Iako je subota za Mercedes bila daleko od idealne, ipak je bila daleko bolja od petka. Hamilton i Bottas ukupno su odradili 116 krugova, a Finac je na koncu postavio i najbolje vrijeme…
Dvije trećine predsezonskih testiranja bolida Formule 1 već su iza nas. Nakon subotnjeg jutarnjeg programa, tijekom kojeg je najbolje vrijeme na stazi Sakhir u Bahreinu postavio Daniel Ricciardo u McLarenu, odrađene su brojne zamjene u bolidima. Samo su četiri vozača testirala tijekom cijelog dana – Fernando Alonso (Alpine), Antonio Giovinazzi (Alfa Romeo), Nicholas Latifi (Williams) i Sergio Perez (Red Bull).
Nakon stanke za ručak volane su od svojih kolega preuzeli Valtteri Bottas (Mercedes), Charles Leclerc (Ferrari), Pierre Gasly (AlphaTauri), Lance Stroll (Aston Martin), Lando Norris (McLaren) i Mick Schumacher (Haas).
Cars back on track! 🤩
We are underway for more hours of @Aramco pre-season testing#F1 #F1Testing pic.twitter.com/tQRb1QsCX1
— Formula 1 (@F1) March 13, 2021
Vozačima i momčadima kao da se nije previše žurilo pa je neko vrijeme na stazi vladalo potpuno zatišje, a onda su na stazu izašli Leclerc, Gasly, Schumacher i Stroll. U redovima Mercedesa očito su ponovno imali nekakvu vrstu problema jer je Bottas prvi put na stazu izašao nakon gotovo jednog sata poslijepodnevnog programa.
Uvjeti su bili mnogo bolji nego dan ranije, kad je stazu pogodila pješčana oluja, a mnogi su se odlučili za duže stintove i simulacije, tako da u prva dva sata nije bilo značajnije bržih krugova, a na ljestvici rezultata i dalje je vodio Ricciardo s krugom 1:32,215.
100 laps in the bag for @Anto_Giovinazzi 💪
The Italian putting in a solid testing stint for @alfaromeoracing today 🔥#F1 #F1Testing pic.twitter.com/fEJoxtxh2Q
— Formula 1 (@F1) March 13, 2021
Giovinazzi je bio prvi koji je dostigao 100 odrađenih krugova u danu, a usput je skinuo Ricciarda s vrha vremenom 1:31,533. Kako je padao mrak, baš kao i prvog dana, vremena su se značajno spustila, a i neki od vozača okušali su se na mekšim gumama.
Uslijedio je najbrži krug Norrisa (1:31,239), Latifi se pridružio Giovinazziju u “klubu 100”, a onda je akcija na stazi kratko prekinuta. Sergio Perez je na startno-ciljnom pravcu izašao iz zavjetrine Latifijevog Williamsa i u tom trenutku su s njegovog bolida počeli letjeti komadi poklopca motora. Previše je toga ostalo na stazi pa je uslijedio kratki prekid.
🚩 RED FLAG 🚩
Sergio Perez loses bodywork down the main straight #F1 #F1Testing pic.twitter.com/aVVPUVWr52
— Formula 1 (@F1) March 13, 2021
Checo’s bodywork really said: Send it 🚀#F1 #F1Testing @redbullracing @SChecoPerez pic.twitter.com/suv2RymgYI
— Formula 1 (@F1) March 13, 2021
Kad je testiranje nastavljeno jako dobar krug odradio je Gasly (1:30,825) i zasjeo na vrh. Još brži bio je Norris (1:30,586), ti su brzi krugovi odrađeni na najmekšoj smjesi guma, no Gasly mu je uzvratio desetinku i pol boljim rezultatom. AlphaTaurijev Francuz bio je na vrhu poretka sve do posljednjih pola sata današnjeg programa, kad smo konačno vidjeli i jedan brži krug Mercedesovih vozača.
Prešavši na najmekše gume C5, Valtteri Bottas odvozio je krug 1:30,289, što je u konačnici bio i najbrži krug dana. Bio je desetinku brži od Gaslyja, desetinku i pol od Strolla i gotovo tri desetinke od Norrisa. Mercedes je tako drugi dan završio na vrhu, skupivši pritom i preko 100 krugova, ali ipak niti danas nije sve išlo glatko za aktualne prvake. Hamilton je ujutro imao izlijetanje, Bottas proveo sat vremena u garaži i još dragocjenog vremena na stazi je izgubljeno.
