikad došao do F1 da nema bogatog tatu..ali mislim da nije loš vozač..vozili su i mnogo lošiji a neki su za njih mislili da su to dobri vozači.

avatar
mars32
03.04.2021. 22:21

Meni ideja da Stroll mlađi kroz sezonu uspjeva parirati četverostrukom prvaku i tako si digne dionice i opravda ogromna ulaganja Strolla starijeg u AM i F1 ne djeluje potpuno promašena kao jedan od razloga dovođenja Vettela. Ali isto tako je definitivno jedan od razloga dovođenja Vettela ogromno iskustvo koje donosi i njegovo prisutstvo pomaže u rastu ekipe. Ne vjerujem da će ga otpuštati u tijeku sezone bez obzira na rezultate. Imao je probleme na testiranju i treba mu period privikavanje na bolid. Uvijek se lakše prilagoditi s magarca na konja nego obrnuto i to može potrajati. O Vettelu u AM… Read more »

avatar
Desmosedici
03.04.2021. 22:59
Reply to  mars32

Slažem se..predsezonska testiranja, pa zatim kvale u utrci na istoj stazi u Bahreinu su mu pošle naopako i to se neminovno projektiralo i na utrku..pokušali su nešto, ali su potpuno promašili taktiku..Seb se i dobro držao, ali je na kraju stvarno napravio glupu grešku..Ocon ga je prestigao na kočenju, a on mu je ušao u zavjetrinu gdje je automatski izgubio greep na prednjim kotačima tako da više nije mogao sa bolidom niti upravljati, niti kočiti..postao je “putnik” i završilo se kako se jedino moglo i završiti..udario je u bolid ispred sebe..nadam se da će se izvući iz ove krize lošeg… Read more »

avatar
TORPEDO
03.04.2021. 19:14

Vettel je u slobodnom padu zadnjih 2 godine,ali siguran sam da je to više psihološki nego zbog toga što je zaboravio voziti.
Početak je sezone a kaže se kako se na kraju “mrtvi” broje,pričekajmo pa ćemo vidjeti?

avatar
mika.KA
03.04.2021. 20:50
Reply to  TORPEDO

Ubio ga lujo 😉

avatar
robif
03.04.2021. 14:43

Coulthard,ne bleji…i tebe je Hakkinen odrao

avatar
Desmosedici
03.04.2021. 15:47
Reply to  robif

..a ima i frustraciju od SV..”Wunderkinde” je baš 2009.g. zamijenio Coultharda u Red Bullu i poslao ga u mirovinu..Seb je tada postigao nešto veličanstveno za razliku od Coultharda koji je bio samo prosječan vozač,sklon glupim greškama..to ostaje čovjeku uvijek u podsvijesti i on ne može objektivno komentirati trenutno stanje i probleme SV..ne kažem da ne može i pogoditi, ali ovi njegovi komentari su više projekcija njegovih želja.

avatar
west 44
03.04.2021. 17:43
Reply to  Desmosedici

Neki dan si dizao Ralfa Schumachera u visine a danas za Coultharda govoriš da je prosječan vozač koji je po statistici za Ralfa svemirski brod. Gdje su ti kriteriji ili kao drogiran se ljepiš za prezime Schumacher!

avatar
Deyo
03.04.2021. 18:30
Reply to  west 44

Evo. ja cu ti odgovoriti. Iako kada si ti u pitanju lakše je otkriti tamnu stra nu Mjeseca, nego sa tobom doći do nekog razuma. Pogledaj statistike i uporedbu sa momcadskim kolegama. U kojoj god momcadi da je Ralf bio, zadavao je muke momcadskim kolegama i bio otprilike izjednačen, i da nije imao nekih pehova u toku Williams BMW ere, tko zna, možda bi bio bolji i od fantastičnog Juana Movrijedja. o se tiče Coultharda, njega su sve momcadske kolege drale. Točno je da je frustriran. Isto kao onda 2002. kada je nacuo da je Montoya mogući kandidat za mjesto… Read more »

avatar
west 44
03.04.2021. 18:48
Reply to  Deyo

Ti znaš da bi pobjedio , kod tebe stalno nekakva hipotetika i ne može bit realnost kada se nije desilo niti će. Psychodeya ne kenjaj!!!

