Danas je posljednji dan testiranja u Bahreinu. Najbrže vrijeme posljednje sesije postigao je Red Bullov Max Verstappen, ali show mu je uporno krao novi kolega iz sestrinske momčadi – Yuki Tsunoda.
Sukladno tome što je ovo posljednja sesija, nije se gubilo vrijeme za izlazak na stazu. Ricciardo, Vettel i Kimi izašli su na stazu odmah nakon otvaranja sesije u 13:00.
Cars are back on track for one final session of @Aramco Pre-Season Testing! 🚀#F1 #F1Testing pic.twitter.com/wg6dW0ithG
— Formula 1 (@F1) March 14, 2021
Ubrzo im se pridružio i Fernando Alonso, te su on i Mazepin odvozili visokih 1:32. Krajem prvog sata treninga još uvijek nismo vidjeli Mercedese u akciji, Lewis je izašao tek oko 14:10 i odmah krenuo u borbu sa stražnjim dijelom bolida.
Zatim se Tsunoda izvrtio u kompleksu između šestog i sedmog zavoja, te zamalo udario Räikkönena, ali na sreću bez većih oštećenja. U Mercedesu su rekli da su opušteni, te da nema nikakvih problema i da rade na listi zadataka koju bi trebalo danas odraditi. Hamilton je odvozio lagano samo nekoliko krugova.
Yuki goes spinning!
The @AlphaTauriF1 driver briefly loses it but continues on 💪#F1 #F1Testing pic.twitter.com/e9FW5u6mqs
— Formula 1 (@F1) March 14, 2021
Max je prvi zakoračio ispod 1:30, s vremenom od 1:29.942 na C3 gumama. Red Bulli su na vrhu tabele s najboljim vremenima, ali nakon 20 minuta ih je razdvojio Ricciardo u McLarenu s 1:30.144, a počelo se redovito voziti ispod 1:31. U boksu Aston Martina na bolidu Sebastiana Vettela počelo se intenzivno raditi. Seb je sjedio u bolidu, ali ubrzo su se postavili paneli kojim je momčad zabranila poglede u garažu.
Can anyone spot Sebastian in this wave of @AstonMartinF1 green? 👀#F1 #F1Testing pic.twitter.com/WDYudQfWZd
— Formula 1 (@F1) March 14, 2021
Tsunoda je postavio odličnih 1:30.036 na C4 gumama, a početkom posljednjeg sata testiranja, Ferrari Carlosa Sainza zapeo je u četvrtoj brzini, te su Ferrarijevi mehaničari krenuli s istragom uzroka. Hamilton je nizao sve brže i brže krugove, također na C4 gumama, ali još uvijek oko osam desetinki iza Maxa. Yuki je još pojačao tempo i postavio najbrže vrijeme! No, odmah ga je skinuo Kimi s 1:29.766.
Ipak, Yuki nije odustajao, te ponovo zasjeo na prvo mjesto vremena krugova s 1:29.671. Prije toga, kratko je prvi ponovo bio Max s 1:29.733. Ali Yuki je nastavio jako…
There's no stopping @yukitsunoda07! 😅
He goes even QUICKER setting a fastest lap of 1:29.282 🤩#F1 #F1Testing @AlphaTauriF1 pic.twitter.com/whDPxnYyGE
— Formula 1 (@F1) March 14, 2021
Početkom posljednjih pola sata, Max ponovo prvi u nečemu, a to je vrijeme ispod 1:29, s 1:28.960 preuzima vodeću poziciju vremena krugova. Iz Aston Martina su obavijestili da se Vettel više neće vraćati na stazu zbog problema s turbom, Seb je odradio 57 krugova. Max je izašao u novi lov na najbrže vrijeme, ali mu je zasmetao Haas. Nakon toga su u Red Bullu odlučili vježbati zaustavljanja u boksu, a zatim su to počele i druge momčadi raditi. Još su Kimi i Sainz imali jako bliski susret i ganjali se prema kraju kruga.
A close call between Sainz and Raikkonen as the chequered flag falls on testing 👀#F1 #F1Testing pic.twitter.com/Kp30MSy9bD
— Formula 1 (@F1) March 14, 2021
To je to, sljedeći puta kada ćemo bolide vidjeti na stazi bit će prvi slobodni trening za VN Bahreina, 26. ožujka. Jedva čekamo!