Sundown. Sakhir. 😍 pic.twitter.com/G8RvIXLnKn
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) March 13, 2021
Alonso (127) i Perez (117) na kraju su također prešli granicu od 100 krugova. Najviše je ipak odradio Latifi sa 132 kruga, a momčadski su prednjačili Mazepin i Schumacher koji su s Haasovim VF-21 ukupno odvozili preko 160 krugova. AlphaTaurijevi vozači skupili su 144, a najmanje krugova odradio je bolid Aston Martina (80) zbog kvara mjenjača tijekom jutra, zbog kojeg je Sebastian Vettel vozio samo 10 krugova.
Predsezonska testiranja završavaju u nedjelju, a akcija ponovno počinje u 8 sati ujutro. Bit će to završnih osam sati momčadima za testiranje prije prve utrke koja se vozi za dva tjedna na istoj lokaciji.
Treba pričekati kvalifikacije tj. prvu utrku kvartal sezone ili polovicu da znamo uopće kako će tko funkcionirati. Neki će si možda na kraju sami sebi pljunuti u lice. U pitanju su pouzdanost i gro drugih faktora za koje svi znamo i kojeg smo svi svjesni. Svi svoje adute čuvaju ko zmija noge..Treba biti realan i pričekati malo.
Mercedes – Benz
Odgovor je netočan!
Zašto😄
Zato što žena mehaničar nije kod njih u garaži!
Nismo se razumili,uopće nisam komentira nit odg na vaše pitanje….
A i neznam odg
Onda nesporazum ,sve ok!
Joker pitanje; Koja momčad ima ženskog mehaničara?
Pq nisam ja na ovo odgovara….hahhhaaaaa
Nemam ni pojma koja….
Hahahaha
Izgleda da nitko ne zna odgovor!!
Znači nitko ne gleda testiranja 8 sati na dan!
Pročitao sam da je u 97-oj godini preminuo Murray Walker, poznati engleski sportski novinar i komentator..specijalist za F1. Gledao sam i slušao i njega, ali kada sam davno počeo pratit F1 i Moto utrke to sam uglavnom morao gledati preko RAI-a..nije bilo nekih drugih opcija..antenu prema Italiji, dobro pojačalo i gledaj ako vrijeme posluži..kada je vrijeme bilo na jugo sve se odlično vidjelo ali po sjeveru su stalno bile smetnje..na RAI-u su tada bili poznati komentatori kao npr. Oscaro Orefici, bivši vozač i novinar Andrea de Adamich, Federico Urban specijalist za Moto GP..
Auto motor und sport donosi da se Ferrari unatoč brojnim preinakama i dalje čini prespor. U usporedbi Leclerca i Gaslyja na long ranu sa istim gumama Ferrari zaostaje 0,700 sek a na najmekšoj gumi 0,400 sek!
Da..ali si ipak to malo paušalno prikazao, kako je tebi drago za čut..za vrijeme paralelne vožnje sa Alpha Taurijem primjećeno je da Ferrari ima veću degradaciju guma i vremena su počela padati..Leclerc je pozvan u box gdje su mu postavili novi set up..zato služe testiranja..rekao sam, ne očekiva nitko od SF21 da osvoji prvenstvo, ali se nadaju da će biti sposoban za postolja i možda neku pobjedu.
Nisam ja prikazao nego auto motor und sport i daj čitaj malo šta tko piše a nemoj samo sebe gledat!!!
Što je sad ovo??..optuživaš me dijametralno suprotno, kako ti kada odgovara..od toga da samo čitam po internetu i prepisivam tuđe znanje, do toga sada da eto ne čitam ništa pa pričam svoje bezvezne priče..ja mislim da si ti taj koji mnogo čita ali se mnogo ne kuži u te stvari, nego samo prepisiva tuđe znanje i stavove..naravno uz svoje pogrješno izgrađene predrasude i stavove.
Pojma ti nemaš i dosadan si više!!
Hahahhaha, sve do prve trke kad će opet skinit gaće i vodu nosit😂😂😂🤣🤣🤣
Mclaren za sada sa najvecom novotarijom vezano za straznji difuzor i pametnim citanjem pravila
Cini se da ce druge momcadi u kopiranje rijesenja