avatar
Desmosedici
03.04.2021. 22:18
Reply to  west 44

Ne baljezgaj..nisam ja dizao Ralfa u nikakve visine..samo sam rekao da je imao solidnu karijeru u F1 da bi se ti sa njime sprdao kao s nekim lošim i propalim vozačem..a imao je potencijala i da mnogo više postigne da nije zapeo u Toyoti, koja za razliku od Mercdesa nije skužila da se osim neograničenog budžeta i neograničenih resursa treba znati igrati i politike..za Coultharda tvrdim da je bio prosječan vozač i ništa više..nakon pogibije Senne došao je u top momčad Williamsa i tu ga je izdominirao Damon Hill..napravio je i nekoliko glupih pogrešaka pa je dobio je nogu..opet je… Read more »

avatar
west 44
03.04.2021. 23:02
Reply to  Desmosedici

Jok eto ja sam ga dizo!!!

avatar
Desmosedici
03.04.2021. 23:31
Reply to  west 44

Yoko ono?..ti si se samo pokušao sprdati sa Mickom na račun strica Ralfa..zapravo pokušao si se sprdati sa obojicom..a sve da bi liječio frustaciju koju ti je stvorio Najveći..ne Najuspješniji jer je to sada LH..već Najveći MS.

avatar
mika.KA
03.04.2021. 18:06
Reply to  Desmosedici

Seb je napravio nesto velicanstveno!? A sta to desmo?

avatar
Desmosedici
03.04.2021. 22:29
Reply to  mika.KA

Pobjedu sa Toro Rossom, a zatrim četiri titule Svjetskog Prvaka sa Red Bullom..uz to je i do sada najmlađi Svjetski prvak..13 pobjeda u jednoj sezoni..itd..reći ćeš to je bilo zato što je imao dominantan bolid? ..ista stvar je sa Lewisom, pa ne skači sebi u usta..sve da je to 100% tako, treba sjesti u bolid pa izvršiti tolike egzekucije..i Lewis je također napravio nešto veličanstveno, ali ja ni njega ni Seba zato ne smatram najboljim vozačima u vremenu kada su dominirali..u vrhu svakako jesu ali nisu najbolji..MS je bio nešto drugo, za njega mogu reći da je bio i najbolji… Read more »

avatar
klepesina
03.04.2021. 18:24
Reply to  Desmosedici

Zaboravio si napisat da je DC bio na zalasku karijere 38 GODINA i da je redbull tada bio malo zesce smece od bolida i nikako ga SB nije poslao u mirovinu jer je vec do tada odvozio 15 sezona u f1 tako da su godine odradile svoje a ne SB…DC pise o trenutnom stanju vetela i pretpostavlja sta se moze desiti dalje sa njim sta je moguc scenario ne opravda li ulogu zbog koje je doveden i placen.uopste ga nije omalovazio vec naprotiv rekao istinu jer tako stvari danas funkc u timovima koji imaju visoke ciljeve jednostavno je ne ispunis… Read more »

avatar
Deyo
03.04.2021. 21:14
Reply to  klepesina

Zaboravio si i ti jednu stvar. Te 2008., Toro Rosso je bio mnogo bolji od Red Bulla. I to sve zahvaljujuci Vettelu, ako je Coulthard bio na zalasku, Webber nije. Tako da ovako ili onako, Coulthard jeste bio isfrustriran.

avatar
klepesina
04.04.2021. 14:35
Reply to  Deyo

Coulthard je vise bio star za f1 uz to uvjek bio drugi vozac u svakom timu OD KOGA je bio isfrustriran od Sv sigurno nije jer nije ni vozio sa njim neznm zasto potencirate to bio isfrustriran moze biti jedino sto su imali bolid los i preferirali webera kao 1 vozaca .PS Zato sam i napisao da je bio smece bolid Mislim da je ipak je bilo ocekivat da Vetel bude bolji od nekog Burdea jel tako. BTW te 2009 g je Weber vise bodova skupio od SV

avatar
Desmosedici
03.04.2021. 22:37
Reply to  klepesina

Klepetane, potpuno se slažem sa ovim što si napisao..nema mjesta prepirci..ja sam rekao da DC može i pogoditi što će se dogoditi sa SV..ali, kažem ti, to su i njegove svjesne ili podsvijesne želje s obzirom na frustaciju sa likom SV.. koliko je DC postigao u karijeri a koliko SV..i da..SV ga je smijenio u Red Bullu i postigao dotad nešto nezampaćeno sa takvim tipom momčadi..kažem ti frustacije vječno ostaju u čovjeku.

avatar
catalunya1996
03.04.2021. 14:36

A ništa. Morat ćemo se strpit koju utrku za vidjet kako stvari stoje.

Related Posts
32
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x