Ekipa koga zanima na You tube -Podcast inkubator -gost Martin Kodrić vozi za Mclaren GTR2,svašta zanimljivo!!!
Problem sa mjenjačem kod Mercedesa je elektroničke prirode, što bi narod reko malo zablesalo!!!
..pregledao si “cijeli svijet” na Internetu, a nisi nam objasnio Mclarenov difuzor?
..a tako znači..a ja mislio da se tokar opet napio pa sa šublerom nije dobro izmjerio tolerancije.
..na kraju, nije se tokar napio niti elektonika zblesila..problemi su u pregijavanju..novoj aerodinamici postavljenoj na ekstreman način da se poništi gubitak downforcea zbog novih pravila.
Ne znam zasto, ali me ovo pomalo podsjeca na 2005.godinu. Nikad brzi i dominantniji Ferrari. Izmedju sezona 2004. i 2005. se donose naizgled sitne i kozmeticke promjene na bolidima (+gume). Iduce sezone Ferrari tek treca ekipa prvenstva. Eh sad, ne kazem da je to 100% slucaj i ovdje sa Mercom, ali mi se ne cine stabilnim i dominantnim kao u nekim prethodnim sezonama. Glupo je gledati vremena, vec treba gledati neke druge stvari tipa broja krugova, koliko vozaci imaju povjerenja u bolid i slicno. Moje vidjenje ovog teste je da je Merc izgubio dosta prednosti sa novim pravilima, a Red… Read more »
Takva dominacija se tesko prekida ali za ocekivati je kako ce blijediti polako
Naravno da ce biti jaki i ove i iducih sezona
Za Merc pricam jel
Malo u svezi sezone 2005.g. Renault jest napravio dobar bolid i imao je dva odlična vozača, Alonsa i Fisichellu..međutim Ferrarijev bolid nije bio ništa tehnički lošiji niti inferiorniji, a i vozači su bili više nego odlični..poanta je bila u novim propisima..Ferrarijeve gume Bridgestone su postale inferiorne u odnosu na Renaultove gume Michelin koje su bile i na Mclarenu..Mclaren je bio možda i najbolji bolid sa brzim Kimijem, ali nije bio baš pouzdan.
Bolid Ferrarija je bio “sklepan” za tu sezonu. U Ferrariju su vjerovatno mislili da je nemoguce izgubiti takvu prednost kakvu su imali 2004. Sam pogled na prednji dio bolida Mclarena, Renault-a i Ferrarija otkriva nesklad u izradi bolida. Iako upravu si, gume su tu jos stavile sol na ranu. Sa istim gumama Ferrari bi bio tada blizi pobjedama, ali ni bolid nije bio ono sto se od njega ocekivalo.
..nije bolid bio “sklepan”..bio je na razini Renaulta i Mclarena..problem je bio u gumama, zapravo u novim pravilima..u biti, stvorila se kritična masa koja je pod svaku cijenu htjela razmontirati dominaciju Ferrarija i MS.
Mislim da ce izgubiti nesto vremena, ali ne toliko da padnu van top 2.
Evo što kažu Talijani o testiranju u Bahreinu. Pozdrav svima..Laku noć! Test Bahrein 2021: Verstappen impresionirao, Tsunoda iznenadio Matteo Novembrini 14. ožujka – 17:31 Bit će vremena za sve analize, ali dojam je da ćemo za dva tjedna morati izaći na kraj s Maxom Verstappenom. Nizozemac u Red Bullu završio je ispred svih posljednjeg dana testiranja 2021. godine, a Tsunoda je završio na 2. mjestu. Hamiltonu nije ugodno s Mercedesom, Ferrari na 3. mjestu sa Sainzom i 10. s Leclercom. Red Bull zaslužuje sve naslovnice koje su ovih dana rezervirane za njih, a Verstappen je u posljednjem popodnevu potvrdio sve… Read more »
Mislim da se trenutno nista nemoze znati 100 % svi mi izgledaju dobro kriju se karte nadam se da ce biti zanimljivije od prosle sezone
Smijesni ste mi ljudi kada vjerujete ovim vremenima,ova vremena nisu relevantna i to se zna oduvijek ali i dalje ima laika koji vjeruju da jesu.. Mercedes je i dalje najbrzi,istina je da ima manjih problema sa straznim dijelom bolida kao i sa mjenjacem ali to ce oni rijesiti u prve dvije utrke,svake godine padate na iste fore,kada pocnu kvalifikacije vidjet cete pravo lice mercedesa,sjetite se samo vremena iz kvalifikacija prosle godine…
I ja se slažem.gdje sam to drugačije rekao?..ali evidentno je da trenutno imaju problema..kad bih bio zločest rugao bih se kako Lewis pravi piruete kao Seb prošle godine..a nitko tada nije ni želio pomislit da je to bilo zbog loše riješenog stražnjeg ovjesa i mjenjača na Ferrariju koji se uvijao pod opterećenjem ovjesa.
Napisao sam tamo negdje
Duzina difuzora je skracena
Oni su napravili drugi dio koji nije dio difuzora a sluzi kao produzetak istog sto mu povecava duzinu a nije protiv pravila
Ukratko zdravo seljacki
Malo si zbrčkao..ali ideš u pravom smjeru.
Nacelno to je to vrlo jednostavno
I svaka im cast na interpretaciji
Moj majstore ovakvog daveža i egotripa kao ovaj ispod rijetko se viđa!!!Mogu mislit kakav je uživo, on trkelja a svi ostali ajd bok!!!
Ima ih nekoliko ispod..ali sam dovoljno inteligentan da te “uberem”..nego, daj ljudima pojasni što sam tražio..dajem ti fore da pregledaš na Internetu “sve na svijetu”što piše o toj temi..jer ti uvijkek govoriš da ja to tako radim..a to je tvoj “modus operandi” jer ti drugačije ništa ne znaš..ali nemoj mi stavljat poveznice kako obično radiš..ti nam to pojasni da vidimo koliko si stvarno “težak”.
Jučer sam postavio joker pitanje -koja momčad ima ženu mehaničara u garaži ?- ne vidim da si odgovorio na to !
I radi na prednjoj desnoj gumi… 🙂
teo s 👍!Vidi se tko prati.
Ma ne gledam ti ja po cijeli dan testiranja i ne visim po Internetu kao ti..ja to povremeno pogledam..informiram se što me interesira, a to su najviše tehnički detalji..i kužim se u to za razliku od tebe i ovih što se rugaju.
Ducati, i prosle godine u prijenosima se ovo vidjelo. Dakle, zenska (hvala nebesima) mehanicar.
ima i jedna na pitwallu ali nije iz ove momcadi, ali ju redovito reziser prikaze i to iz vrhunke perspektive 😉
Priznajem..ima stvari koje primjetim a ima koje i ne primjetim a drugi ih primjete..kažem ti, nisam gledao uživo testiranja..a inače me najviše interesiraju tehnički detalji..mogao bih cijeli dan gledati samo u bolide..vjejuješ li da me šušur i glamur uokolo mnogo ne interesira.
Sjećaš se kad sam obećao Miki Ka starom Alfistu da ću mu pomoći da ode za mehaničara u Alfu i to na prednju gumu..da ga pregaze..Hahahaha!
Nezz ja sta si ti meni obecao? Podsjeti me!
..pa to da ču te progurati za mehaničara u Alfu ali samo da montiraš prednje gume..da te tu pregaze..Hahahaha!
Teo, jel u Sauberu?
Weste, u McLarenu ako se ne varam.
Ne, nije Mclaren žena mehaničar je u boxu Alfa Romeo Racing tima! Nadam se da im neće donjet sreću kao žena na brodu,😉!
Nisam je vidio, iskreno. Ali jedanput sam snimio jednu u McLarenu sa slušalicama preko boksa prolazi, nelošu guzu ima😁
Da ima ih vjerovatno neki PR ili slično ali ova je baš na kotaču sa odvijačem,baš radi ono pošteno!!
..to je ona što je došla kada Mika Ka nije htio..eto, nju još nisu pregazili..Hahahaha!
Slušao sam sad na f1 tehničku analizu, Aston martin jedini novi automobil na gridu ove godine sto se tiče šasije
Naravno. W11 s elementima W12 je ovdje poprilicno implementiran.
Aston Martin je nešto i samostalno odradio..malo je prepravio prednje krilo, usisnici na sidepodsima imaju elipsasti gornji dio, dok su kod Mercedesa više pravokutnog oblika, zatim ona krilca oko usisnika su drugačija nego kod Mercedesa..tu više sliči Ferrariju ili Red Bullu nego Mercedesu.
Što je ovo? Dan Žalosti zato što Mercedes nije najbrži?..Čak je i Ferrari brži?..ne mogu vjerovat..nego ja bih o nečemu drugo..volio bih sa nekim o tome prodiskutirati na konstruktivan način..prvo da vidim jeste li shvatili po čemu je Mclarenov difuzor različit od ostalih..u čemu je trik? Ako ne ide ja ću vam objasniti o čemu se radi, ali bih prvo volio vidjeti kako ste i koliko to vi shvatili..nemojte stavljati nikakve poveznice niti tuđe tekstove..već ono da svojim riječima opišete o čemu se radi i kako to izgleda i funkcionira..hajde da pokušamo.
Ovo pitanje ide i navijace Ferraria ili?
Da.. pitanje je za svakoga..da vidimo tko se kuži u tehnologiju..tko shvaća ono što pročita i vidi, a tko o nekoj temi samo stavlja poveznice.. i ruga se sa drugima zato što ništa ne razumije.
A što te navelo na to da je dan žalosti???
Pisat će se ,sve u svoje vrime
P.s.nemam pojma u cemu je trik McLarenovog niti ičijeg drugog difuzora
Ni ja nemam pojma u cemu je trik mclarenovog difuzora al vidim da je Desmo pobrao hrpu plusica vjerojatno od navijaca Ferraria pa neka netko od njih objasni, ja priznam da sam glup.
Kakve veze imaju navijači Ferrarija sa ovim? Dobro, ti si jedini OK od ove “balice”..ovi ostali kad im nešto želim pokazati da bi nešto znali ili da nauče..kako mi zahvale?.. pokušavaju se izrugat ili me omalovažit. Neka ti oni pojasne..a ako ne znaju, ti se opet obrati meni, pa ću vam svima pokazat.
Navelo me je to što je nastao muk..nitko se ne javlja na forum ni sat iza završetka testiranja..a jučer kad je Bottas bio najbrži sve je odmah nakon živnulo.
Opet muljaš čovjek jučer stavio prvi komentar u 18 i 34 a testiranje završilo u 17h a ti danas nisi izdržo ni 26 minuta da pamet prospeš!!!
Bravo! Znači stano “radiš”.. ali ne znaš nam objasniti Mclarenov difuzor?
Zanimljivo mi je pitanje samo nisam našao vremena pratiti što se događa na testiranjima, niti gledati slike bolida. Do prethodnog posta nisam niti znao da McLaren ima specifični difuzor. Sad sam malo potrazio slike stražnjih krajeva bolida i primjetio drugačiju središnju sekciju difuzora. Zašto su tako odradili?, pa zbog svoje interpretacije pravila s idejom boljeg funkcioniranja difuzora. Ali tek treba vidjeti kroz par utrka što su dobili tim rješenjem, a što kompromitirali. Tek kad ih drugi počnu kopirati imat ćemo potvrdu pametne interpretacije.
Na dobrom si putu..ali ima tu mnogo detalja za pričati..mislim, da nisu puno dobili u odnosu na konkurenciju koja ima nove mjenjače sa podignutim diferencijalom..više su pokušali ublažiti svoj hendikep zbog starog širokog mjenjača.
Zanimljivo pitanje, nisam niti znao da McLaren ima drugačiji difuzor. Sad sam pogledao slike i vidim da je malo drugačije rješenje središnje sekcije difuzora. Koliko su dobili, a koliko izgubili tim rješenjem pokazat će vrijeme. Ako ih drugi počnu kopirati onda se radi o dobrom rješenju. Kako radi, pa očito je ideja da takva interpretacija mora poboljšati rad difuzora, ali neću pretpostavljati detalje. Sigurno će biti koji kvalitetan stručni članak s objašnjenjem svih zanimljivih rješenja u sljedeća dva tjedna.
Isprika za ponavljanje posta skoro istog sadržaja. Nije mi se prikazao prvi post pa sam mislio da je zablokiralo kod slanja i natipkao ispočetka.
16.38 Hamilton, još jedna pogreška i izlijeće u posljednjem zavoju. Tko zna što će Lewis misliti, nakon ova 3 gorka dana za upravljačem W12?
Opet netipična Lewisova pogreška..izgleda da Mercedes stvarno ima problema sa stabilnošću zadnjeg dijela bolida..